חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים להפקת אירוע בצל המיתון

מקום לאירוע- 10 הדיברות לאיתור מקום לאירוע מושלם

כתיבת מאמר העוסק במציאת מקום לאירוע בזמן מיתון הוא אליה וקוץ בה. מחד, מדובר בתקופה בה חברות שואפות לחסוך בעלויות ולצמצם במספר האירועים – אם בכלל. מנגד, זו תקופה שיש לחזק את הארגון מבחינת המוטיבציה של העובדים, ולהעניק ללקוחות ולספקים תחושה של "עסקים כרגיל". כמו כן, זהו אמצעי מעולה להראות חוזקות בזמן שסימני חולשה ניכרים בקרב המתחרים.

במטרה להמשיך את פעילויות השיווק והרווחה, וליהנות מהיתרונות הרבים של אירועים עסקיים בארגונים וחברות, ריכזנו עבורכם מספר כללים שיסייעו לכם למצוא מקום לאירוע. המאמר מציג כלים לבחירת מקום לאירוע, בהתחשב במצב הכלכלי הנוכחי ובמסגרת המגבלות אותם הוא מביא לארגונים וחברות בתחומים שונים.

1. מקום לאירוע מושלם הוא מקום המאפשר לכם מחיר ההולם את ציפיותיכם, קרי מחיר המצוי במסגרת התקציב עבור האירוע.

 2.מקום לאירוע טוב הוא מקום המזהה את המצב הנוכחי בשוק, מתאים את עצמו אליו ונוקט פעילות שיווקית מתא
ימה כמו: מבצעים של הרגע האחרון, הטבות מיוחדות והתגמשות בתשלומים.

3.מקום לאירוע טוב הוא מקום המאפשר תנאים אידיאליים וגישה נוחה לבאי האירוע מבחינת תחבורה ציבורית, הסעות או חנייה חופשית. מיתון הוא הזדמנות גם להגיע למקומות מעניינים ומרוחקים יותר ממיקום המשרדים ולצאת לערים אחרות ולאזורים שונים ברחבי הארץ.

4.מקום לאירוע מושלם הוא מקום המאפשר התאמה מלאה לצרכי האירוע מבחינת סידור המשתתפים ופיצול מתחמים.

5.מקום לאירוע טוב הוא מקום המאפשר הפרדה מלאה בין חלקי האירוע על ידי מחיצות או חדרים נפרדים. ההפרדה בין המתחמים צריכה להיות גם מבחינת סאונד על מנת למנוע הפרעות למהלכו התקין של האירוע.

6.מקום לאירוע מושלם הוא מקום המאפשר ויזואליות מרבית ואפשרויות שילוט על מנת למצב ולמתג את המקום ואת האירוע באווירת החברה שלכם.

7.מקום לאירוע מושלם הוא מקום המשדר את אותם מסרים אשר האירוע מעוניין לשדר. אם אתם מתכננים כנס ללקוחות V.I.P חשוב שהמקום לאירוע ישדר אקסקלוסיביות ויוקרה, בהתאם לסוג הלקוח.

8.מקום לאירוע טוב הוא מקום המעניק יחס אישי ובעל אופי שרותי המאפשר לכם ולקהל הלקוחות המשתתפים באירוע אווירה אדיבה, נעימה ומקבלת פנים. כמו כן, על המקום לאפשר לכם מנהל אירוע שילווה את האירוע באופן צמוד מתחילתו ועד סופו.

9.מקום לאירוע טוב הוא מקום המספק קייטרינג בסגנון ובכמות המותאמת בדיוק לאירוע ובעל יכולת התגמשות מבחינת רכיבי המזון אופן וצורת ההגשה. במסיבת קוקטייל, מתאבנים מסתובבים, פינגר פוד וכלי הגשה בגודל ביס ישתלבו באופן מושלם.

10.מקום לאירוע טוב הוא מקום בעל רישיון מסודר מהרשויות ובעל חוזה התקשרות נח הניתן להתגמשות. על אופי ההתקשרות להתאים באופן עצמאי לכל אירוע כאשר מתאם האירוע לוקח בחשבון את אילוצי המיתון ויחד מגיעים לעמק השווה.

ובמשפט אחד- מקום לאירוע מושלם הוא מקום העובד על כל החושים, גמיש תקציבית ובעל יכולות מודולאריות אשר מעניק שרות שמשאיר טעם של עוד!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוניקה אבנרי הינה עורכת דין בהשכלתה בעלת תואר ראשון במשפטים בהצטיינות ותואר ראשון נוסף במינהל עסקים בהתמחות שיווק אף הוא בהצטיינות.

כיום, כמנהלת אתר החזון הוא להפוך לאתר המוביל בחיפוש אחר מקומות לאירועים עסקיים ולהיות אתר חובה לכל חברה עסקית אשר מחפשת מקום למפגש עסקי.

טכנולוגיה מתקדמת ויצירת פורמט משותף למשתמש הקצה ולמפרסם עבור הצעות מחיר היא המאפשרת לנוע את המקפצה להיות המובילים בענף.

מועדון לקוחות רחב הנהנה מעדכונים שוטפים בניוזלטר של האתר וכן מהטבות והנחות משמעותיות הוא רק חלק מפעילות ענפה של האתר ואתם מוזמנים להיכנס, לגלוש ואף לקרוא מאמרים נוספים בעלי תוכן רלוונטי ומלמד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוניקה ורשבסקי

מאמרים נוספים בנושא השוואת מחירים

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195535 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: shiritהשוואת מחירים18/06/172975 צפיות
אם ברצונכם להתאים שערים פרטיים לביתכם, יש לדעת, היכן השער ימוקם

מאת: הנוסעת המתמידההשוואת מחירים15/04/172997 צפיות
איפה לחפש מלון בזול? אתר מומלץ למלונות? מנוע חיפוש לדילים,מנוע חיפוש למלונות,אפליקציות למלונות בעונת החגים ,פסח וחגי תישרי ובתקופת הקיץ והחופש הגדול אבל לא רק, בתרבות שלנו כיום מקובל לנסוע גם במהלך השנה לחופשות בזק באצצע או בסופשבוע,זוגית או משפחתית. אם ננתח את התקציב המשפחתי שלנו ,נבחין שההוצאה על חופשות עלתה עם השנים, המלונות בישראל התייקרו ומספר החופשות עלה.

מאת: articlestbdהשוואת מחירים01/06/161833 צפיות
עץ משרה רוגע, חמימות ושלווה. הדרך הפשוטה ביותר להביא לתוך הבית את הטבע. האם אפשר לעשות זאת במחיר משתלם במיוחד? מסתבר שכן!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםהשוואת מחירים18/02/161723 צפיות
אנו מקבלים החלטות בחיי היום יום באמצעות השוואה בין אפשרויות, את ההשוואה אנו מבססים על מאפיינים, תועלות ועלות כלכלית, אז לפני הכל, חשוב שתדעו שגם למוצרים פיננסים יש אפשרות לעשות השוואת מחירים - עם דגש לענפי הביטוח השונים!

מאת: אבי דוידיהשוואת מחירים05/11/152446 צפיות
בשיטה המוכרת לכולם, ניתן לערוך השוואת מחירים על ידי חיפוש רוחבי של המוצר לו אתם זקוקים. כן, יש להתניע את הרכב ולטייל בין החנויות השונות המשווקות אותו, תוך ביצוע רישומים בטבלה. לאחר מכן, יש לגשת לרשת האינטרנט, במטרה לבדוק אם יתכן מחיר טוב יותר למוצר שאותו אתם מחפשים. גם זאת משימה לא קלה בכלל, בשל העובדה שישנם אתרים מרובים מאוד בכל תחום עיסוק.

מאת: ניב אבןהשוואת מחירים05/08/151682 צפיות
בדקו בכמה חנויות את המחירים ואף פעם אל תסתמכו על המחירים שמוצגים לכם בחנות הראשונה אליה אתם נכנסים, גם אם מצוין שם כי המחירים הינם לאחר הנחה. יכול מאוד להיות כי תמצאו את אותה מכונת הכביסה, אותו הדגם בדיוק, במחיר נמוך יותר או באותו המחיר שהוצע לכם במסגרת מבצע. גשו לכמה חנויות רשמו לעצמכם את המחירים והדגמים שהוצעו לכם ולאחר מכן החליטו מה הכי משתלם עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica