חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מספרת כלבים רגילה או מספרת כלבים ניידת?

מאת: מכונת-כתיבהחיות מחמד30/04/20121109 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת השאלות היותר נפוצות שלנו, אוהבי הכלבים והמחזיקים לפחות הולך על ארבע אחד בבית קטן (או גדול) במרכז ובאזור השרון היא האם כדאי לגשת ל-מספרת כלבים רגילה או שמא כדאי לנו להתפנק ולהשתמש בשירותים השונים המוצעים לנו על ידי מספרת כלבים ניידת? שאלה זו ממלאת את דפי הרשת והיא באה לידי ביטוי לא אחת בפורומים ירוקים שונים המוקדשים רובם ככולם לנוף אוהבי הטבע, הירוק ואוהבי בעלי החיים.

אז בואו לגלות את תוצאות הסקר המיוחד שערכנו. הסקר כאמור מיועד לבעלי כלבים מאזור השרון ומאזור המרכז המשתמשים בשירותים השונים של מספרת כלבים כזו או אחרת. הנשאלים ענו על שאלות קצרות והעניקו תשובות ברורות: בעלי הכלבים משתמשים היום יותר מתמיד בשירותים השונים של מספרת כלבים ניידת.

מספרת כלבים רגילה, יש בה את הקסם שלה, אומר לנו עדי, ספר כלבים מקצועי שכבר מזמן הבין את הטרנד אחרון ושינה את העסק מ-מספרת כלבים רגילה ל-מספרת כלבים ניידת. הרעיון הוא לבוא אל בית הלקוח ולהציע לו שירות נהדר תוך שימוש בחומרי ניקוי וחיטוי מהשורה הראשונה. מספרת כלבים בכלל ומספרת כלבים ניידת, היא בגדר חובה לבעלי כלבים שמבינים היטב את המשמעות של כלב נקי ואסתטי.

עוד מספר עדי כי מספרת כלבים ובמיוחד מספרת כלבים ניידת, חייבת להחזיק עובדים מיומנים שיודעים ומבינים את החשיבות הבריאותית של העבודה שלהם, חשוב לציין כי אנחנו מתעסקים בראש ובראשונה, ומעבר לאהבה הבלתי נתפסת שלנו לבעלי החיים, בבריאות הכלב ולא רק בטיפוחו. מספרת כלבים מספקת את הכלים האופטימליים שיכולים להבטיח איכות חיים הן לבעל הכלב והן לכלב עצמו. מכאן, אומר עדי וממשיך, כלל לא משנה באיזו מספרת כלבים אתם בוחרים, אם מדובר ב-מספרת כלבים רגילה או ב-מספרת כלבים ניידת, חייבים לשמור על איכות ולדרוש טיפול משובח לכלב. בסקר שלנו, אגב, מצא כי רוב רובם של בעלי הכלבים מעוניינים היום לא להיכנס לאזורים פקוקים ורואים את הטרנד של מספרת כלבים ניידת כאחד היתרונות הגדולים בתחום טיפוח וטיפול הכלב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה,

כתיבת מאמרים וכתיבת תוכן איכותי,

הפצת מאמרים שייקדמו אותך בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת-כתיבה

מאת: מכונת-כתיבהלימודים אקדמאיים29/07/131360 צפיות
כיום עם התרחבות ההיצע של מוסדות לימוד בכל רחבי הארץ, ניתן ללמוד את תחום המשפטים גם קרוב לבית ובעלות שכר לימוד רגילה...

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל19/05/131141 צפיות
לאלו מכם אשר מטיילים עם מזודות בלבד, בעיקר במהלך טיול בחו"ל- מומלץ להקפיד על כמה דברים הקשורים לאריזת המזוודה, ביטוח ובחירה נכונה של מחיר ואיכות.

מאת: מכונת-כתיבהעסקים - כללי08/05/131346 צפיות
מנהל עסקים הינו תחום מבוקש על אף הרוויה בהיצע שיש לו כיום בשוק. מדוע ? לימודי מנהל עסקים נחשבים פרקטיים בכל ניהול והקמה של עסק באשר הוא ולכן מומלצים. מומלץ יותר לשלב את התחום עם תחומים נוספים...

מאת: מכונת-כתיבהניקיון04/05/131659 צפיות
לא משנה אם יש לכם בריכה פרטית או שאתם אחראים על בריכה ציבורית , אתם חייבים רובוט אשר ידאג להיגיינת הבריכה כל הזמן ובאופן שוטף...

מאת: מכונת-כתיבהבניין ואחזקה - כללי04/05/131440 צפיות
ישנן בישראל בריכות רבות, מהן הבריכות הציבוריות שניתן למצוא כמעט בכל עיר ועיר, וכן בריכות פרטיות רבות הממוקמות בבתים עם שטח שמתאים לכך במחייבות אחזקה שוטפת ונכונה...

מאת: מכונת-כתיבהאטרקציות04/05/131156 צפיות
אין בילוי טוב לקיץ כמו שכשוך או שחייה בבריכה. אחרי החורף, את רובו בילינו מתחת לפוך, הגיע הזמן לצאת מהבית, להוריד כמה שכבות ולקפוץ למים (העמוקים או הרדודים. זה כבר נתון לבחירתכם האישית).

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל04/05/131961 צפיות
לאחר שקיבלתם את ההחלטה לטייל לתאילנד את עומדים בפני חופשה חלומית. כל מה שנשאר הוא לתכנן איך יראה הטיול שלכם...

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810443 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175290 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176174 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/161999 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163194 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167797 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167919 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica