חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי דבקים הקיימים כיום בשוק

את סוגי הדבקים בכלל ובדגש על דבקים מבניים, ניתן למיין כיום על פי מספר רב של קטגוריות, אשר כל אחת מהן משמשת לצרכים שונים. מיון לפי צורה: בקטגוריה זו ניתן למצוא דבקים נוזליים, דבקים בתרסיס, משחות הדבקה, סרטי הדבקה ודבקים המגיעים בצורה מוצקת. לכל אחד מהם מאפיינים שונים היעילים עבור שימושים שונים.

דבקים נוזליים למשל, בדרך כלל יעילים למלא חורים או חללים ריקים הנוצרים במהלך הדבקה מכנית. דבקים המגיעים בצורת תרסיס טובים על מנת לכסות שטחים גדולים יחסית ואילו סרטי הדבקה מציעים יתרונות שונים על פני דבקים אחרים, בכך שהם מגיעים בעובי אחיד לאורך פס הדבק כולו. הם אינם מטפטפים או נוזלים ואינם מייצרים כמעט פסולת דביקה. ניתן לחתוך אותם לחלקים על פי הצורך ולהדביק בעזרתם גם חלקים מורכבים. אחד מסרטי ההדבקה החזקים ביותר כיום הוא דבק VHB שהוא דבק מומלץ בפני עצמו.

מיון לפי חוזק

בקטגוריה זו מיומנים הדבקים על פי מידת ההתמצקות שלהם ועל פי הכוח היחסי במהלך תהליך זה.

- דבקים אפוקסיים – דבקים אלו מופיעים לרוב בצורה נוזל או משחה. הם בעלי הכוח הגדול ביותר ועמידים בתנאים קשים.

- דבקים אקריליים – גם הם מגיעים בצורה של נוזל או משחה ומשמשים להדבקה של חומרי פלסטיק או מתכות לא מטופלות.

- דבקי PU– עלותם יחסית נמוכה לעומת סוגי הדבקים האחרים ומשמשים להדבקות אלסטיות הדורשות גמישות בין החומרים השונים. מאפיין מובהק של דבקים מסוג זה היא יכולת לעמוד בפני התנגדות המופעלת על החומר המודבק.

- דבקים ציאנו-אקריליים – מופיעים לרוב בצורה נוזלית ומתקשים באופן מיידי עם השימוש. משמשים להדבקות של מוצרים כגון פלסטיק קשיח, זכוכיות, מתכות, חומרי גומי ועוד רבים. הם מתקשים במהירות בעקבות מגע עם הלחות שעל פני החומר המודבק.

חשוב לציין כי דבקים מבניים שונים פועלים על ידי תגובה כימית של חומרי ההדבקה כאשר הם באים במגע עם פני החומר אותו מנסים להדביק. ההתאמה של סוג הדבק המתאים עבור המוצר מתבצעת לאחר שקילת כלל האפשרויות בהתחשב בעלות ובחוזק ההדבקה אותו מעוניינים להשיג.

 



תגיות המאמר: דבקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק שיווק באינטרנט

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/191632 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/192662 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121028 צפיות
אחת מבין המתנות המגניבות ביותר שניתן להעניק לכל אירוע - יום הולדת, מסיבה או כל דבר אחר, היא מתנה של זר מתוק המעוצב בסגנון מקורי וייחודי.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121054 צפיות
זרים מתוקים אלו זרים אשר במקום להכיל פרחים שנובלים לאחר מספר ימים, מכילים הפתעות מתוקות כמו שוקולדים מיוחדים, פרלינים איכותיים, סוכריות צבעוניות וממתקי גומי שונים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטמסחר יומי29/04/121419 צפיות
מי שמתחיל את התהליך של מסחר בבורסה צריך להיות מוכן לתקופה ארוכה בה הוא ייאלץ ללמוד את התחום ופעמים רבות גם לספוג הפסדים כספיים יחסית גבוהים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטאילוף בעלי חיים29/04/121221 צפיות
אילוף כלבכם עשוי להיות משימה לא פשוטה בכלל. בין אם אימצתם גור לראשונה, אימצתם חיה מבוגרת יותר, או שאתם מנוסים בגידול כלבים, ברוב המקרים, בהתחשב באופיו הייחודי של הכלב הפרטי שלכם,

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטאילוף בעלי חיים29/04/121207 צפיות
אילוף כלבכם עשוי להיות משימה לא פשוטה בכלל. בין אם אימצתם גור לראשונה, אימצתם חיה מבוגרת יותר, או שאתם מנוסים בגידול כלבים, ברוב המקרים, בהתחשב באופיו הייחודי של הכלב הפרטי שלכם,

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211204 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211143 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181811 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181310 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175167 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica