חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על מעקות פנים

מאת: שרון כהןבתים משותפים31/03/2012794 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו חולמים על בית משל עצמנו, חזון מושלם לדרך בה ביתנו יהיה, מבחינה חיצונית ופנימית. אך אין זה משנה איזה סכום כסף נהיה מוכנים להשקיע בו, במרבית המקרים אין בידינו את הידע, הנסיון, הרצון או הזמן לקחת את כל המשימה על עצמנו - ולכן אנו פונים לארכיטקטים שיעזרו לנו במשימה.

צריכים מידע על עיצוב מעקות? לא יודעים איך למצוא מעקות נירוסטה? קבלו מידע וטיפים שיעזרו לכם להכיר את התחום טוב יותר.

אדריכלות היא שם של תחום רחב מאד שנחלק לכמה קטגוריות בינים: אדריכלות ותכנון מבנים, עיצוב ואדריכלות פנים ותחום אדריכלות הנוף. בשלבים הראשונים, פונים לאדריכל המבנה, שמעצב את הבניין המוזמן על חלקיו השונים, תוך כדי מחשבה על שילוב נכון בין האסתטי לשימושי, ובנוסף עורך את התכנונים הדרושים לכל מבנה, כגון מערכות מים, ניקוז, חשמל ותאורה.

אדריכלי הפנים מופקדים על הפיכת חלליו הפנימיים של המבנה לפרקטיים ונעימים לעין, וזאת בעזרת בחירה טובה של פריטי הריהוט, פריטי הקישוט והמבנה לפי התפקיד שכל חלל נועד לשרת - עבודה, מגורים אזור מסחרי וכו'.

אדריכלי הנוף הם אלה האמונים על התאמת סביבת המבנה הקיימת לתנאי השטח - החל מבחירה של סוג קרקע וצמחים מתאימים, ועד לבחירה של פתרונות צל, יצירת אלמנטים במים וצומח, בשילוב של אסתטיקה ורקטיות.

מחפשים מידע על מעקות פנים?

צריכים ארכיטקטים? כדאי לברר אצל חברים טובים אם יש להם אפשרות לתת לכם המלצה אודות מישהו מסוים או סטודיו ששכרו בעצמם בעבר.

אם מחפשים אנשי מקצוע מהתחום, אופן ההתרשמות הטוב ביותר הוא ע"י עיון בפורטפוליו.

אבל אל תסתפקו רק בתיק, בקשו גם לראות במו עיניכים את העבודות בבניין או בסביבה אשר תוכננו ע"י האדריכלים שבהם אתם מעוניינים.

כאשר אתם נפגשים עם האדריכל, נסו לבוא כשבידכם רעיונות מוגדרים, אל נסו שלא להתקבע ותנו לאדריכל להציע עצות משל עצמו.

 



תגיות המאמר: על מעקות פנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון כהן

מאת: שרון כהןגינון01/04/121017 צפיות
פרגולות שהגוונים שלהן חומים כהים יישמרו לאורך זמן רב יותר מאשר פרגולות בגוונים לבנים, אשר דוהות בתהליך מהיר יותר.

מאת: שרון כהןניתוחים פלסטיים01/04/12965 צפיות
רוב המכונים נעזרים ב הדמייה באמצעות מחשב בקשי מהמטפל להראות לך איך הגוף יראה עם החזה החדש ולאחר כמה חודשים

מאת: שרון כהןשיפוצים01/04/121010 צפיות
בית נאה ומטופח זה מקום שכיף לגור בו, לכן אנו שומרים על ניקיונו, מקשטים אותו בדברים יקרים לליבנו, מסדרים בו רהיטים לפי טעמנו האישי, ויוצרים סדר בחללי הבית

מאת: שרון כהןאבטחת הבית01/04/121070 צפיות
צריכים מערכות מיגון? מעניין איך דברים קטנים משנים את היומיום בחיינו ומשפרים לנו

מאת: שרון כהןבניין ואחזקה - כללי01/04/12845 צפיות
אז איך באת מוצאים? תחילה ההמלצה היא לקבל המלצות מחברים אשר מכירים

מאת: שרון כהןביטוח רכב01/04/12952 צפיות
אנו מציעים לכם שכל סוגי הביטוח שלכם לא יהיו בכמה חברות לדוגמה ביטוח דירה, ביטוח

מאת: שרון כהןנשירת שיער01/04/121033 צפיות
לפעמים אנחנו חשים שהטבע לא העניק לנו הכל אבל לעיתים רבות הגנים והגיל עושים את שלהם. בשני המצבים חושבים על הרפואה

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222348 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222959 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223121 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222952 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222983 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211274 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201728 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica