חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אביזרי אופנועים – מצילים חיים

מאת: לירן גנות קניות 12/12/2012678 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אביזרי אופנועים – מצילים חיים

כל מי שהתנסה פעם אחת בנהיגה באופנוע און בקטנוע באיזור גוש דן או באחת הערים הגדולות האחרות בארץ, מבאר שבע בדרום ועד לחיפה בצפון, יודע עד כמה זה מהיר ונוח לנהוג ברכב דו גלגלי בעיר. אין בעיות חניה, אין פקקים וכמעט שאין מזג אוויר שאי אפשר לנהוג בו בארץ הים תיכונית שלנו. כל היתרונות הללו הפכו את רכישת הקטנועים והאופנועים למאד פופולארית ולמרות מחירי הביטוח שהאמירו באופן חסר פרופורציות בשנים האחרונות, הרי שכלי רכב דו גלגלי עדיין מאד מבוקש בתחומי הערים הגדולות.

ביטחון לפני הכל

למרות הנוחות והמהירות שניתן להגיע עם קטנועים ואופנועים ממקום למקום יודע כל רוכב אופנוע עד כמה מסוכן יכול להיות הכלי שלו, ובלי קשר להיותו נהג טוב יותר או טוב פחות. אופנועים הם כלים מסוכנים מעצם היותם דו גלגליים. סכנת ההחלקה קיימת כל העת ומספיק שהרכב שלפניך מטפטף שמן על הכביש שאתה עלול למצוא את עצמך מחליק ומתרסק. כדי לשמור על חייכם וחיי הנוסעים עמכם עליכם להצטייד עם אביזרי אופנועים לשמירה על הבטיחות. אביזרי אופנועים מתחלקים לשתי חטיבות עיקריות – אביזרי אופנועים לנהג ולנוסע, אביזרי אופנועים לאופנוע עצמו. אביזרי אופנועים אלה נועדו לשמור על חייכם ואל תזלזלו או תחסכו בהם. כי לאחר התאונה הבאה תשאלו את עצמכם – למה חסכתי על החיים שלי?

אביזרי אופנועים חשובים

בין אביזרי אופנועים חשובים ניתן למצוא קסדות, מגיני, ברכיים ומרפקים, מעילים, כפפות וכדומה. חשוב להצטייד עם אביזרי אופנועים אלה כדי לשמור על החיים שלכם וכדי למזער נזקים בכל תאונה שעלולה לקרות לכם בכביש.

קסדות לאופנועים

מבין אביזרי אופנועים החשוב ביותר היא הקסדה ולא לחינם מחייב אתכם המחוקק לחבוש קסדה כל זמן שאתם רוכבים על האופנוע או הקטנוע. קסדה היא אביזר הבטיחות הבסיסי ביותר המגן על ראשכם מחבלות ומכות כתוצאה מנפילה או תאונה אחרת. קסדה טובה היא כזו שסגורה מכל הכיוונים כולל הסנטר וצידי הראש.

אביזרי אופנועים – מעילים

מעילים לאופנועים מהווים את דרגת הבטיחות השנייה שלכם אחרי הקסדה. מעיל לא רק מגן על הרוכב מפני מזג האוויר, אלא שתפקידו העיקרי הוא להגן על גופכם בעת החלקה על הכביש כתוצאה מתאונה או נפילה. מעילאופנועים חייב להיות מבד עבה ומומלץ מעיל מעור שייתן לכם שכבת הגנה עבה במיוחד. ומומלץ לבחור מעיל עם הגנה מיוחדת על אזור הכתפיים והמרפקים העשוייה פלסטיק קשיח.

עוד אביזרי אופנועים

אביזרים לאופנועים נוספים וחשובים הם כפפות השומרות על הידיים והאצבעות מפני מזג האוויר וגם בעת תאונה והחלקה על הכביש. מגיני ברכיים לא פחות חשובים וגם הם עשויים להציל את המפרקים שלכם מהתרסקות בעת תאונה. אביזרי אופנועים מצילים חיים וזכרו זאת בזמן שאתם עולים על האופנוע בפעם הבאה.

בחסות: אופנוסנטר יבואן אביזרים לאופנועים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן גנות

מאת: לירן גנות תעשייה15/07/12929 צפיות
לאחרונה, מדובר רבות באמצעי המדיה השונים על נושא חיסכון באנרגיה. אנשים רבים אינם מתייחסים לחיסכון באנרגיה כנושא שהם עצמם יכולים להשפיע עליו

מאת: לירן גנות טיולים בחו"ל15/04/12907 צפיות
רומא. איטליה. כמה קסום, כמה רומנטי... שעות טיסה בודדות מפרידות ביניכם לבין העיר הקסומה ביותר באירופה, עיר מלאת תרבות ואמנות; סיורים ברומא יפגישו אתכם עם פסלים, כיכרות, כנסיות מרהיבות, מזרקות, מוזיאונים, ארכיטקטורה מדהימה ועוד אתרים מרהיבים רבים, מנת חלקם היומיומית של 2.7 מליון תושבים המתגוררים בעיר הבירה של איטליה.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213700 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205158 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186741 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173158 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172916 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161587 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161703 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica