חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבחן GMAT - הדרך שלך להצלחה

מבחן GMAT הוא מבחן קבלה שצריכים לעבור מועמדים לתואר שני במנהל עסקים. מעבר לממוצע ציונים מספק, המשתנה בין מוסדות הלימודים השונים, על המועמד לעבור מבחן GMAT, מבחן מיון לתואר שני. מבחן GMAT, ראשי תיבות של Graduate Management Admissions Test, הוא מבחן שמטרתו העיקרית היא לבחון את יכולותיו הכמותיות, המילוליות ואת יכולת הכתיבה האנליטית של הנבחן. מבחן GMAT הוא מבחן שנערך כולו בשפה האנגלית והוא מבחן ממוחשב ואדפטיבי.

מה זאת אומרת מבחן אדפטיבי? מבחן אדפטיבי הוא מבחן שמשתנה בהתאם לרמתו של הנבחן. המשמעות היא ששני אנשים שנבחנים במבחן באותה הכיתה יכולים לקבל שאלות אחרות לגמרי וזאת מכיוון שהמבחן מותאם באופן אישי לאדם שנבחן בו. השאלה הראשונה שמקבל הנבחן היא ברמת קושי שקובעת, במידה וענית עליה נכונה, מה תהיה רמת השאלות הבאות במבחן. אם ענית נכון, רמת הקושי בשאלות רק תעלה ובמידה וטעית באחת מהשאלות, רמת הקושי תרד. מבחן GMATלא בא לבחון ידע קודם בעולם העסקים והמטרה העיקרית שלו היא להעריך את מידת הצלחתו של הנבחן בשנה הראשונה ללימודי התואר.

מבחן GMAT מכיל שלושה חלקים מרכזיים: הפרק הכמותי, הפרק המילולי ופרק הכתיבה האנליטית. מבחן GMAT הוא מבחן הוא מבחן קשה ומורכב למדי ובנוסף, הוא נערך מול מחשב ולכן, ישנה חשיבות עצומה לכיצד אתה מתכונן למבחן. הכנה ראויה למבחן היא הכנה באמצעות קורס GMAT. קורסGMATהוא קורס הכנה המתפרש על תקופה של כחודשיים ובהם נערכים שיעורים כפעמיים בשבוע.בתקופה זו, הנבחן צריך לשפר ברמה משמעותית את צורת הכתיבה שלו בשפה האנגלית וללמוד כיצד לפתור שאלות מתמטיות בשפה האנגלית. באמצעות קורס GMAT , הנבחן יודע מה מצפה לו כשהוא מגיע לבחינה ולא עומד במצב בו הוא נתקל בשאלות לראשונה ביום הבחינה. בנוסף, קורס GMAT מעניק לנבחן סימולציה של תנאי הבחינה באמצעות תרגול השאלות שנשאלות בבחינה מסוג זה ובצורה בה נערכת הבחינה, משמע, מול מחשב. לכן, מומלץ מאוד לבצע הכנה מקיפה לקראת מבחן GMAT באמצעות קורס GMAT.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד גבאי

מאת: אלעד גבאילימודים בחו"ל20/05/121031 צפיות
מבחן SAT הוא מבחן כניסה וקבלה לאוניברסיטאות בארה"ב. מבחן SAT מהווה שיקול משמעותי בשקלול תנאי הקבלה של מועמד ללימודי תואר ראשון. בכדי להתחיל את תהליך הגשת המועמדות ללימודים באוניברסיטה בארה"ב, המועמד חייב תחילה להיבחן במסגרת מבחן SAT ובכך בעצם להתחיל את תהליך המיון הארוך. מאמר זה יסביר על מבחן SAT: מהו מבחן SAT? מהו מבנה המבחן? וכיצד ניתן להפוך חסרונות ליתרונות באמצעות מבחן SAT?

מאת: אלעד גבאילימודים אקדמאיים20/05/12920 צפיות
מבחן אמיר הוא מבחן מיון לרמות בשפה האנגלית שמטרתו לקבוע את רמת האנגלית של מועמד ללימודים אקדמיים. באמצעות מבחן אמיר הסטודנט לעתיד קובע כמה קורסי חובה באנגלית ייעשה במהלך התואר כאשר ניתן להוציא פטור מלימודי אנגלית במהלך התואר אם מוציאים ציון בטווח הציונים הנדרש. אז מהו מבחן אמיר? מהו קורס אמיר? וכיצד בוחרים קורס אמיר?

מאת: אלעד גבאילימודים בחו"ל30/04/121058 צפיות
יותר ויותר ישראלים מעדיפים כיום ללמוד לתואר ראשון באוניברסיטאות מובילות בחו"ל. אוניברסיטאות כמו הרווארד, ייל, פרינסטון ועוד הפכו להיות נגישות מאוד עבור סטודנטים מכל העולם. באמצעות גיליון ציונים מרשים, ציון טוב של מבחן SAT והדרכה טובה גם אתה יכול ללמוד לתואר ראשון באחת מהאוניברסיטאות הללו. אז מהו מבחן SAT? מה המבנה שלו? ובמה תורם קורס SAT בכנה לקראת המבחן?

מאת: אלעד גבאילימודים אקדמאיים24/04/12999 צפיות
מבחן אמיר הוא הדרך שלכם להוציא פטור מקורסי אנגלית במהלך הלימודים לתואר ראשון. הנה כמה עובדות שיעזרו לכם להבין מה חשיבותה של הכנה טובה לקראת מבחן אמיר.

מאת: אלעד גבאילימודים אקדמאיים24/04/121155 צפיות
מבחן אמיר הוא מבחן שמטרתו לקבוע את רמת האנגלית של סטודנטים או מועמדים ללימודי תואר ראשון. באמצעות הציון אותו מוציא המועמד במבחן נקבעים מספר הקורסים באנגלית שאותם עליו לקחת במהלך התואר בכדי לסיים את חובותיו האקדמיות בשפה האנגלית. מכיוון שיש אפשרות להוציא פטור מלימודי האנגלית' סטודנטים ומועמדים רבים ללימודים אקדמיים בוחרים לעבור מבחן אמיר בניסיון להוציא פטור. עד כמה זה קשה? האם זה ריאלי עבור כולם? ואיך אתם תוציאו את הפטור הנכסף?

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182592 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181709 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171478 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172268 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171936 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica