חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עם הקשר הזוגי?

מאת: הילה לביאזוגיות ואהבה29/04/2012777 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זוגיות טובה זו הבסיס היציב לסיפוק וחיים מאושרים. אם מצב היחסים אינו כשהיה חשוב מאד לאחות את הסדקים שנבקעו במערכת היחסים לפני שהולכים לרבנות.

זוגות צעירים וותיקים רבים שואלים את עצמם אילו אמצעים קיימים להציל את הנישואין? האם זהו זה, או שאולי קיימת עוד אופציה להציל את היחסים? טיפול זוגי מעניק לכם מענה טוב ומוצלח לאיתור הבעיות במערכת היחסים. טיפול או אימון זוגי נמצא שם כדי להציע לזוג את הכלים אשר יעזרו להם בהתמודדות המשברים ביחסים הזוגיים.

המון סיבות מסוגלות לעורר בקעים בזוגיות, למשל בעיות בתחום המיני ועד פערים בהתפתחות האישית. אבל פירוק החבילה אינו תמיד הפתרון. לפני שבוחרים כל אחד ללכת לדרכו, תמיד עוד אפשר ללכת לפגישה אצל אדם מקצועי שיכול בפתרון משברים בחיי הזוגיות.

יש כאלה המעדיפים לנסות משהו אחר למשל לפנות לבלשים פרטיים לא פתרון נחמד אך לעתים זה יכול אפילו לעזור. בלש פרטי מחיר חייב להיות פתרון במקרים קייצונים וכדאי לחשוב על דברים אחרים לפני שתעשו את הצעד הזה.

האם טיפול זוגי הוא הפתרון? חשוב מאוד לזכור שטיפול זוגיות הוא לא מטה קסמים ושזה לא אומר שכל בעיה בזוגיות אפשר לפתור בטיפול. בטיפול זוגיות צריך לעשות מאמץ משותף תחת הכוונה של איש מקצוע, המכוונת לגשר על פערים. ותחת כל סיטואיציה שלא תהיה יעוץ זוגי אינו יכול לפשר ביןסיטואציות שבהן זוגות פשוט אינם מתאימים זה לזו, מה שעשוי להתגלות אחרי ניהול מערכת יחסים של שנים.

עם זאת דעו שאילו אינכם מסופקים ומאושרים מחיי הזוגיות שאתם מנהלים, בחירה שלא לטפל במצבכם יכול להווצר מצב בו לא יישאר ביניכם בסיס משותף, ובמצב כזה הטיפול כבר אינו יעיל. אבל אילו תחליטו בעקבות הטיפול לפרק את הזוגיות, יעוץ זוגי לפחות יכול לעזור לעשות זאת בצורה הבריאה ביותר, ולפעמים גם זה משהו.

אם אתם רוצים מדריכים על האזנות סתר שובו בעוד כמה ימים לקרוא את המדריכים שלנו או בקרו לאתר הזוגיות ותוכלו לקרוא על מידע רב, מדריכים חשובים ועוד.

 



תגיות המאמר: זוגיות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הילה לביא

מאת: הילה לביאניתוחים פלסטיים11/05/121119 צפיות
מעוניינים לעשות טיפול הזעת יתר בפנים? להלן מספר טיפים שבעזרתם תוכלו לדעת יותר על רופאה אסתטית בישראל.

מאת: הילה לביאגינון11/05/121269 צפיות
מספיק זמן פנוי, תוכלו לחסוך את חלק הארי מהמחיר בעבודה עצמית, רק הקפידו לשמור על כללי הבטיחות!

מאת: הילה לביאלימודי תעודה ומקצוע11/05/121143 צפיות
העולם ממהר ואתם דורכים במקום? אתם לקראת סיום הצבע או שאתם כבר עם ילד או שניים כלום לא סגור! בישראל של היום כולנו יכולים לבנות קרירה בעזרת הלימודים. המבחר עצום למשל - קורסים או תואר, מלגות ומחירים טובים וזאת רק טיפה בים, יש מקום לכל אחד. ומה אתכם? הצורך בלימודים הוא כרטיס להצלחה כלכלית אזרחי ישראל שואפים ללמוד יותר במגוון תחומים: מדעים, אמנויות, תואר ראשון במנהל עסקים, טכנולוגיה ומחשבים, לימוד פסיכומטרי, שפות זרות להעשרת הידע, רפואה משלימה ועוד ועוד. אז מה מעניין אתכם? השלמת בגרויות הם התנא

מאת: הילה לביאשיפוצים11/05/121153 צפיות
יציבה השומרת על טמפרטורה יציבה בחלל החדר. בנוסף על החסכון המשמעותי בחשמל, שמירה על דרגת טמפרטורה יציבה בחדרי הבית מוסיפה לבריאות.

מאת: הילה לביאהפקות אירועים11/05/121091 צפיות
כולנו אוהבים קינוחים. פה עדיף לבחור דווקא קינוחים פשוטים שבטוח שכולם אוהבים, שוקולד, פירות וגלידה.

מאת: הילה לביאשיפוצים11/05/121095 צפיות
שבמגורים בדירה שנמצאת בשיפוץ יכול להיות סיוט לכל המשפחה ובעקבות כך כדאי לקחת הכל בחשבון מראש.

מאת: הילה לביאבניין ואחזקה - כללי11/05/121155 צפיות
ממוצע עבור השכרת דירה מחושב לפי חודש שכירות, עבור רכישת בית התשלום הוא, שני אחוז לכל היותר.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206450 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204921 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204703 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192808 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182313 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182753 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181908 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica