חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר מים לאיכות חיים

מאת: שלום כהןצרכנות09/04/2012843 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנו שומעים לא מעט על המושג 'איכות חיים'. איכות חיים טובה יותר, איכות חיים גבוהה יותר... אך מה היא בעצם איכות חיים? עבור רבים, בר מים עם סנן מים אשר משמש למזיגת מים טריים ובריאים הוא דרך נפלאה לשפר את איכות החיים. מי ברז לא מסוננים עשויים להכיל בתוכם אבנית רבה- הלא הם עוברים בצינורות ישנים שעם השנים צוברים עליהם אבנית. המים סופחים אליהם כמות מזערית מן האבנית שבצינורות, וכך איכות המים שלכם יורדת... בר מים מקצועי פותר בעיה זו עבורכם, ללא כל מאמץ מצדכם להרתיח או לסנן את המים בעצמכם.

מים הם סממן חשוב לאיכות החיים של כל אדם. מי ששותים מי ברז רגילים ועוברים למים מסוננים, מיד יחושו בהבדל. המים, נוזל החיים שלנו ויסוד קיומנו בעולם, הם הדבר החשוב ביותר שעלינו להכניס לגופנו מדי יום. אין כמו שתיית מים כדי לשפר את הבריאות, את קצב חילוף החומרים ואת ההרגשה הכללית. לא פלא שרופאים ממליצים לשתות כמות מסוימת של כוסות ביום. על כן, מיני בר איכותי עם סנן מים בתוכו אינו עוד מכשיר נחמד למטבח- אלא דרך של ממש להפוך לבריאים יותר!

מי ברז מסוננים

בפני אנשים שרוצים לשפר את איכות המים שלהם עומדות כמה אפשרויות. ראשית, ניצבת האפשרות של קניית בקבוקי מים מינרליים. אלא שפתרון זה בעייתי מכמה וכמה סיבות: הראשונה היא המחיר. קניית כמויות של מים מינרליים באופן קבוע היא יקרה לאין שיעור משימוש במי ברז או אפילו מקנייה חד פעמית של מכשיר מיני בר לסינון מקצועי. שנית, רבים כיום מודעים יותר לנזקים שעושה השימוש בחומר הפלסטיק, ועל כן מעדיפים שלא לצרוך אותו בכמויות גדולות. בנוסף, ניתן להזכיר את הצורך לעצור כל פעם בחנות, לקנות שישיית מים ולסחוב אותה הביתה...

אפשרות שנייה היא הרתחת המים או סינונם בעצמכם על ידי מכשיר מקצועי במקום השימוש במכשיר מיני בר. אלא שזוהי אפשרות מעייפת, שתצריך מכם מאמץ רב. לא חבל לבזבז כסף על בקבוקים או זמן על סינון בעצמכם, במקום לרכוש לכם בר מים שגם יהפוך את המים שלכם לטעימים ביותר שתוכלו לבקש?

הבריאות והנוחות שלכם צריכות לעמוד במקום הראשון, על כן מהרו לברר על מכשירי מיני בר לביתכם עוד היום!

אם בכל זאת אינכם בטוחים, נסו לשאול חברים ומכרים שיש להם בר מים עם סנן מים איכותי, ותשמעו מיד את ההתלהבות בקולם! הזמינו את עצמכם ל'כוס מים' אצלהם והרגישו בהבדל התהומי שיש בטעם! סנן מים מוציא את כל מה שמיותר במים שלכם, ומשאיר לכם את כוס המים הצלולים והטעימים ביותר שיש! בררו על סוגים שונים של מכשירי מים, בדקו מחירים ופונקציות, ותנו לעצמכם את המתנה היפה ביותר שתוכלו לקבל!

העובדות מדברות בעד עצמן- בשנים האחרונות לא נותר כמעט בית עסק שמכבד את עצמו ולא מציע מים ממכשיר מקצועי ללקוחותיו! משפחות רבות מבינות את היתרונות במכשיר כזה, ומחליטות לפנק את עצמן ולדאוג לבריאותן. הצטרפו גם אתם לכל אותם אנשים ששיפרו את איכות החיים שלהם בזכות מכשיר לסינון ומזיגת מים, ותחושו מיד בהבדל!

 



תגיות המאמר: בר מים, מיני בר, סנן מים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20925 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20996 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191087 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191383 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191125 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191431 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195845 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214243 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204380 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205282 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica