חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך ליהנות מחופשה בישראל

הרבה מהישראלים נוהרים בכל חג לנמל התעופה בן-גוריון בדרכם החוצה למדינה אחרת בשביל לבלות את חופשתם מחוץ למולדת. גם אני נוהג לבלות הרבה בחו"ל, אך בשנים האחרונות אני בוחר לבלות את זמני יותר בחופשות בישראל, והסיבות לכך רבות ומגוונות.

הסיבה העיקרית היא חיסכון - הן בזמן והן בכסף. החיסכון בזמן מתחיל עוד בשלב התכנון. כשמתכננים חופשה בישראל שאנו מכירים ואוהבים, אנו לא צריכים לשבור את הראש ולהבין איפה אנחנו ומה נמצא ליד, למי פונים ומתי ואיך מגיעים ממקום למקםו. אנחנו מדינה קטנה ומוכרת, ולהגיע מצד אחד לצד שני לוקח סה"כ כמה שעות. אפשר להרגיש חו"ל פה במרחק נסיעה קצרה, ואין סיבה בעצם להתעכב על דברים מיותרים. עוד דבר הוא כמות הזמן, שלא לדבר על הלחץ שאנו משקיעים כל פעם שאנו נוסעים לחו"ל - מגיעים לנתב"ג ועולים על טיסה. מדובר בתהליך ארוך, מייגע, שלעיתים קרובות מתנהל באישון ליל בשעות שאנחנו אמורים, רגילים ואף צריכים להיות מאוזנים על מיטה נוחה תוך כדי שלבים מתקדמים של חלימה. הזמן הזה הינו זמן אבוד אשר מצטבר ללא מעט שעות, וגומר לנו חלק גדול מהחופש - מההגעה לנמל דרך ההמתנה, התורים הטיסה עצמה וכל הסיבוך הזה וחוזר חלילה. ההשפעה של הטיסה, בייחוד עם לילה לבן, לרוב גומרת לנו גם את היומיים הראשונים של החופשה, ועם הנטייה הישראלית לנופשונים של חמישה ימים כולל ימי הטיסות, מדובר בהפסד משמעותי של זמן חיים בכלל וזמן חופשה בפרט.

החיסכון השני הוא חיסכון ברור ומובהק בכסף. ישנן מעת לעת טענות אבסורדיות בדבר היות החופשות שלנו לחו"ל - כמו דילים ליוון הכל כלול, או חבילות טיולים לטורקיה, זולות יותר מחופשות בישראל. כמובן, יש הרבה מאוד סיבות לנסוע לטייל ביוון ובטורקיה ובכל מדינה אחרת, בין אם זה מפגש תרבותי חדש, נופים שונים או הריגוש של שמיעת שפה לא מוכרת ברקע, אבל הטענה לגבי המחיר פשוט אינה מדוייקת. גם אם תווית המחיר שמדביקים על החבילה נראית אטרקטיבית בתחילה, לרוב מדובר באשליה בלבד, שכן בין הנסיעות, הקניות והבזבוזים על הדרך, יוצא שאנו מוציאים רק על הוצאות נלוות סכום אותו בקלות יכולנו להוציא על חופשה שלמה בישראל, ואני לא מתלוצץ כלל וכלל.

ישנה עוד סיבה מדוע אני בוחר בזמן האחרון לנפוש בארצנו היפה והקטנה ולא בחו"ל, וזוהי העובדה כי עם השנים פרצופו של הישראלי קיבל משמעות לא חיובית כל-כך בחו"ל. במדינות רבות זכיתי לזלזול (וזאת במקרה הטוב) ברגע שנודע למי מהאנשים שפגשתי בדרך כי אני ישראלי. אפשר לאמר הרבה דברים על ישראל ועל הישראלים, אבל לנפוש אנחנו אוהבים, ועדיף ללא עוינות ולחץ. את זה יש לנו מספיק בחיי היום-יום המלחיצים של הארץ הזו, ולכן כשאנו נופשים, עדיף לא להתקל בתופעות שכאלו. עם ישראלים אנו יודעים להסתדר, וגם עם התופעה הכי בזויה ותמוהה שישראלי יכול לעשות לנו כאן בארץ, אנו יודעים איך להחליק את זה ואחר-כך עוד להסתחבק ביחד על שש-בש לצד הבריכה.

השילוב הזה של מקום מוכר עם אווירה של חו"ל, תמחור סביר ואיכות נופש ברמה בינלאומית הופכים את החופשה בישראל לתענוג אמיתי ולכן להמלצה חמה לכל אלו התוהים לאן כדאי להם לפנות בכדי לנקות קצת את הראש. עם חופשות הכל כלול בישראל אתם יכולים להתענג בלי דאגות ובלי הוצאות מיותרות, ולחזור מהחופש שבעים, מרוצים ומלאים באנרגיה להמשיך את המסע שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני מעוניין לחלוק את החוויות שלי ממלונאות בארץ ובחו"ל - כאיש משפחה אשר מטייל עם אשה ושני ילדים ויוצא לחופשות רבות מאוד. המהלך הכי מומלץ שלי הוא חופשות "הכל כלול" בכל העולם, באילת, ביוון ובשאר היעדים שאנחנו הישראלים כל כך אוהבים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתי זיו

מאת: איתי זיובתי מלון30/04/12905 צפיות
חופשות הכל כלול הינם אטרקציה אמיתית לנופש הישראלי. קראו מאמר זה והבינו את היתרון העצום שחופשה מסוג זה יכולה להעניק לכם ומדוע כדאי לכם לנסות בעצמכם ולחוות חופשה באחד המלונות או הקלאבים אשר מציעים חבילות נופש שכאלו.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205110 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204998 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195457 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195658 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196406 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182452 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica