חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד בוחרים סידורי פרחים לחתונות

מאת: פרחי שושיחתונות17/04/2012714 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולם אוהבים פרחים. כל אחד מאיתנו מרגיש שמחה וחדווה מעצם הנתינה וכמובן בעת קבלתם. פרחים משרים אווירה נעימה ונותנים נופך חיוני לכל אירוע.

בחתונות, למשל, עושים שימוש נרחב בפרחים. אין כלה בלי זר כלה, שולחנות האורחים (סידורי השולחן) מעוטרים פעמים רבות בפרחים וזרים מיוחדים ממוקמים באזורים האסטרטגיים, כמו אזור קבלת המוזמנים וכמובן- החופה.  לעיתים אף השושבינות מחזיקות זרי פרחים בעת שהן מלוות את הכלה. פרחים באירוע, לרבות חתונה, משרים אווירה של רומנטיקה, של אהבה וכמובן מצביעים על אכפתיות.

בהשוואה ליתר ההוצאות באירוע שהפקתו יקרה, סידורי פרחים אינם הוצאה זניחה אומנם, אולם גם לא מההוצאות היקרות שיש לקחת בחשבון. עם זאת, פעמים רבות תמצאו כי ניתן להפוך מקום צנוע למקום בעל אווירה יוקרתית רק באמצעות השקעה בסידורי הפרחים. כך, החיסכון בכסף עשוי להיות ניכר!

תחום סידורי הפרחים לחתונות בישראל הוא עסק משגשג, מלבד המותגים המוכרים המספקים, בין היתר, שירות זה קיימים לא מעט בעלי עסקים קטנים הפועלים בתחום זה בלבד.

עם כל שפע ההיצע של נותני השירותים, הסגנונות והצבעים- המבחר עשוי לבלבל. לא כל אחד ניחן בכישרון כיצד תראה התמונה הכוללת בזמן הארוע. כך עשויה גם בחירה של סידור פרחים להפוך למעמסה.

להלן מספר המלצות שמטרתן לסייע בתהליך הבחירה של הפרחים ליום הנישואין:

  • בחרו לסידור הפרחים- פרחים שאתם אוהבים, אם ישנם כאלו.
  • בחרו בצבעים אשר יוכלו להשתלב יחדיו ויתאימו לתפאורה של האירוע. בקשו את המלצתם של מארגני האירועים באתרים הספציפיים לעניין זה. אלו ראו לא מעט אירועים בחיים וסביר להניח שמצליחים כבר להבחין בין סידור המתאים יותר לכזה המתאים פחות.
  • בחרו בפרחים המתאימים לעונה, בה מתקיימת החתונה. עדיף כי הפרחים שתבחרו יראו טריים ורעננים עד תום האירוע. ישנם פרחים רבים במגוון סגנונות והעדפות לכל עונה. לכן, סביר כי תמיד תמצאו בפרחי העונה כאלו אשר שיתאימו לטעמכם.
  • כל המוסיף גורע - לעיתים גם פרח אחד או זר פרחים קטן יתאימו לסידור יותר מאשר זר גדול או גבוה.
  • החופה עצמה - אינה חייבת להיות מעוטרת בפרחים רבים. זכרו כי מוקד תשומת הלב צריך להיות בחתן ובכלה ולא בתפאורה הסובבת אותה.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

למידע נוסף אודות סידורי פרחים והזמנות, כנסו לאתר החברה:
shoshi.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרחי שושי

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182901 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181375 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181509 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181587 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172063 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172182 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172109 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica