חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שאיבת שומן מהבטן

מאת: שרון כהןניתוחים פלסטיים01/04/2012965 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החיים בעולם המודרני הביאו איתם העדפות יופי מגוונות ש משפיעים רבות על האופן בו כולנו רואים את עצמנו, מיליוני גברים ונשים רוצים ללכת ולעבור טיפולי אסתטיקה אפילו אם לא במטרה להפוך את עצמם למין דמויות אמיתיות של כוכבי הפופ, אלא בגלל הרצון לתקן את המראה העניקה לנו אמא אדמה.

כולם מעוניינים להיראות מצויין, עדיין לא הומצאה שמחה נעימה יותר מאיזה תספורת יפה או בגד מעוצב מצוין עלינו ומראים את האישיות שלנו (או אולי מסתיר את האזורים הבעייתיים), רק ש לעתים הגנים והזמן עושים את שלהם, בנקודה הזאת חושבים על הרפואה האסתטית אשר מציעה לנו פתרונות רבים לשדרוג המראה שלנו ועימו גם הבטחון-העצמי מבלי הצורך לעשות חור גדול מדיי בכיס שלנו.

מה אתם חייבים לדעת אם מעוניים לעבור המסת שומן? וממה יש להיזהר לפניכם מספר טיפים שבעזרתם תוכלו לקבל את הדגשים החשובים ביותר.

חשוב לבקש ולראות את תיק העבודות העדכני של הרופא אשר בחרתם, זה הדרך הכי טובה בה תוכלו להתוודע ל יכולתו וגם להתרשם משאיבת שומן שביצע בעבר.

נסו שלא לבקר את תוצאותיו של הטיפול שלכם כמה שעות לאחר שמסירים את הגבס, חשוב להיות סבלניים אחרי כמה שבועות הנפיחות תרד והאף יקבל צורה סופית.

ניתוח פלסטי באף- בשבוע הראשון לאחר שמנתחים את האף מומלץ מאד להגביה את הראש מעט כש נכנסים למיטה על מנת לעזור בהפחתת אדמומיות ונפיחות ולמנוע בצקות בסביבת האף.

הסרת משקפיים- לאלו מכם אשר משתמשים ב משקפיים מומלץ מאד לרכוש עדשות ראייה שכן אחרי ניתוח אסור להשתמש במשקפיים למשך חמישה שבועות.

מרימים חזה- מאד לא מומלץ ללכת על הקטנה בחזה בטרם תעשו דיאטה מפני ש החזה מאבד מנפחו בזמן הירידה במשקל וצורתו משתנה ללא הכר לפיכך כדאי לפני הניתוח להוריד מעט במשקל ורק אז לבצע את ההקטנה.

רוב המכונים נעזרים ב הדמייה באמצעות מחשב בקשי מהמטפל להראות לך איך הגוף יראה עם החזה החדש ולאחר כמה חודשים, באופן זה תהיי משוכנעת כי בחרת את המידות והצורה הרצויות לך.

רוצים לדעת על שאיבת שומן מהבטן? בקרו במדריך שלנו ובואו למצוא את כל הפרטים הטובים ביותר.

 



תגיות המאמר: שאיבת שומן מהבטן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון כהן

מאת: שרון כהןגינון01/04/121018 צפיות
פרגולות שהגוונים שלהן חומים כהים יישמרו לאורך זמן רב יותר מאשר פרגולות בגוונים לבנים, אשר דוהות בתהליך מהיר יותר.

מאת: שרון כהןשיפוצים01/04/121011 צפיות
בית נאה ומטופח זה מקום שכיף לגור בו, לכן אנו שומרים על ניקיונו, מקשטים אותו בדברים יקרים לליבנו, מסדרים בו רהיטים לפי טעמנו האישי, ויוצרים סדר בחללי הבית

מאת: שרון כהןאבטחת הבית01/04/121071 צפיות
צריכים מערכות מיגון? מעניין איך דברים קטנים משנים את היומיום בחיינו ומשפרים לנו

מאת: שרון כהןבניין ואחזקה - כללי01/04/12846 צפיות
אז איך באת מוצאים? תחילה ההמלצה היא לקבל המלצות מחברים אשר מכירים

מאת: שרון כהןביטוח רכב01/04/12952 צפיות
אנו מציעים לכם שכל סוגי הביטוח שלכם לא יהיו בכמה חברות לדוגמה ביטוח דירה, ביטוח

מאת: שרון כהןנשירת שיער01/04/121033 צפיות
לפעמים אנחנו חשים שהטבע לא העניק לנו הכל אבל לעיתים רבות הגנים והגיל עושים את שלהם. בשני המצבים חושבים על הרפואה

מאת: שרון כהןריהוט 01/04/12968 צפיות
ערכו סקר מחירים, אצל מספר נגריות, ברשתות ובאינטרנט, הסתכלו על האיכות, את החומרים ואת המחירים. אם רכשתם

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161786 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161676 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161784 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161619 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152276 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151782 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152308 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica