חפש מאמרים:
שלום אורח
29.05.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוג בריח

מיתוג בריח 3

מיתוג בריח הוא מושג ושיטת שיווק ומיתוג אשר תופשת תאוצה בשנים האחרונות. זה נובע משילוב של גורמים, אחד ותיק ואחד חדשני. הגורם הוותיק הוא העובדה כי מאז ומעולם ידוע וזה אף מוכח בעשרות מחקרים, כי ריח הוא גורם המעורר רגש ויצר בצורה חזקה מאוד הוא משפיע מאוד על גישות תחושות והחלטות שכולנו עושים. על כך עובד העיקרון של מיתוג בריח, העובדה שריח משפיע על עולם הרגש והיצר שלנו הוא כמעט הישרדותית. בעזרת חוש הריח האדם מראשית דרכו, למד להכיר את סביבתו, להיזהר מאויבים, לזהות מזון טוב וכן למצוא בת זוג מתאימה.

תהליך קניה רגשי

הגורם המודרני המשתלב עם התכונות של חוש הריח, הוא העובדה כי תהליך הקניה שלנו הפך מתהליך שכלתני לתהליך מאוד רגשי ויצרי אנו קונים היום הרבה יותר לשם החוויה והעונג שבקניה ופחות רק לשם צורך מעשי וענייני. אנשים מתייחסים אל חווית הקניה של מרבית המוצרים כחוויה מהנה ובילוי, ויצירת חוויה חיובית על ידי ריח איכותי שמקושר עם המוצר מגביר את ההנאה מחוויית הקניה ומשפר את המכירות. ויותר מכך מיתוג בריח הוא תהליך בו ריחות ספציפיים מעבירים ללקוח את המסר והאיכות של המוצר ומבדלים אותו  לטובה מול כול המתחרים.

דוגמא של מיתוג בריח

כך לדוגמא אם אתם מוכרים חופשה בטבע וחדר המכירות שלכם מריח בריח עדין וטבעי של חורש רענן של אורנים ואדמה ופרחי שדה אנשים מתחברים כבר במקום המכירה לחוויית הטיול ומקבלים חשק ורצון עז לרכוש את הטיול או אם אתם מוכרים כלי בית ובאזור המכירה יש ריח של עוגה טרייה, רוב הרוכשים והרוכשות יקבלו רצון עז יותר לקנות אביזרים לצורך בישול ואפיה. הסוד של מיתוג בריח הוא ליצור ריח שמקושר באופן מושך ואטרקטיבי עם המוצר, הריח מכניס את הקונה הפוטנציאלי לחוויית השימוש במוצר ומדרבן אותו לרכוש את המוצר. המוצר מקבל בידול ומיתוג על ידי כך שהוא מקושר בתודעתו של הקונה עם הריח המושך הספציפי. כול פעם שהלקוח יריח את הריח הוא יוכל להיזכר במוצר ובמקום בו הוא היה. לקוחות גם יזכרו יותר את בית העסק שלכם בזכות הריח הנעים שהריחו בו, מרכז הריח במוח מאוד מקושר למרכז הזיכרון אין דבר יותר חזק וטוב מריח בכדי להזכיר לאנשים חוויות ומקומות שהם היו בהם. ריח טוב שמשמעו מיתוג בריח הוא דרך חדשנית ייחודית ואפקטיבית למתג ולקדם את המוצר שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביגיל הכרמלית

מאת: אביגיל הכרמליתתכניות שותפים22/04/12875 צפיות
תכנית שותפים ברשת מוכיחות שוב כי כמו בעולם האמתי יכולת שיווקית, ויכולת מכירתית טובה שוות הרבה כסף. אולי בעולם האמתי לא תוכלו בהחלטה של רגע להיות איש שיווק של בנק מפורסם או תאגיד ענק אבל באינטרנט זה אפשרי. כך שאם אתם יודעים למכור זה שווה באינטרנט כמות לא מבוטלת של כסף בתוכניות שותפים. אנשים שעובדים בתוך תכנית שותפים משווקים באינטרנט מתוך ביתם חברות שונות אשר עושות מבצעי פרסום שותפים באינטרנט – בדרכי פרסום שונות משווקים עבור מפרסם מסוים מבצע כלשהו או מוצר כלשהו ומקבלים רווחים על כך בשיטות שונות.

מאת: אביגיל הכרמליתקידום אתרים19/04/12763 צפיות
חברת קידום אתרים טובה נותנת שירות מלא בתמורה לאותה הצעת מחיר לקידום אתר. כאשר חברת קידום אתרים מנוסה מקדמת את אתרכם אתם מקבלים תוכנית עסקית שלמה, מחקר מילות מפתח לקידום האתר, שירותי אפיון ובידול לאתר שלכם. שירותים אלה יוצרים תנועת לקוחות מוגברת אל האתר שלכם, ואין מדובר בתנועת גולשים סתמית אלא בתנועת גולשים ממוקדת של אנשים אשר מעוניינים מלכתחילה בשירות אותו אתם רוצים למכור, זה נוצר על ידי קידום בעזרת מחקר מילות קידום שמביא ישירות אל אתרכם אנשים אשר חפשו ספציפית את השירות הייחודי שאותו אתם מספקים.

מאת: אביגיל הכרמליתקידום אתרים19/04/12677 צפיות
חברת קידום אתרים טובה נותנת שירות מלא בתמורה לאותה הצעת מחיר לקידום אתר. כאשר חברת קידום אתרים מנוסה מקדמת את אתרכם אתם מקבלים תוכנית עסקית שלמה, מחקר מילות מפתח לקידום האתר, שירותי אפיון ובידול לאתר שלכם. שירותים אלה יוצרים תנועת לקוחות מוגברת אל האתר שלכם, ואין מדובר בתנועת גולשים סתמית אלא בתנועת גולשים ממוקדת של אנשים אשר מעוניינים מלכתחילה בשירות אותו אתם רוצים למכור, זה נוצר על ידי קידום בעזרת מחקר מילות קידום שמביא ישירות אל אתרכם אנשים אשר חפשו ספציפית את השירות הייחודי שאותו אתם מספקים.

מאת: אביגיל הכרמליתעסקים - כללי05/04/12835 צפיות
חוש הריח שלנו הוא אחד מהחושים הבסיסיים והחייתים ביותר שיש לנו, בעבר צדנו בעזרת ריח, צפינו את המתרחש בסביבתנו והחלטנו החלטות על בסיס האף. המוח האנושי וחוש הריח לא השתנה גם היום. אנשים מחליטים גם היום החלטות על בסיס האף, גם אם הם עושים זאת בצורה לא מודעת. מחקרים הראו שאנשים חשו חיבה כלפי אדם או מקום שהריח בעיניהם בצורה נעימה. על זה מבוסס מיתוג בריח, כלומר אנו מחליטים החלטות מודעות גם על בסיס תחושה כמו ניחוח.

מאת: אביגיל הכרמליתעסקים - כללי05/04/12925 צפיות
מיתוג בריח הוא מושג ושיטת שיווק ומיתוג אשר תופשת תאוצה בשנים האחרונות. זה נובע משילוב של גורמים, אחד ותיק ואחד חדשני. הגורם הוותיק הוא העובדה כי מאז ומעולם ידוע וזה אף מוכח בעשרות מחקרים, כי ריח הוא גורם המעורר רגש ויצר בצורה חזקה מאוד הוא משפיע מאוד על גישות תחושות והחלטות שכולנו עושים. על כך עובד העיקרון של מיתוג בריח, העובדה שריח משפיע על עולם הרגש והיצר שלנו הוא כמעט הישרדותית. בעזרת חוש הריח האדם מראשית דרכו, למד להכיר את סביבתו, להיזהר מאויבים, לזהות מזון טוב וכן למצוא בת זוג מתאימה.

מאת: אביגיל הכרמליתחקלאות02/04/127965 צפיות
ביו אוגמנטציה היא טכנולוגיה חדשנית שבה עקרונות אקולוגיים טבעיים פועלים לטובתכם כאשר אתם זקוקים לשירותי טיפול בשפכים בעזרת טיפול בשפכים באופן אקולוגי. החברה שלכם יכולה ליהנות משירות נקי יעיל ונוח יותר של טיהור שפכים. טיפול בשפכים ירוק הוא הדרך האולטימטיבית לנהל את העסק שלכם באופן אקולוגי וירוק, ובו זמנית לשפר את השירות שלכם וגם לחסוך כסף. שיטת הביו-אוגמנטציה אשר למעשה מבוססת על תהליכים טבעיים בטבע, מושתתת על הוספת בקטריות מיוחדות אל מתקני ההפרדה של השפכים שלכם. אותן בקטריות מחסלת חיידקים, מפרקות חומר אורגני, מורידות ריח והופכות את השפכים שלכם לשפכים ירוקים, שהם מופחתים בחיידקים ובעלי ריח יותר נעים.

מאת: אביגיל הכרמליתעסקים - כללי02/04/12816 צפיות
טיפול בשפכים היא שאיבת שפכים במוסדות מפעלים וחברות, הובלתם וטיהורם. אם אתם מקבלים שירותי טיפול בשפכים ייתכן ואתם חשים שהטיפול שאתם מקבלים יכול להשתפר, שיש לבצע את הטיפול לעתים קרובות מידי, כל פרקי זמן קצרים מידי, שהטיפול לא אסתטי, הריח של הטיפול בלתי נעים, וגם בין הטיפולים יש תלונות לא נעימות על ריחות. ובנוסף לכול זה שהטיפול יקר.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: עוזי פלגעסקים - כללי10/05/2090 צפיות
ניתוח עפ"י מודל שרשרת הערך מסייע לזהות היכן נוצר הערך ומה ערכו במונחי עלות מימושו. צריך לזכור ששרשרת הערך טרם יצירתה בעסק, נוצרה בשלב מוקדם יותר כשרשרת ערך אצל ספקים שונים בשלבים קודמים, ועשויים להתווסף אליה שרשרות ערך נוספות של ספקים נוספים עד לסיכומה הסופי אצל הלקוח הסופי.

מאת: עוזי פלגעסקים - כללי03/05/20111 צפיות
גישת ניהול בצועים עסקיים באמצעות ניהול ובקרת מדדי בצוע מרכזיים הינה גישה ניהולית, המאפשרת לפקח ולבקר את ביצועי העסק ברמה שוטפת. הבקרה היא של יעדים שהוגדרו כמייצגים והשגתם תאפשר לממש את מטרות העסק.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20249 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: Daniel.Bעסקים - כללי26/02/20288 צפיות
חקירות פרטיות - אמון הוא מצרך בסיסי ונחוץ מאוד בחיים שלנו כבני אדם חברתיים. אנו מעוניינים לתת אמון בסובבים אותנו, ולבטוח במה שבני המשפחה או העמיתים בעבודה אומרים לנו.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20398 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/19464 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/19562 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica