חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודים בחו"ל מתחילים עם מבחן SAT

מאת: אלעד גבאילימודים בחו"ל20/05/20121031 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לימודים בחו"ל הפכו בשנים האחרונות לשכיחים יותר ויותר עבור האזרח הישראלי המעוניין בלימודים ברמות הגבוהות ביותר בעולם. אף פעם לא חלמתם ללמוד באוניברסיטאות כמו הרווארד, ייל או סטנפורד? אוניברסיטאות אלו נחשבות לטובות בעולם ובזכות תואר מאוניברסיטאות אלו תוכלו להמשיך לקריירה מצליחה ובינלאומית. המכשול הראשון בו תתיקלו בדרך להגשת חלום זה הוא מבחן הכניסה שאתם נדרשים לעבור, מבחן SAT.

מבחן SAT הוא ראשי תיבות של Scholastic Aptitude Test והינו מבחן מיון וכניסה ללימודים אקדמיים בארצות הברית. מטרתו של מבחן SAT היא לבחון את הידע שיש לנבחן ולקבוע האם ידע זה מספיק בכדי להצליח במהלך לימודיו האקדמיים. מבחן SAT בא לבחון את הידע ואת המיומנויות שרכש הנבחן לאורך השנים, מבית הספר היסודי ועד לסוף התיכון, כאשר הידיעות אותן בודקים הן בתחומים: מתמטיקה, כתיבה והבנת הנקרא. המוסדות האקדמיים בארה"ב דורשים מהמועמדים לעבור מבחן SAT כדרישת סף בהגשת מועמדות לקבלה ללימודי תואר ראשון ולמבחן מיוחסת חשיבות רבה מאוד בבקשת הקבלה של המועמד.

מבחן SAT אורך כשלוש שעות וחצי וכולל בתוכו עשרה פרקים שמורכבים משלושה חלקים: קריאה ביקורתית, מתמטיקה וכתיבה. פרק הקריאה הביקורתית נמשך 70 דקות ומורכב מקטעים של הבנת הנקרא, השלמת משפטים וקטע קריאה קצר. פרק המתמטיקה נמשך גם הוא 70 דקות והוא מכיל שילוב של שאלות באלגברה עם שאלות בגיאומטריה של המישור. רמת הידע הנבחנת, אגב, היא הרמה המתמטית של בוגר כיתה ח'. פרק הכתיבה נמשך שישים דקות ומורכב מעריכה של משפטים, זיהוי שגיאות במשפטים ועריכת פסקאות. הקושי הגדול ביותר בו יכול להיתקל נבחן במסגרת מבחן SAT הוא הקושי בשפה וזאת מאחר והמבחן נערך כולו בשפה האנגלית. המשמעות עבור הנבחן הישראלי היא שהוא צריך להתמודד עם מושגים מתמטיים שהוא לא מכיר בשפה האנגלית ובנוסף, לכתוב חיבורים איכותיים בשפה שהיא לא שפת האם שלו.

ההתמודדות מול מבחן SAT איננה התמודדות פשוטה ולכן, נבחנים רבים מתלבטים האם לגשת למבחן ללא הכנה או לעבור קורס SAT? התשובה היא סובייקטיבית לחלוטין ותלויה בנבחן וביכולות הלמידה העצמית שלו. יחד עם זאת, נבחנים רבים מעדיפים להתכונן באמצעות קורס SAT ולא ללמוד לבד ובכך להגדיל את סיכוייהם להוציא את הציון הנדרש מהם בניסיון הראשון.

קורס SAT הוא קורס שמטרתו היא לספק לנבחנים את ההכנה העשירה, המקיפה והטובה ביותר שניתן לתת ובכך להפוך את החסרונות של המועמד הישראלי בהשוואה למועמד המקומי ליתרונות. קורס SAT מקנה לתלמידים שיטות פתרון תרגילים מיוחדות, תרגולים של חלוקת זמן נכונה, פתרון של מבחנים לדוגמא במהלך הקורס והתנסות בכתיבה של חיבורים כהכנה לחלק הכתיבה במבחן. עבור נבחנים שלא מסוגלים ללמוד בצורה עצמאית למבחן, קורס SAT  הוא הדרך הנכונה לבחור בה. בחירה בקורס הכנה לקראת מבחן SAT יכולה למקסם את היכולות של הנבחן ובכך לעזור לו להשיג את הציון הנדרש לקבלה ללימודים בחו"ל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד גבאי

מאת: אלעד גבאילימודים אקדמאיים20/05/12920 צפיות
מבחן אמיר הוא מבחן מיון לרמות בשפה האנגלית שמטרתו לקבוע את רמת האנגלית של מועמד ללימודים אקדמיים. באמצעות מבחן אמיר הסטודנט לעתיד קובע כמה קורסי חובה באנגלית ייעשה במהלך התואר כאשר ניתן להוציא פטור מלימודי אנגלית במהלך התואר אם מוציאים ציון בטווח הציונים הנדרש. אז מהו מבחן אמיר? מהו קורס אמיר? וכיצד בוחרים קורס אמיר?

מאת: אלעד גבאילימודים בחו"ל30/04/121058 צפיות
יותר ויותר ישראלים מעדיפים כיום ללמוד לתואר ראשון באוניברסיטאות מובילות בחו"ל. אוניברסיטאות כמו הרווארד, ייל, פרינסטון ועוד הפכו להיות נגישות מאוד עבור סטודנטים מכל העולם. באמצעות גיליון ציונים מרשים, ציון טוב של מבחן SAT והדרכה טובה גם אתה יכול ללמוד לתואר ראשון באחת מהאוניברסיטאות הללו. אז מהו מבחן SAT? מה המבנה שלו? ובמה תורם קורס SAT בכנה לקראת המבחן?

מאת: אלעד גבאילימודים אקדמאיים24/04/12999 צפיות
מבחן אמיר הוא הדרך שלכם להוציא פטור מקורסי אנגלית במהלך הלימודים לתואר ראשון. הנה כמה עובדות שיעזרו לכם להבין מה חשיבותה של הכנה טובה לקראת מבחן אמיר.

מאת: אלעד גבאילימודים אקדמאיים24/04/121155 צפיות
מבחן אמיר הוא מבחן שמטרתו לקבוע את רמת האנגלית של סטודנטים או מועמדים ללימודי תואר ראשון. באמצעות הציון אותו מוציא המועמד במבחן נקבעים מספר הקורסים באנגלית שאותם עליו לקחת במהלך התואר בכדי לסיים את חובותיו האקדמיות בשפה האנגלית. מכיוון שיש אפשרות להוציא פטור מלימודי האנגלית' סטודנטים ומועמדים רבים ללימודים אקדמיים בוחרים לעבור מבחן אמיר בניסיון להוציא פטור. עד כמה זה קשה? האם זה ריאלי עבור כולם? ואיך אתם תוציאו את הפטור הנכסף?

מאת: אלעד גבאילימודים אקדמאיים05/04/12961 צפיות
היום, הדרך היחידה שלך להתבלט מעל השאר היא באמצעות תואר שני. תואר שני במנהל עסקים מספק לך את כל הכלים הדרושים לך בכדי להשתלב בתפקידים הבכירים במשק. אך, כדי להגיע בכלל ללימודי תואר שני במנהל עסקים עלייך לצלוח תחילה משוכה לא פשוטה: מבחן GMAT.

מאמרים נוספים בנושא לימודים בחו"ל

מאת: Daniel.Bלימודים בחו"ל15/04/182258 צפיות
יש שמעדיפים לבלות את הקיץ לא בסאמר קאמפ עם חברים וחוויות מתחרויות ופעילויות ספורטיביות, אלא בסאמר סקול, וזה במטרה לשפר את האנגלית שלהם לפני תחילת שנת הלימודים.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161983 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאת: Alon Meninלימודים בחו"ל23/08/152756 צפיות
Abstract: In those recent years we have witnessed the phenomenon that grew and her name is - the brain drain. This are a university-educated families who decide to move to another country. This phenomenon is growing every year mainly because of the implications of globalization worldwide. We see the movement of migration of families (mostly academic) to developed countries. In Israel the phenomenon is becoming more difficult and large. The Israeli government, only recently foreclosed on dealing with the phenomenon. Is it late to make the change? This article will attempt to review, with a view of the researchers, in short, the most significant reasons why the phenomenon is so widespread. And I will try to give reasons and mapping of advice to resolve the short term.

מאת: מיכאל רומנסקילימודים בחו"ל31/03/147109 צפיות
עולם ההדרכה מציע, במסגרתו, מגוון רחב מאד של שיטות, המביאות לידי ביטוי רעיונות שונים הקשורים בהדרכה וגם מבחר של כלים, שבהם ניתן להשתמש. עולם זה עבר לא מעט תהפוכות לאורך השנים וניתן לראות בו שינויים רבים, הבאים לידי ביטוי באופן שבו מיושמות ההדרכות עצמן.

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147306 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: kinneret ovלימודים בחו"ל19/03/147761 צפיות
לימודי רפואת שיניים אפשריים ברומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, מולדובה, לטביה, צ'כיה, פולין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים בחו"ל כוללים בדרך כלל : אנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד לפחות, בגרות בכימיה, פיזיקה וביולוגיה, מבחני כניסה אינדיבידואליים לפקולטה וראיון קבלה.

מאת: נינה כהןלימודים בחו"ל11/09/132967 צפיות
לימודים הם דבר חשוב עבור כל אדם רציני במדינת ישראל. לכן אנו רואים כיצד בתחומים רבים אף אחד לא מהסס ומגייס את הכסף הנדרש על מנת לרכוש מקצוע איכותי לעתיד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica