חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקת בר מצווה בכותל מהיום להיום

מאת: שרית בר יוסףהפקת אירועים02/04/20121095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארגון בר מצווה בכותל מהיום להיום - "שרו הפקת אירועי בר מצווה בכותל"

שרות חדש של משרד ההפקות שלנו "שרו הפקת אירועים", בר מצווה בכותל מהיום להיום!!!אצלנו תוכלו להזמין הפקת בר מצווה בכותל בשרות זריז של הדקה התשעים... על פי רוב בר מצווה בכותל יש לתכנן זמן רב מראש, על מנת שנוכל להיות מוכנים כראוי ליום הגדול יום העלייה לתורה בירושלים.

מה זה השרות בר מצווה מהיום להיום?
אתם ודאי שואלים אז איך אפשר לתכנן בר מצווה בכותל מהיום להיום? אז מסתבר שזה אפשרי, הכול התחיל כאשר קיבלתי פניה באחד מימי השני לערוך טקס בר מצווה ביום חמישי הקרוב,  ההורים המתרגשים שרק עתה נחשפו לאפשרות של עריכת בר מצווה בכותל עם המשמעות היהודית והחוויה הירושלמית העמוקה והמרגשת. האחרונים החליטו באופן דיי מפתיע שהם אינם מסתפקים באירוע האולם הנוצץ והיוקרתי והם מעוניינים מאוד לערוך אירוע עם תוכן ומשמעות, בחירה בבר מצווה בכותל הייתה האופציה הכי נחשקת מבחינתם והם אכן גמרו אומר לערוך בנוסף לאירוע הערב גם בר מצווה בכותל, לקחתי את משימת הארגון החל מהאוטובוס ותאום השעות, ארוחת הבוקר שנפרשה בדרך לירושלים, כמובן שגם לנו המתינו מתופפים בכותל, שפצחו בשירה ותקיעת שופרות כאשר ירדנו מהאוטובוס, זה המשיך בסיור בשרשרת הדורות וכמובן בטקס עלייה לתורה בכותל ואיך אפשר בלי הסעודה במסעדה ירושלמית טיפוסית? וצוות הצילום שהתארגן בזריזות וביצע עבודת צילום שמזכירה סרט תעודה. מסתבר שהניסיון רב השנים של המשרד שלי "שרו הפקות" מביא לתוצאות שמפתיעות לא אחת גם אותי בעצמי. אחרי הפקה מוצלחת של אירוע בזק שתוכנן במספר מצומצם של ימים החלטתי להפיץ את השמועה...אם גם אתם רוצים לערוך בר מצווה בכותל בהתראה קצרה מהיום להיום תוכלו לעשות זאת דרך המשרד שלנו, אנו מתחייבים לשרות זריז וענייני, ובתוך זמן קצר מאוד נוכל לארגן וללוות אתכם ביום בר המצווה שלכם. אנחנו מתאמים אתכם בר מצווה בכותל מהיום להיום, זה אומנם אינטנסיבי ויצריך מאיתנו מספר של שעות שיחה טלפוניות יחד עם זאת אנו מקפידים כמו בכל הפקה שלנו, לתת לכם את ה"דה בסט" ובמחירים הוגנים ולא אחת מחירים זולים, בר מצווה בכותל איתנו תחסוך לכם זמן וכסף!!!

הרבה בריאות,
שרית - 0529-772-809

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרית בר יוסף,

"שרו" חברה להפקת אירועים

מיצגת אומנים ואת להקת מתופפי המדבר, להקה אתנית יוצרת ולהקת מתופפים ומתמחה באירועי בר מצווה בכותל, "שרו הפקות מתמחה באירועי בר מצווה בכותל ועלייה לתורה בירושלים, דרכנו תוכלו לערוך אירוע מושלם מבלי לצאת מהבית...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרית בר יוסף

מאת: שרית בר יוסףמוסיקה17/12/111588 צפיות
בר מצווה בכותל - המדריך המלא. אם גם אתם שבעתם מהאירועים השגרתיים באולם, אם אתם מחפשים חגיגת בר מצווה מיוחדת עם תוכן יהודי מובהק, אם גם אתם מתרגשים מירושלים בכלל והכותל המערבי בפרט, זה הזמן לחשוב מחוץ לקופסא, זה הרגע לחשוב על עריכת בר מצווה בכותל.

מאת: שרית בר יוסףאומנות - כללי30/11/111176 צפיות
הפקת בר מצווה בכותל עם "שרו הפקות" - היא חגחגה אמיתית, אתם מוזמנים לקרוא את כל המידע הרלוונטי איך חוגגים בר מצווה בקלות

מאת: שרית בר יוסףחינה08/05/102318 צפיות
אולמות לחינה בארצנו הקטנטונת את מי בא לך להזמין לחינה? ברוב המקרים האורחים של החינה הם האנשים שהכי קרובים לבני הזוג. המשפחה הקרובה מגיעה (משפחה גרעינית + דודה שרה והילדים) וחברים קרובים לבני הזוג. כאשר אנחנו מתכננים לחגוג את טקס החינה עומדת בפנינו דילמה לא מורכבת במיוחד,

מאת: שרית בר יוסףהפקת אירועים20/08/091117 צפיות
בר מצווה בכותל בן 13 למצוות בפעם הראשונה בו יכול להיחשב האדם כ-בן מצווה הוא היום בו מלאו לו שלושה עשרה שנים, ביום זה תהיה הפעם הראשונה שבו יוכל הנער להניח תפילין. את היום הזה אני ממליץ לחגוג במקום קדוש ומה קדוש לעם ישראל אם לא שרידי בית מקדשנו הכותל המערבי ? בר מצווה בכותל חוויה שאסור להחמיץ

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211615 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202356 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195909 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191787 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191569 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191683 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181683 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica