חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה מיוחדת - רעיונות

מאת: nati bentovחתונות24/04/20121068 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האירוע שלכם ואתם!

אדםהספיק לתכנן מסיבה או אירוע התנסה בקושי הזה - כיצד לתכנן אירוע מיוחד שיהיה מקורי? כיצד לרגש את האורחים ללא הקלישאות הידועות? איזה שירותים לשכור בשביל האירוע? על מה לשפוך כסף ואיפה עדיף לחסוך? ועוד לא הזכרנו חתונה קטנה...

זו עובדה ידועה, בשנות האלפיים תכנון ארוע גדול זה עסק מורכב, אבל יש גם אפשרות שתמיד תהיה טובה - עריכת אירוע בטבע. הילולה בחוץ ולא במתחם מקורה היא עודנה אפשרות שאיננה מוכרת למרבית האנשים (שעד כה הוזמנו לאירועים שונים לגמרי), אך יש לה היכולת לשדרג את הארוע שלכם למסיבה הגדולה של השנה!

עורכים אירוע בחיק הטבע

כאשר מדברים על חגיגות או אירועים עולה לכם מחשבה לגבי גן ארועים? חכו עם זה קצת, ישנם כמה רעיונות שצריך לסקור קודם. רק לאחרונה משפחות התחילו לחשוב על הרעיון של חגיגת ארועים על החוף או בשמורת טבע מרהיבה, אבל לרובנו עדיין מדובר ברעיון מסובך. כיצד בדיוק ניתן לדאוג למאות מוזמנים בטבע? איפה כולם ישבו? ומה לגבי הקייטרינג?

היום מסיבה בטבע הפכה לפופולארית במיוחד וישנם לא מעט ספקים שמתעסקים עם תכנון ארועים תחת כיפת השמיים. יש לא מעט חברות קיטרינג, D'js ואפילו מעצבי אירועים שיסייעו לכם בהכנות בלי שום קשר למיקום, בפנים או בחוץ.

עולה לכם פחות, מקורי יותר והרבה יותר כיף!

תתחילו לשכוח מהרעיון של שולחנות צפופים על רחבת ריקודים תחת מנורות מחליפות צבעים, תשכחו גם מהנעליים הלא נוחות ומהתחושה החונקת. עכשיו דמיינו לעצמכם איך המוזמנים שיגיעו כנראה ינועו בחופשיות, יתפעלו מהארוע ולא יפסיקו להחמיא על הרעיון הנהדר…

אוהבים את רעיון הטבע? רק צריכים לבחור מקום לארוע? אתם באתר הנכון. לאינפורמציה על חתונה מיוחדת ולטיפים שבהחלט יעזרו לכם לארגן ארוע בחוץ, המשיכו לקרוא כאן לכל מאמרינו האחרים. שיהיה אירוע מוצלח!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

nati bentov

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nati bentov

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121204 צפיות
לרוב האנשים העברת המשרד זהו שלב משמח. זהו זמן טוב לבצע סדר בחפצים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים דירה כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלות מקצועית שתעביר בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו ותאפשר לנו מעבר קל וזריז ככל האפשר.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121234 צפיות
איך היום משאירים רושם במשתה? זאת בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל איש מחפש מידע לגביה לפני ארגון הארוע המשמעותי. לנושא זה אין פיתרון חד משמעי, אולם כעת יש המון דרכים המאפשרות להרים את הארוע שלכם ולשדרג אותו למיוחד ולא כמו כל ארוע יום יומי.

מאת: nati bentovהדברה06/06/121361 צפיות
איזה אדם לא חווה את התופעה המלחיצה הבאה, באים בלילה לחדר האמבטיה ומגלים תיקנים שעירים. מקקים וחרקים אחרים הם מפגע לא קטן, ומעבר לאי נעימות, לעיתים הם מסכנים את בריאותנו. אז מה אפשר לעשות במקרים בהם יש דבורים אצלנו בבית?

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121300 צפיות
צילום ארועים חשובים – כולם משתמשים בשירות שמקל עלינו להיזכר בארועים המשמחים ביותר בחיינו בדיוק. התחתנתם במסיבה ענקית? ערכתם בריתה לבת? היום אנו לא יכולים שלא לשכור צוות צילום שיעקוב אחריכם ויתעד כל שנייה חשובה מהארוע החד-פעמי. אחר כך כשתרצו להיזכר תוכלו לשים את קלטת החתונה ותוכלו לראות ביחד את האירוע המרגש.

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121598 צפיות
בשביל רבים מהאנשים מעבר דירה זהו תהליך משמח ומרגש. מדובר על שלב טוב לעשות סדר בחיים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהכניס את החדש. עם זאת, כאשר עוברים דירה מומלץ להקפיד ולבחור חברה שתעביר עבורנו את הרכוש ושתאפשר מעבר נעים וקל במידה האפשרית.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121492 צפיות
הפקה של אירועים היא סוגייה לא קלה. מפגשים חברתיים מורכבים מהמון פרטים קטנים, כשכל פרמטר חייב יחס בנפרד. כשמגיעים ליום האירוע כל הנוכחים יוצאים מרוצים, אחרי שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

מאת: nati bentovהפקות אירועים05/06/121253 צפיות
צילום אירועים – השירות הכי נפוץ אשר נותן לתעד את האירועים המשמעותיים ביותר באופן מדויק. חוגגים בר מצווה? סבא חוגג תשעים? כיום אנחנו כבר לא יכולים שלא לקחת צוות צילום שלם שיוכל לצלם כל רגע חשוב מהאירוע הגדול שלכם. בעתיד כשתרצו להיזכר פשוט הפעילו את הדיוידי או עיינו באלבום ותראו את האירוע המאושר.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182903 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181379 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181513 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181588 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172066 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172184 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172112 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica