חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימוד אנגלית ברחובות, ללמוד לבד או בבית ספר פרטי?

אחת השאלות המעסיקות כל תלמיד ממוצע שמתקרב למבחן אמי"ר היא האם כדאי ללמוד לבד בבית או שמא יש ללמוד אנגלית ברחובות עם מורה פרטי עשיר ניסיון. במאמר זה ננסה אפוא לעמוד על ההבדלים הכל כך מהותיים האלה וננסה פעם אחת ולתמיד לעשות סדר בדברים ולהביא לתשובה ברורה וחד משמעית.

לימוד אנגלית ברחובות אינו שונה מלימוד אנגלית בכל מקום אחר בארץ. הסוגיות וההתחבטות האם כדאי ללמוד אנגלית דרך מורה פרטי או ללמוד אנגלית לבד בבית מעסיקה את התלמידים. מדובר כאמור בהוצאה לא קטנה וההבדלים בין שיטה אחת לאחרת ניכרים.

לימדו אנגלית ברחובות כמו גם הכנה למבחן אמי"ר יכולה להיות בשני מישורים. ניתן ללמוד אנגלית בבית וניתן ללמוד אנגלית עם מורה פרטי. הרעיון כאמור הוא להוציא את המקסימום מהתלמיד. לימוד אנגלית ברחובות בבית לא יכלול הוצאות רבות מלבד איסוף נתונים ורכישה עצמאית של ספרים. אבל האם הסיכון שווה את המחיר? מספר תלמידים איתם שוחחנו טענו כי לימוד אנגלית ברחובות חייב שיהיה דרך מורה פרטי. לטענתם לימוד אנגלית ו-הכנה למבחן אמי"ר בצורה עצמאית אינה כוללת את כלל הנושאים הנלמדים.

עוד ציינו התלמידים כי לימוד אנגלית ברחובות לבד יכול להשריש טעויות לתלמיד הממוצע שאת אלה כאמור קשה מאוד לתקן אחר כך. טעויות בשפה זרה דרך לימוד עצמי נפוצות וקשות לתיקון, במיוחד כאשר מדובר ב-הכנה למבחן אמי"ר. לימוד אנגלית ברחובות ולבד אינו ממקד את התלמיד בעיקר. תלמידים רבים ציינו עוד כי הכנה למבחן אמי"ר חייבת שתהיה מושלמת זאת כדי להשיג את הפטור הדרוש לרמה האוניברסיטאית המבוקשת.

בתוך כך לימוד אנגלית ברחובות צריך שיעשה דרך מורה בעל ניסיון שיודע ומכיר את המבחן על בוריו חשוב מאוד לבחור במורה בעל וותק שכל מהותו לימוד אנגלית ברחובות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה,

כתיבת מאמרים וכתיבת תוכן איכותי,

הפצת מאמרים שייקדמו אותך בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת-כתיבה

מאת: מכונת-כתיבהלימודים אקדמאיים29/07/131361 צפיות
כיום עם התרחבות ההיצע של מוסדות לימוד בכל רחבי הארץ, ניתן ללמוד את תחום המשפטים גם קרוב לבית ובעלות שכר לימוד רגילה...

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל19/05/131142 צפיות
לאלו מכם אשר מטיילים עם מזודות בלבד, בעיקר במהלך טיול בחו"ל- מומלץ להקפיד על כמה דברים הקשורים לאריזת המזוודה, ביטוח ובחירה נכונה של מחיר ואיכות.

מאת: מכונת-כתיבהעסקים - כללי08/05/131348 צפיות
מנהל עסקים הינו תחום מבוקש על אף הרוויה בהיצע שיש לו כיום בשוק. מדוע ? לימודי מנהל עסקים נחשבים פרקטיים בכל ניהול והקמה של עסק באשר הוא ולכן מומלצים. מומלץ יותר לשלב את התחום עם תחומים נוספים...

מאת: מכונת-כתיבהניקיון04/05/131662 צפיות
לא משנה אם יש לכם בריכה פרטית או שאתם אחראים על בריכה ציבורית , אתם חייבים רובוט אשר ידאג להיגיינת הבריכה כל הזמן ובאופן שוטף...

מאת: מכונת-כתיבהבניין ואחזקה - כללי04/05/131441 צפיות
ישנן בישראל בריכות רבות, מהן הבריכות הציבוריות שניתן למצוא כמעט בכל עיר ועיר, וכן בריכות פרטיות רבות הממוקמות בבתים עם שטח שמתאים לכך במחייבות אחזקה שוטפת ונכונה...

מאת: מכונת-כתיבהאטרקציות04/05/131157 צפיות
אין בילוי טוב לקיץ כמו שכשוך או שחייה בבריכה. אחרי החורף, את רובו בילינו מתחת לפוך, הגיע הזמן לצאת מהבית, להוריד כמה שכבות ולקפוץ למים (העמוקים או הרדודים. זה כבר נתון לבחירתכם האישית).

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל04/05/131965 צפיות
לאחר שקיבלתם את ההחלטה לטייל לתאילנד את עומדים בפני חופשה חלומית. כל מה שנשאר הוא לתכנן איך יראה הטיול שלכם...

מאמרים נוספים בנושא שיעורים פרטיים

מאת: יוסי פנסושיעורים פרטיים06/05/132389 צפיות
מורה לתופים - לאזה מורה כדאי לנו לשלוח את הבן ? זו שאלה ששאלים אותה אלפי הורים לאזה מורה לשלוח את הילדים לשיעורים בנושא מורה לתופים ובכלל. במאמר ישנם מס' טיפים שיועילו להתמודד עם האתגר .אזה מורה לתופים

מאת: גד אבגישיעורים פרטיים18/11/128551 צפיות
אם יצא לך לשאול את עצמך, מהו למעשה קורס חוזים עתידיים וסחורות, אז הגעת למקום הנכון כדי לקבל את התשובה הברורה ביותר. מדובר באחד הקורסים המעניינים והמרתקים ביותר בתחומי שוק ההון. לא מדובר בעוד איזה קורס בורסה אלא מדובר בקורס מקצועי הרבה יותר.

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים10/10/128422 צפיות
הבולטים שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף לבלות בחוץ לארץ בנוחות ובביטחון ואת סיבת מיצוי הפוטנציאל

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים22/09/128199 צפיות
שנוכל לתקשר עם אנשים ברחבי הגלובוס, לנגישות יותר טובה לאינפורמציה ולמטרות עבודה. ואומנם, תחום

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים12/09/128355 צפיות
בלימוד השפה, וניתן לכלול גם את היכולת לצאת לטיול במדינה אחרת בנוחות וסיבות כגון שאיפותינו לשיפור

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים04/09/128252 צפיות
. התוצאה של זה היא שלחצי מהישראלים יש לפחות תואר אחד אך רק חלקם מוצאים תעסוקה בתחום

מאת: רון בן איששיעורים פרטיים10/06/128534 צפיות
באנגלית. זה בולט במיוחד באינטרנט, שבו שמונים אחוזים מבין אתרי האינטרנט מתנהלים באנגלית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica