חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר מצווה בכותל - המדריך השלם

מאת: שרית בר יוסףאומנות - כללי30/11/20111176 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בר מצווה בכותל - מאת: שרית בר יוסף -  שרית - 0529-772-809

זכרונות משנות השישים
בשנים האחרונות אנו מגלים תנופה חדשה בקרבם של הורים לילדי בר מצווה  שמעוניינים תוספת משמעותית לבר המצווה של בנם מסיבות בר המצווה משנות כיוון והם עוברים מאולמות השמחה הנוצצים לבר מצווה בעלת משמעות ותוכן נוקב יותר, מצד אחד ושוברת שיגרה מן העבר השני. הברירה לקיים בר מצווה בכותל היא אפשרות נהדרת! האטמוספרה המיוחדת שמספקת בירת הנצח של ישראל ירושלים בכלל והכותל המערבי בפרט נוצרת בר מצווה ייחודית ומסעירת, את כל החושים ללא כל צל של ספק. אז מה לאמתו של דבר אמור לדעת ולמה עלינו להתכונן שעה שאנו מתכננים בר מצווה בכותל? במאמר הזה אנסה לגעת במיטב הנקודות על מנת שגם לכם תהיה בר מצווה מוצלחת, בחסות הכותל המערבי!

בר מצווה בכותל המערבי
עריכת בר מצווה בכותל יכולה להיות במספר אופנים הראשון זה בהחלט יכול להתבצע בהפקה עצמית, השני מיועד למי שאוהב חיים קלים ומצד שני רוצה להיות שותף מלא באירוע שלו מבלי לטרוח ולדאוג לאורחים שלו ביום הקסום הזה. לכן מומלץ להיעזר בחברת הפקות המתמחה בהפקת אירועי בר מצווה בכותל, אם בחרתם באופציה השנייה אני ממליץ בחום רב להיעזר בשרותיה הטובים של שרית בר יוסף רעיתי  מחברת "שרו הפקות" שהיא מפיקה מארגנת ומדריכה אירועי בר מצווה בכותל בעשור האחרון בצורה הראויה להערכה רבה. מניסיוני הרב בהשתתפות במאות אולי עשרות הפקות של בר מצווה הנערכים בכותל המערבי בירושלים, מומלץ לפנות לחברת הפקות מסודרת שערכה מספר גדול של אירועי בר מצווה בכותל, שכן הניסיון שלהם יעמוד לרשותכם ואף המחיר יהיה יותר זול מעצם העובדה שחברת הפקות ותיקה מכירה את מרבית המסעדות, חברות האוטובוסים צוות מתופפים ועוד מגוון בעלי מקצוע שאמורים יחד לספק לכם, איכותית


פעם ועכשיו

באמצע שנות השישים נהגו לחגוג בר מצווה בכותל בצניעות שהייתה אופיינת לאותם ימים, מרבית התושבים בארץ ישראל הצעירה היו מבני התפוצות שהכותל היווה עבורם את הכיסופים וחלום אבותיהם שלא הספיקו לעלות לארץ ישראל את המסעדות המפוארות של ירושלים של שנות האלפיים החליפו המטעמים מהבית, שהועמסו כלאחר כבוד בסלים את האוטובוסים המפוארים של זמננו החליפה התחבורה הציבורית שהייתה אף היא מיושנת ולא ממוזגת, הדרך לירושלים הייתה ארוכה מהיום והתפתלה בכבישים ישנים ומפותלים בניגוד לאוטוסטראדות וכביש שש של ימנו אנו.במקום חברות האוטובוסים המסעים היום את החוגגים, היו טיוליות מיושנות  למי שזכרונו עוד צלול אלו אותם משאיות מתוצרת חברת לילנד שהוסבו להובלת נוסעים, את להקות המתופפים בכותל החליפו נגנים מהמשפחה הקרובה עם דרבוקות עשויות חרס תוצרת העיר חברון שהיו נפוצות באותם ימים שעליהם תופפו המוכשרים שבבני הבית. השמחה עלתה על גדותיה נסיעות לירושלים לא היו עניין שיגרתי ואף הדרך הייתה ארוכה באותם כבישים משובשים שהשתרכו על האספלט ריבוי המהמורות, אבל השמחה הייתה כל כך גדולה וכיפרה על כל תלאות הדרך, ההתרגשות לקראת ירושלים וחגיגת בר מצווה בכותל היה מחזה שקשה לתאר במילים, זה היה מעין טיול ססגוני שתכליתו הנחת תפילין של חתן בר המצווה ויחד עם זאת הרגשה של עלייה לרגל לעיר הקודש ירושלים.

בימים אלו שהבורגנייזם חוגג בכל נחלה במחוזותינו,  אנו נצטרך לדאוג לחברת הסעות עם אוטובוסים, מיניבוס מפוארים וממוזגים, עם להקת מתופפים מקצועית שפורחות בישראל של אלפיים ואחד עשרה., מסעדות בסמוך לכותל ועוד אי אלו אטרקציות עכשוויות שהופכות את החוויה למרגשת במיוחד. ירושלים מספקת את האווירה הכול כך מושלמת, התיירים שמסתובבים בכל פינה בעיר, הטיפוסים המיוחדים והריחות המוכרים למי שהתנסה בסוג של חווית בר מצווה בכותל מותירים זיכרון עמוק שכנראה ייזכר לכל החיים.

מתופפים בכותל
הלהקה שאני עומד בראשה מאז שהוקמה בשנת אלפיים -  מתופפי המדבר מובילה את הז'אנר החדש ישן מקיימת תהלוכה בליווי שופרות תופים ושירה משער ציון דרך הרובע היהודי ועד בואכה לגרם מדרגות יהודה הלווי, אנחנו לא משאירים ולו אחד מהאורחים  אדיש למתרחש, את חלקנו בשמח ובארגון הקבוצה אני מבטיח לכם לזכור להרבה מאוד שנים. אנחנו מדרבנם את כולם לשמוח לרקוד ולשיר כיאה לחגיגת בר מצווה בכותל.
עד לפני שנים ספורות ליווינו את חתני בר המצווה אל תוככי הכותל והינו שוהים עם המשפחה עד גמר התפילה, מאז שונו חוקי הכותל ע"י רב הכותל וכים חל איסור להכניס כלי נגינה לתוך הכותל המערבי, אז חוגגי בר מצווה בכותל יסתפקו בליווי השמח שלנו עד לבידוק הביטחוני.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרית בר יוסף,

"שרו" חברה להפקת אירועים

מיצגת אומנים ואת להקת מתופפי המדבר, להקה אתנית יוצרת ולהקת מתופפים ומתמחה באירועי בר מצווה בכותל, "שרו הפקות מתמחה באירועי בר מצווה בכותל ועלייה לתורה בירושלים, דרכנו תוכלו לערוך אירוע מושלם מבלי לצאת מהבית...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרית בר יוסף

מאת: שרית בר יוסףהפקת אירועים02/04/121096 צפיות
אם גם אתם מתכננים בר מצווה בכותל אבל נראה לכם שאין מספיק זמן לתכנן, שרו הפקת אירועים המשרד הגדול להפקת בר מצווה בכותל יפתיע אתכם עם תיכנון ארגון וליווי של בר מצווה בכותל - שירות חדש מהיום להיום

מאת: שרית בר יוסףמוסיקה17/12/111588 צפיות
בר מצווה בכותל - המדריך המלא. אם גם אתם שבעתם מהאירועים השגרתיים באולם, אם אתם מחפשים חגיגת בר מצווה מיוחדת עם תוכן יהודי מובהק, אם גם אתם מתרגשים מירושלים בכלל והכותל המערבי בפרט, זה הזמן לחשוב מחוץ לקופסא, זה הרגע לחשוב על עריכת בר מצווה בכותל.

מאת: שרית בר יוסףחינה08/05/102318 צפיות
אולמות לחינה בארצנו הקטנטונת את מי בא לך להזמין לחינה? ברוב המקרים האורחים של החינה הם האנשים שהכי קרובים לבני הזוג. המשפחה הקרובה מגיעה (משפחה גרעינית + דודה שרה והילדים) וחברים קרובים לבני הזוג. כאשר אנחנו מתכננים לחגוג את טקס החינה עומדת בפנינו דילמה לא מורכבת במיוחד,

מאת: שרית בר יוסףהפקת אירועים20/08/091117 צפיות
בר מצווה בכותל בן 13 למצוות בפעם הראשונה בו יכול להיחשב האדם כ-בן מצווה הוא היום בו מלאו לו שלושה עשרה שנים, ביום זה תהיה הפעם הראשונה שבו יוכל הנער להניח תפילין. את היום הזה אני ממליץ לחגוג במקום קדוש ומה קדוש לעם ישראל אם לא שרידי בית מקדשנו הכותל המערבי ? בר מצווה בכותל חוויה שאסור להחמיץ

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223297 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223587 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223325 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205183 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205222 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206158 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192340 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica