חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים את הטיסה המשתלמת לפראג?

מאת: דניאלטיולים בחו"ל23/04/2012924 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחרתם את פראג כיעד? יופי עכשיו עליכם להחליט איך למצוא טיסה מתאימה לעירו של המלך קארל. דף זה יפרט עבורכם  מידע וטיפים חשובים שאפשרו לכם לתכנן את הטיסה לפראג כדי שתוכלו להקדיש זמן מספיק לתכנון הצפיה באתרים המרכזיים של העיר  (קרא עוד - פראג). טווח המחירים המומלץ לכרטיס לפראג נע בין 250$-650$  כאשר ההפרשים בין מחירי הכרטיסים לפראג בקיץ ובחורף לא משמעותיים מפני שעונת התיירות בפראג מתפרשת למעשה על כל השנה. מצאתם טיסה זולה מ-250$ מת"א לפראג, הזמינו אותה. אם לא מצאתם מחיר משתלם המשיכו לחפש, מפני שמתל אביב לפראג יוצאים יותר מ-30 טיסות כל שבוע, כך שלא צריכה להיות בעיה למצוא מקום לטיסה לעיר. מספר המלצות להוזלת מחירם של כרטיסי הטיסה לפראג: א. שימוש בצ'רטרים (טיסות שכר) -על ידי הזמנת כרטיס טיסה בטיסת שכר תוכלו להשיג מחיר זול יותר ב-10%-20% לעיר. ב. שימוש במנועי חיפוש שמחפשים את ההצעה הזולה ביותר.  כמו של חברת איסתא (הקישור הוא למידע על החברה באתר שלנו). . ג. לטוס לפראג לא בזמן חופשות וחגים. טיסה שאינה בזמן חגים יכולה לחסוך לכם לעיתים 50% ממחיר הכרטיס. ד. אתם יכולים  לטוס דרך יעד נוסף. או לנחות באחד מנמלי התעופה במרכז אירופה (כמו וינה, בודפשט, ברלין) ולקחת משם רכבת או אוטובוס לפראג (נכון לשנת 2012 מחיר כרטיס רכבת מוינה לפראג הוא 24 יורו). ה. ישנה האפשרות של להזמין חבילה המשלבת טיסה ומלון. אפשר להשיג דילים מצוינים שמעניקים הנחות רבות ומאפשרים חופשה זולה יותר.   הגעה משדה התעופה  למרכז פראג נמל התעופה של פראג נמצא  20 ק"מ מהעיר העתיקה. הדרך הטובה והזולה ביותר להגיע לעיר העתיקה היא בנסיעה בקו אוטובוס 119 (עלות הנסיעה היא 20 קרונות בלבד).  ישנם עוד דרכים רבות להיגיע משדה התעופה ולצמצם בעלות הטיסה (למי שמעוניין לקרוא עוד: טיסות לפראג). לסיכום תכנון נכון ומוסכל של הזמנת הטיסה לפראג יאפשר לכם להוזיל מאוד את מחיר הכרטיס  :). חופשה נעימה.

 



תגיות המאמר: פראג, טיסות לפראג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאח כותב באתר הכל על פראג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל

מאת: דניאלניהול26/08/111124 צפיות
במאמרים הקודמים עסקנו בנושא ציוד המגן ותקנות לבחירת הסולם והסברנו כמה חשוב לספק לעובדיך סולם תקין העומד בדרישות. במאמר זה אנו נפרט כיצד על העובדים להציב את הסולם לפני תחילת העבודה הנקודה החשובה שהיינו רוצים להסביר במאמר היא שכמנהל או נאמן בטיחות בעסק בו מתבצעת עבודה בגובה, אין זה מספיק לספק לעובדים את הציוד המתאים, עליך גם לוודא שעובדיך מציבים את הסולם כראוי ומבצעים את העבודה עליו בצורה תקנית ובטוחה.

מאת: דניאלניהול23/08/111035 צפיות
במאמר זה (שלישי בסדרת המאמרים העוסקים בבטיחות בגובה) נסביר בקצרה על ההכנות הנדרשות לפני שימוש בסולם או כפי שאומרת הכותרת מה חובה לבדוק בכל סולם לפני הטיפוס עליו?

מאת: דניאלניהול22/08/111179 צפיות
בעל עסק מנהל או נאמן בטיחות במפעל או עסק המתבצעת בו עבודה בגובה? סדרת מאמרים זו עוסקת בסוגיות הקשורות לחובות המוטלות על העוסקים בעבודה בגובה. במאמר הקודם עסקנו בשאלות החוקיות, ההכשרה והכנה המקדימה הנדרשת לפני תחילת העבודה. במאמר זה נעסוק בציוד המגן שעליך כבעל עסק לספק לעובדך העובדים בגובה.

מאת: דניאלניהול21/08/11966 צפיות
במאמר זה נסביר מה חובה לעשות לפני שמתחילים בכלל לעבוד בגובה אך ראשית, נסביר מה מוגדרת עבודה בגובה. נסביר מה היא חובת ההכשרה והרענון, מה היא חובת הכשירות, מה היא חובת בדיקת הציוד ואחריות הדרג המנהל

מאת: דניאלניהול21/08/111508 צפיות
עליך לדעת שישנם כמה סוגים של מטפים, והעיקרים הם: מטפי קצף, מטפי גז ומטפי אבקה וכל אחדה מהם מתאים לדלקות מסוג שונה. במאמר הנוכחי נפרוט את סוגי המטפים הקיימים על מנת שתוכל לדעת איזה מטפה מתאים לעסק/לבית שלך ונסביר בקצרה כיצד תוכל לבדוק את תקינותו של המטף שלך.

מאת: דניאלניהול19/08/111703 צפיות
מאמר זה יעסוק בשאלה כיצד מכבים שריפה שפרצה בבית או בעסק שלך? במקרה בו פורצת שריפה בכל זאת, תהליך הכיבוי כמו תהליך המניעה עובד על עיקרון הרחקת כל גורמי "משולש האש" האחד מהשני ומאזור השריפה. את הפרדה זו נעשה על ידי תהליך הכולל פעולות משלוש סוגים - השנקה, קירור והרחקה:

מאת: דניאלניהול19/08/111057 צפיות
מנהל או בעל עסק מאמר זה הוא מאמר שני מתאם חברת בסדרת מאמרים העוסקים בבטיחות באש בעסק. במאמר הקודם עסקנו בגורמי השריפה (משולש האש) וכיצד על ידי הפרדה בין שלושת גורמי האש אנו יכולים להביא לצמצום הסכנה להווצרות שריפה. כפי שהסברנו במאמר הקודם אחד משלושת המרכיבים של משולש האש הוא חומר דלק, אך ישנם סוגים רבים של חומרי דלק והם נבדלים ברמת רגישותם להצתה, ולכן כול סוג חומר דלק דורש התייחסות שונה. במאמר זה נפרט את סוגי הדלק השונים וכיצד יש להתייחס אליהם וכך למנוע את הווצרות השריפות .

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196516 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182296 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181480 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181545 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181430 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171419 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171412 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica