חפש מאמרים:
שלום אורח
18.10.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוג בריח

מיתוג בריח 3

מיתוג בריח הוא מושג ושיטת שיווק ומיתוג אשר תופשת תאוצה בשנים האחרונות. זה נובע משילוב של גורמים, אחד ותיק ואחד חדשני. הגורם הוותיק הוא העובדה כי מאז ומעולם ידוע וזה אף מוכח בעשרות מחקרים, כי ריח הוא גורם המעורר רגש ויצר בצורה חזקה מאוד הוא משפיע מאוד על גישות תחושות והחלטות שכולנו עושים. על כך עובד העיקרון של מיתוג בריח, העובדה שריח משפיע על עולם הרגש והיצר שלנו הוא כמעט הישרדותית. בעזרת חוש הריח האדם מראשית דרכו, למד להכיר את סביבתו, להיזהר מאויבים, לזהות מזון טוב וכן למצוא בת זוג מתאימה.

תהליך קניה רגשי

הגורם המודרני המשתלב עם התכונות של חוש הריח, הוא העובדה כי תהליך הקניה שלנו הפך מתהליך שכלתני לתהליך מאוד רגשי ויצרי אנו קונים היום הרבה יותר לשם החוויה והעונג שבקניה ופחות רק לשם צורך מעשי וענייני. אנשים מתייחסים אל חווית הקניה של מרבית המוצרים כחוויה מהנה ובילוי, ויצירת חוויה חיובית על ידי ריח איכותי שמקושר עם המוצר מגביר את ההנאה מחוויית הקניה ומשפר את המכירות. ויותר מכך מיתוג בריח הוא תהליך בו ריחות ספציפיים מעבירים ללקוח את המסר והאיכות של המוצר ומבדלים אותו  לטובה מול כול המתחרים.

דוגמא של מיתוג בריח

כך לדוגמא אם אתם מוכרים חופשה בטבע וחדר המכירות שלכם מריח בריח עדין וטבעי של חורש רענן של אורנים ואדמה ופרחי שדה אנשים מתחברים כבר במקום המכירה לחוויית הטיול ומקבלים חשק ורצון עז לרכוש את הטיול או אם אתם מוכרים כלי בית ובאזור המכירה יש ריח של עוגה טרייה, רוב הרוכשים והרוכשות יקבלו רצון עז יותר לקנות אביזרים לצורך בישול ואפיה. הסוד של מיתוג בריח הוא ליצור ריח שמקושר באופן מושך ואטרקטיבי עם המוצר, הריח מכניס את הקונה הפוטנציאלי לחוויית השימוש במוצר ומדרבן אותו לרכוש את המוצר. המוצר מקבל בידול ומיתוג על ידי כך שהוא מקושר בתודעתו של הקונה עם הריח המושך הספציפי. כול פעם שהלקוח יריח את הריח הוא יוכל להיזכר במוצר ובמקום בו הוא היה. לקוחות גם יזכרו יותר את בית העסק שלכם בזכות הריח הנעים שהריחו בו, מרכז הריח במוח מאוד מקושר למרכז הזיכרון אין דבר יותר חזק וטוב מריח בכדי להזכיר לאנשים חוויות ומקומות שהם היו בהם. ריח טוב שמשמעו מיתוג בריח הוא דרך חדשנית ייחודית ואפקטיבית למתג ולקדם את המוצר שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביגיל הכרמלית

מאת: אביגיל הכרמליתתכניות שותפים22/04/12800 צפיות
תכנית שותפים ברשת מוכיחות שוב כי כמו בעולם האמתי יכולת שיווקית, ויכולת מכירתית טובה שוות הרבה כסף. אולי בעולם האמתי לא תוכלו בהחלטה של רגע להיות איש שיווק של בנק מפורסם או תאגיד ענק אבל באינטרנט זה אפשרי. כך שאם אתם יודעים למכור זה שווה באינטרנט כמות לא מבוטלת של כסף בתוכניות שותפים. אנשים שעובדים בתוך תכנית שותפים משווקים באינטרנט מתוך ביתם חברות שונות אשר עושות מבצעי פרסום שותפים באינטרנט – בדרכי פרסום שונות משווקים עבור מפרסם מסוים מבצע כלשהו או מוצר כלשהו ומקבלים רווחים על כך בשיטות שונות.

מאת: אביגיל הכרמליתקידום אתרים19/04/12686 צפיות
חברת קידום אתרים טובה נותנת שירות מלא בתמורה לאותה הצעת מחיר לקידום אתר. כאשר חברת קידום אתרים מנוסה מקדמת את אתרכם אתם מקבלים תוכנית עסקית שלמה, מחקר מילות מפתח לקידום האתר, שירותי אפיון ובידול לאתר שלכם. שירותים אלה יוצרים תנועת לקוחות מוגברת אל האתר שלכם, ואין מדובר בתנועת גולשים סתמית אלא בתנועת גולשים ממוקדת של אנשים אשר מעוניינים מלכתחילה בשירות אותו אתם רוצים למכור, זה נוצר על ידי קידום בעזרת מחקר מילות קידום שמביא ישירות אל אתרכם אנשים אשר חפשו ספציפית את השירות הייחודי שאותו אתם מספקים.

מאת: אביגיל הכרמליתקידום אתרים19/04/12620 צפיות
חברת קידום אתרים טובה נותנת שירות מלא בתמורה לאותה הצעת מחיר לקידום אתר. כאשר חברת קידום אתרים מנוסה מקדמת את אתרכם אתם מקבלים תוכנית עסקית שלמה, מחקר מילות מפתח לקידום האתר, שירותי אפיון ובידול לאתר שלכם. שירותים אלה יוצרים תנועת לקוחות מוגברת אל האתר שלכם, ואין מדובר בתנועת גולשים סתמית אלא בתנועת גולשים ממוקדת של אנשים אשר מעוניינים מלכתחילה בשירות אותו אתם רוצים למכור, זה נוצר על ידי קידום בעזרת מחקר מילות קידום שמביא ישירות אל אתרכם אנשים אשר חפשו ספציפית את השירות הייחודי שאותו אתם מספקים.

מאת: אביגיל הכרמליתעסקים - כללי05/04/12768 צפיות
חוש הריח שלנו הוא אחד מהחושים הבסיסיים והחייתים ביותר שיש לנו, בעבר צדנו בעזרת ריח, צפינו את המתרחש בסביבתנו והחלטנו החלטות על בסיס האף. המוח האנושי וחוש הריח לא השתנה גם היום. אנשים מחליטים גם היום החלטות על בסיס האף, גם אם הם עושים זאת בצורה לא מודעת. מחקרים הראו שאנשים חשו חיבה כלפי אדם או מקום שהריח בעיניהם בצורה נעימה. על זה מבוסס מיתוג בריח, כלומר אנו מחליטים החלטות מודעות גם על בסיס תחושה כמו ניחוח.

מאת: אביגיל הכרמליתעסקים - כללי05/04/12852 צפיות
מיתוג בריח הוא מושג ושיטת שיווק ומיתוג אשר תופשת תאוצה בשנים האחרונות. זה נובע משילוב של גורמים, אחד ותיק ואחד חדשני. הגורם הוותיק הוא העובדה כי מאז ומעולם ידוע וזה אף מוכח בעשרות מחקרים, כי ריח הוא גורם המעורר רגש ויצר בצורה חזקה מאוד הוא משפיע מאוד על גישות תחושות והחלטות שכולנו עושים. על כך עובד העיקרון של מיתוג בריח, העובדה שריח משפיע על עולם הרגש והיצר שלנו הוא כמעט הישרדותית. בעזרת חוש הריח האדם מראשית דרכו, למד להכיר את סביבתו, להיזהר מאויבים, לזהות מזון טוב וכן למצוא בת זוג מתאימה.

מאת: אביגיל הכרמליתחקלאות02/04/127877 צפיות
ביו אוגמנטציה היא טכנולוגיה חדשנית שבה עקרונות אקולוגיים טבעיים פועלים לטובתכם כאשר אתם זקוקים לשירותי טיפול בשפכים בעזרת טיפול בשפכים באופן אקולוגי. החברה שלכם יכולה ליהנות משירות נקי יעיל ונוח יותר של טיהור שפכים. טיפול בשפכים ירוק הוא הדרך האולטימטיבית לנהל את העסק שלכם באופן אקולוגי וירוק, ובו זמנית לשפר את השירות שלכם וגם לחסוך כסף. שיטת הביו-אוגמנטציה אשר למעשה מבוססת על תהליכים טבעיים בטבע, מושתתת על הוספת בקטריות מיוחדות אל מתקני ההפרדה של השפכים שלכם. אותן בקטריות מחסלת חיידקים, מפרקות חומר אורגני, מורידות ריח והופכות את השפכים שלכם לשפכים ירוקים, שהם מופחתים בחיידקים ובעלי ריח יותר נעים.

מאת: אביגיל הכרמליתעסקים - כללי02/04/12750 צפיות
טיפול בשפכים היא שאיבת שפכים במוסדות מפעלים וחברות, הובלתם וטיהורם. אם אתם מקבלים שירותי טיפול בשפכים ייתכן ואתם חשים שהטיפול שאתם מקבלים יכול להשתפר, שיש לבצע את הטיפול לעתים קרובות מידי, כל פרקי זמן קצרים מידי, שהטיפול לא אסתטי, הריח של הטיפול בלתי נעים, וגם בין הטיפולים יש תלונות לא נעימות על ריחות. ובנוסף לכול זה שהטיפול יקר.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי05/06/19551 צפיות
מסרים ממותגים בעציצים הם הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים, הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. אילו קבלתם עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית, המתנה שקיבלתם תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס.

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי22/12/181277 צפיות
כל מה שחשוב לכם לדעת לפני שאתם מזמינים אצלנו שירותי ניקיון משרדים בתל אביב

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי16/12/181299 צפיות
מידע שימושי על עלוני תלי דלת ומבחן התאמה.

מאת: רוני הכהןעסקים - כללי15/11/181079 צפיות
אם מבקשים לבצע דיוור ישיר על פני שיווק בצורה עקיפה צריכים לדעת כי קיימות מספר של שיטות מוצלחות שאיתן מגיעים אל המטרה.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי28/10/18955 צפיות
מתנות לט"ו בשבט לעובדים וללקוחות ט"ו בשבט הוא חג האילנות, זו הזדמנות נהדרת להעניק מתנות לעובדים, מתנות ללקוחות ולהעמיק את הקשר האישי והעסקי. קיימת דרך מעולה לציין את החג הנפלא הזה, ולחזק את הקשר בין האדם לטבע, בין תהליכי טיפוח וצמיחה, באמצעות בחירת עציצים ממותגים, שיעמיקו את הקשר עם העובדים, הלקוחות והספקים שלכם.

מאת: עופר שלועסקים - כללי28/09/18881 צפיות
השקעות בארה"ב

מאת: moraleעסקים - כללי16/09/181164 צפיות
בכל תהליך בחירה שאנחנו עושים, בין אם כאנשים פרטיים ובין אם כבעלי עסקים או אנשי מקצוע, יש שורה של נקודות שאנחנו צריכים לשים לב אליהן. אלה נקודות שישפיעו על הבחירה שלנו ועל איכותה. אם אנחנו לא נפספס בשום נקודה, אז מהר מאוד אנחנו נגלה שהבחירה שלנו היא טובה, איכותית, משרתת את המטרות שלנו ומעניקה לנו ערך נוסף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica