חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בתי מלון הכל כלול - איך נרגעים עד הסוף?

מאת: איתי זיובתי מלון30/04/2012906 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חופשות בהן הכל כלול הן דבר דיי מוכר בנוף הישראלי, אך עדיין, רבים מאיתנו חושבים פעמים לפני שהם יוצאים לנופש בחבילה מסוג זה. בכדי להבין את השורש האמיתי והייחודי של חופשות מסוג זה יש לשוב ולהיזכר בסיבות האמיתיות אשר מובילות אותנו, הנופשים הישראלים, לארוז את המזוודה ולצאת לסופ"ש של ניקוי ראש. אנו, הישראלים, עובדים קשה והרבה. הסטטיסטיקות מגלות כי בארץ עובדים המון שעות ביחס למדינות אחרות במערב, ובעולם כולו. הקריירה בישראל נחשבת לעניין רציני מאוד, ולעיתים אף קודם לכל. כל אחד מאיתנו מכיר לפחות הייטקיסט אחד אשר עובד לרוב בין שתים-עשרה לארבע-עשרה שעות במשרד, ואז ממשיך להשלים פרוייקטים על המחשב בבית אל תוך הלילה. דבר זה איננו דבר של מה בכך, על אף התפיסה של התרבות המקומית כי כך יש לנהוג.

מתוך המקום הזה של לחץ בלתי פוסק ועבודה לאורך שעות ארוכות מאוד ולאורך תקופה נולד הצורך בחופשה אשר משחררת אותנו באמת. אחד החסרונות בחופשה הוא העובדה כי אנו צריכים לתכנן, להבין לאן, מתי ולמה, ובעיקר - כמה. לא לכולם יש את האופציה להוציא על החופשה בלי חשבון, והרוב המוחלט של הנופשים הישראלים יודעים בדיוק מה הסכום אשר מוקצה להם לחופשה הקרובה. כדי להשאר בגבולות התקציב, אנו נוטים לחשבן ולבדוק כל הוצאה בציציות, וכמה שהדבר נכון בחיי היום-יום, כך הוא ממשיך כתבנית עמוק לתוך החופשה שלנו, מה שהופך אותה למלחיצה בהתאם.

תתארו לכם עולם בלי כסף, בלי חובות, בלי הצורך לשלם על מה שאתם צורכים. כל מה שאתם רוצים וצריכים בשביל להעביר את היום שלכם בכיף ובשלווה נמצא שם בהישג יד ורק צריך לקום לרגע מהכסא הנוח, לשלוח יד ולקחת. כמה רוגע ושלווה אפשר להשיג, וכמה מנוחה וטעינת מצברים אפשר לקבל אם רק היו כך הדברים תמיד. על התשתית הזו מבוסס הרעיון של חופשות בהן הכל כלול במחיר, משולם מראש ובזה זה נגמר. עם חופשה מסוג זה, אתם מורידים מהראש שלכם את אחת הדאגות הגדולות ביותר שחווה האדם המודרני, אותה הדאגה אשר לרוב עומדת בבסיסו של המירותץ המשוגע אותו אנו רצים מדי יום ביומו כשאנו ממהרים להגיע לעבודה ודואגים לנסות כמיטב יכולתנו להתפרנס בכבוד ואולי אפילו לקבל בונוס.

כשאין את הלחץ הכספי והכל כבר משולם, אנו יכולים להרגע באמת. הרוגע הזה הוא התשתית לחופשה בריאה וחזקה, כזו שזוכרים ונשענים על התחושה שהיא משאירה בגוף כאשר מגיעים לרגע קשה ותובעני ביום יום, מהרגעים שמזכירים לכם כמה אתם רוצים לצאת שוב לחופש. לכן דילים וקלאבים בהם הכל משולם מראש וכלול במחיר מהווים אטרקציה אמיתית לנופש הישראלי, ואלו המשכילים לנצל את השפע הרב שמציעים ספקי השירות השונים בתעשייה (כמו מלון לגונה באילת) יודעים לספר על רמת החוויה והשקט הנפשי שהם זכו לו בחופשה מסוג זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני מעוניין לחלוק את החוויות שלי ממלונאות בארץ ובחו"ל - כאיש משפחה אשר מטייל עם אשה ושני ילדים ויוצא לחופשות רבות מאוד. המהלך הכי מומלץ שלי הוא חופשות "הכל כלול" בכל העולם, באילת, ביוון ובשאר היעדים שאנחנו הישראלים כל כך אוהבים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתי זיו

מאת: איתי זיותיירות ונופש - כללי26/04/121017 צפיות
הרבה אנשים נוטים לנסוע לחו"ל לחופשות, ולא משכילים לנצל את הטוב שיש לארץ היפה שלנו לתת להם. להלן מספר סיבות אשר מובילות אותי פעם אחר פעם לבחור בחופשה בישראל, בעיקר בעסקאות בהן הכל כלול מראש וכל מה שנשאר לי זה להגיע בזריזות ישראלית אופיינית לאתר ולהתחיל ליהנות.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica