חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רומא עיר לתיירים

מאת: לירן גנות טיולים בחו"ל15/04/2012907 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רומא. איטליה. כמה קסום, כמה רומנטי... שעות טיסה בודדות מפרידות ביניכם לבין העיר הקסומה ביותר באירופה, עיר מלאת תרבות ואמנות; סיורים ברומא יפגישו אתכם עם פסלים, כיכרות, כנסיות מרהיבות, מזרקות, מוזיאונים, ארכיטקטורה מדהימה ועוד אתרים מרהיבים רבים, מנת חלקם היומיומית של 2.7 מליון תושבים המתגוררים בעיר הבירה של איטליה.

סיורים ברומא – המלצות
ארזתם מזוודה, נפרדתם מהמשפחה ועליתם על המטוס. הדאגות מאחוריכם. הדאגה היחידה שנותרה היא – איך לא לפספס אתרים שפשוט חייבים לראות? הרשימה הבאה עשויה לעזור:

  • סיור כנסיות ואמנותתמיד בא בחשבון. סיור כדוגמת זה תוכלו להתחיל בכנסיית סנטה מריה דל-פופולו, בהנמצא שתי יצירות אמנות מעניינות במיוחד. לאחר מכן תצאו אל עבר הסמטאות הקסומות,תעברו דרך המדרגות הספרדיות ודרך הגלריות המיוחדות ב"ויה מרגוטה" ושדרתהמעצבים ב"ויה קונדוטי".
  • סיור בוותיקן ולאחרמכן בכנסיית "סן פייטרו" – התחילו בקאפלה הסיסטנית, הביטו בציורי הקירשל רפאל ובגלרייה המרשימה. לאחר מכן, הגיעו לכנסיית "סן פייטרו", שםתבחינו בפסל המדהים ביופיו של מיכאלנג'לו משנת 1505 הנקרא "משה". ותנומבט אל רחבת הכנסייה שעוצבה על ידי לורנצו ברניני.
  • סיור ברומא העתיקה– העיר העתיקה היא קסומה, והתהייה בסמטאות כשלעצמה היא חוויה מקסימה וציורית.תוכלו למצוא גם סיורים בעברית ברומא שיובילו אתכם בין סמטאותיה של העירהעתיקה, שם תגיעו לנקודות תצפית מרהיבות, תסיירו בפורום – זהו מרכז הפעילות החילונית;בעבר היה עמק ביצתי ונוקז עם השנים. תעברו ממש מתחת לשער הניצחון המפורסם של טיטוסולבסוף תגיעו לקוליסיאום, האמפיתיאטרון השוכן בשולי גבעת הצלו. לאחר מכן תוכלולהמשיך לכיוון הגטו היהודי ותחקרו מעט לגבי ההיסטוריה של הקהילה היהודית שהחלהלהתקיים לפני יותר מאלפיים שנה.
  • סיורים ברומא שיחרטו בזיכרונכם, יהיו כאלו שיגעו בכלהאתרים שפשוט חייבים לראות. למשל, הגיעו לכיכר ונציה, שם תמצאו את האנדרטה עלשם ויקטור עמנואל – האדם האחראי לאיחוד איטליה. הכיכר קיבלה את שמה בעקבות ארמוןונציה שנמצא בה, ממנו נשא מנוסוליני את מרבית נאומיו. מכאן נמשיך לכיכר ס.קתרינה,כיכר מינרווה, כיכר הרוטונדה – בה נמצא את הפנתיאון. משם כדאי להמשיך לכיכר נבונהבעלת הצורה המיוחדת ושלוש המזרקות. כדי לנוח לאחר שחזיתם ביופי הכיכרות והסימטאות,תוכלו לשבת באחד מבתי הקפה הקסומים שבאזור.

אלו רק חלק מהאפשרויות הרבות של סיורים ברומא העומדות בפניכם. העיר מלאה ועמוסה באתרים וסמטאות קסומות. רק תצטרכו להגיע ומיד תלכו לאיבוד בנוף המרהיב...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן גנות

מאת: לירן גנות קניות 12/12/12679 צפיות
למי שהתנסה פעם אחת בנהיגה באופנוע און בקטנוע באיזור גוש דן או באחת הערים הגדולות האחרות בארץ, מבאר שבע בדרום ועד לחיפה בצפון, יודע עד כמה זה מהיר ונוח לנהוג ברכב דו גלגלי בעיר. אין בעיות חניה, אין פקקים וכמעט שאין מזג אוויר שאי אפשר לנהוג בו בארץ הים תיכונית שלנו.

מאת: לירן גנות תעשייה15/07/12929 צפיות
לאחרונה, מדובר רבות באמצעי המדיה השונים על נושא חיסכון באנרגיה. אנשים רבים אינם מתייחסים לחיסכון באנרגיה כנושא שהם עצמם יכולים להשפיע עליו

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196479 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica