חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ToStudy- למה ללמוד סינית?

מאת: Efratלימודי שפות19/04/20121081 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ToStudy- למה ללמוד סינית?

סין הינה מדינה עם מסורת עתיקה ולה שפה עיקרית והיא המנדרינית. סין נחשבת למדינה קומוניסטית אך יחד עם זאת, פתחה שעריה לכלכלה חופשית ולהכניס מעט מן הקפיטליזם בכדי לצאת מהמצב הכלכלי בו היא הייתה שרויה. לאחר פתיחת שעריה החלו משקיעים ממדינות זרות להזרים כסף לכלכלה הסינית ודבר זה וסנקציות שהוטלו על ידי הממשלה בסין גרמו לשיפור הכלכלה הסינית בצורה ניכרת והצלתה מקריסה כלכלית. אולם, חשוב לציין כי ממשלת סין עדיין נחשבת כאוטוריטארית ולמעשה מקיימת חוקים לגבי מגבלות ילודה ואפילו מפקחת על התכנים שמקבלים תושבי סין באינטרנט.

השפה הסינית (מנדרינית) היא השפה הכי מדוברת בעולם ולה יש ניבים ודיאלקטים שונים (גם הכתיבה מעט שונה). לאחר פתיחת הכלכלה בשערי סין החלו משקיעים זרים להשקיע בסין שמספקת כוח עבודה זול ואמין וזאת למען הרווח של המשקיעים. הסינים הם אנשים מסורתיים וישנם כאלה שבעקבות המסורת משמרים את השפה ואינם יודעים אנגלית ולכן יש יתרון רב ב- לימודי סינית. אנשי עסקים רבים החלו משקיעים בסין או מקיימים יחסים בינלאומיים עם אנשי עסקים מסין ומגדילים את רווחיהם על ידי השקעה במדינה מתפתחת וזולה יחסית אך עם איכויות טכנולוגיות רבות. כמו כן, סין היא גם יצואנית של מוצרי גלם רבים וביניהם דלק, כאשר סחר איתם בנושאים הללו מתקיים גם כן. מעבר לעובדה שגם ניתן לייבא חומרי גלם לסין עבור ייצור. ולכן לאנשי עסקים רבים חשובה ידיעת השפה הסינית.

השפה הסינית והתרבות הסינית מעניינת אנשים רבים בארץ ישראל ובעולם כולו ולכן ניתן לראות בחברה המערבית את ההשפעה בתחומים רבים. קעקועים סיניים, ציוריים סיניים, אביזרי לבוש ואף תכנון הבית לפי תורת הפאנג שווי תופסים תאוצה בשנים האחרונות ולעובדים בתחומים השונים יש יתרון  חשוב בהבנת השפה הסינית. בחירת בית ספר לשפות כלימודי תעודה בו מוצע לימוד השפה הסינית צריכה להיות לאחר סקר שוק, בחינת בית הספר ורמת הלימוד בו.

 



תגיות המאמר: ToStudy למה ללמוד סינית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137891 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137957 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138039 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137970 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137882 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137513 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137217 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222626 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192099 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173219 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173484 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172979 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172490 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171964 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica