חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת אבטחה - כיצד תצאו ממעגל איומי הפרוטקשן

מאת: אל"מ בני טל

בשנים האחרונות, אנו שומעים יותר ויותר על אנשי עסקים ובעלי חברות,גדולות וקטנות כאחת, אשר משפחות הפשע "הביעו התעניינות" בכספי הרווחיםשלהם. לרוב, נקשרים מקרים אלו בפריחה יוצאת דופן אשר מסיטה מבטים רבים אלהעסק, או לחלופין – הלוואות בשוק האפור. כיצד חברת אבטחה מקצועית יכולהלהגן על אנשים אלו – על כך במאמר הבא.

לא מעט אנשי עסקים, כאשר הם נקלעים לבעייה כלכלית, פונים לשוק האפורבמקום לגופים המוכרים. נתינת הכספים בשוק זה היא עם אצבע קלה על ההדק, אךלא פעם הלווה לא שם לב שאקדח זה מופנה לראשו. וכך, אדם אשר צריך מליוןדולר, מקבל 4 מיליון, סתם כדי שיהיה אקסטרה, ולא מצליח לעמוד בריביותהאסטרונומיות.

לאט לאט, נכסיו של האדם אשר לא עומד בתשלומים, מועברים לידי משפחת הפשעולאחר שאלו נגמרים – מתחילים האיומים על חייו ועל חיי משפחתו. לרוב האיומיםהללו מתבצעים באישון לילה, על ידי בריונים המגיעים לביתו של הלווה, אולחלופין – מועברים דרך הילדים בכדי להבהיר את עצמת האיום. הלווה המאוים, לאמעיז אפילו לפנות למשטרה וכך לא פעם אנו שומכעים על אדם זה או אחר אשר שםקץ לחייו מהפחד.

החברה הטובים ששומרים על העסק

נוסף על מקרים אלו, ישנו תחום ה"חסות" (פרוטקשן), אשר בדרך כלל מופנה עלידי משפחות הפשע וחיליהן, לאנשי עסקים אשר נראה שמתפקדים יפה. במקרים רביםמדובר בבעלי מועדוני לילה, חברות למכירת רכבים, מפעלים וכו'.

בוקר בהיר אחד, מגיעה חבורה של "חברה טובים", מדברים עם בעל העסקומבהירים לו כי "יש בעיות אבטחה כבדות המאיימות על העסק", אך הם מוכניםלהגן עליו תמורת ל-40% מהרווחים. בכדי להבהיר עד כמה "בעיות האבטחה"רציניות, ההסבר מלווה בדרך כלל גם באגרוף או איום אקדח. אם יתנגד, אישהעסקים צפוי למצוא את רכבו שרוף או את ביתו פרוץ.

לאחר שהאיש מתחיל לשלם דמי חסות שבועיים או חודשיים, התיאבון של משפחתהפשע גדל, וזו מצידה – מתחילה להגדיל את הדרישות עד שבעל העסק מוצא את עצמומחוץ למפעל חייו.

אבטחת אנשי עסקים והפתרונות

התמונה של פרוטקשן לעולם התחתון היא רחבת היקף, אבל נעצרת בן רגע אם אנשי מקצוע כמו חברת האבטחה שלי – BTS, מטפלת בפרשה.השיטה שלנו היא להכנס אל תוך העסק ולחיי המאויםמיידית. אנו מאבטחים את איש העסקים ואת משפחתו, את הבתים ואת המכוניותבצורה הרמטית.

תוך כדי הפיכת סביבת חייו לסטרילית, אנו פונים למשטרת ישראל אשר משתפתעמנו פעולה בשמחה, תוך תיאום והבנות. השוטרים אוספים ראיות ומקליטים אתשיחות האיומים של העבריינים. כל הצילומים והראיות למיניהן נאספות לידי תיקתביעה. במקביל, עורך הדין הבכיר שלנו, נכנס לתמונה ומטפל בכל הצד המשפטיבמקצועיות.

המשפטן שלנו הוא איש קשרים אצל בכירי מערכת המשפט בארץ, דבר אשר מסייע לסגירת המעגל המושלם ליציאה מחיי האיומים: חברת שמירה ואבטחה מנוסה, משטרת ישראל ופרקליטים בכירים. הניתוח הוא חד כיווני, מהיר ומוצלח.

מקרים אלו המגיעים אלינו, מסתיימים לרוב במעצרים קשים של משפחות הפשעוחייליהן, והסרת האיומים והייסורים מחייו של איש העסקים המאובטח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בני טל - אל"מ במילואים, יו"ר חברת בי.טי.אס - בני טל סקיוריטי
לפרטים נוספים :

http://www.bts-security.com/company-profile

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אל"מ במיל. בני טל

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון25/07/139079 צפיות
עונת הקיץ עמוסה במטיילים ובנופשים בערי התיירות בישראל, ובראשן אילת וטבריה. אחד האלמנטים החשובים ביותר עבור מלון הוא אבטחה קפדנית של שטחו. הדבר התחדד עוד יותר לפני יותר מעשור, לאחר הפיגוע הרצחני במלון פארק בנתניה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלהודעות לעיתונות - כללי17/07/131382 צפיות
המודעות לספורט גדלה ומבורכת, אבל האנשים שעושים ספורט בשעות הלילה חשופים יותר לפושעים פוטנציאליים שעלולים להסב להם נזק. במציאות שבה אנחנו חיים, הפעילות הספורטיבית נדחקת לשעות הלילה, אחרי שאנשים מסיימים את חובותיהם בעבודה ובמשפחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון12/07/132040 צפיות
הרצח המתועב שבוצע בסניף בנק הפועלים בבאר שבע יכול היה להימנע, אילו היו מטפלים בכשלי האבטחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון03/07/132273 צפיות
את הוראות הפתיחה באש, ישראלים רבים מכירים עוד מהשירות הצבאי בצה"ל, בין אם היו לוחמים או אפילו בתפקידים אחרים אשר דרשו שמירה על הבסיס או מקומות אחרים. עם זאת, ההוראות עשויות להשתנות מעט ממקום למקום וכן גם בהתאם למצבים של צפיפות קהל, אירועים וכדומה. אם כן, מה הם הנהלים המקובלים?

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון20/06/131922 צפיות
זה קורה להרבה אנשים בחיים, וסביר להניח שגם אתם מכירים את המקרים האלו – שכיחת המפתח לבית, והמתנה מחוצה לו עד שאחד מבני המשפחה מגיע עם המפתח שלו. בדיוק בגלל מקרים כאלו, וגם מתוך ניסיון ליצור פתרון אבטחה שיתמודד עם פורצים, הומצא מנעול טביעת אצבע לדלתות, המכונה מנעול ביומטרי.

מאת: אל"מ במיל. בני טלהודעות לעיתונות - כללי11/06/131232 צפיות
המצב בו אדם מוצא את עצמו מותקף ברחוב, עשוי להוביל לשיתוק עקב פחד או חרדה. שמירה על קור רוח, ושימוש באמצעים נכונים, יכולים לאפשר התגוננות טובה יותר מפני מצב של תקיפה בלתי צפויה ברחוב.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון21/05/131985 צפיות
כל חברת אבטחה יודעת שפתרון המיגון הטוב ביותר הוא אפוד המגן. תופתעו לשמוע שכיום השכפ"צים הכבדים והמסורבלים הופכים לקלים יותר, חסינים יותר ואפילו אפנתיים.

מאמרים נוספים בנושא עסקים, מימון וכספים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222390 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222389 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222356 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222334 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222235 צפיות
שותפת Web3 רשמית: MRHB מטביעה NFT קשור לנשמה עבור משתתפי פסגת החלאל הגלובלית

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/221344 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את המשקיעים ב- Rent the Runway, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RENT

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/22494 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוכר מאוד, מעודד את המשקיעים ב- Freshworks Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FRSH

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica