חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מתחילים לסחור בבורסה?

הצעדים הראשונים

מי שמתחיל את התהליך של מסחר בבורסה צריך להיות מוכן לתקופה ארוכה בה הוא ייאלץ ללמוד את התחום ופעמים רבות גם לספוג הפסדים כספיים יחסית גבוהים. הלימוד של כל נושא המסחר בבורסה הוא מורכב מאוד ולא ניתן להגיע למצב בו מתחילים להרוויח כפסים באופן קבוע ללא שמוכנים לשלם סחר לימוד וללמוד את התחום בצורה איטית והדרגתית.

מומלץ להתחיל את נושא המסחר בבורסה בקריאת ספרים שונים המלמדים את השלבים הבסיסיים, כמו גם לנהל תיקי השקעות וירטואליים במשך תקופה ארוכה לפני שמתחילים את ההשקעה בפועל של כספים על מניות מסוימות.

יש לבצע ניתוח מעמיק של השוק ולעקוב אחרי המדדים המובילים, להיות עם אצבע על הדופק במשך תקופה ארוכה, הן של ההשקעות הווירטואליות וכמובן אחרי שמתחילים את המסחר עצמו.

ספרים טובים להתחיל איתם הם למשל "צעדים ראשונים בשוק ההון", או "זיכרונותיו של סוחר בוול סטריט", המדברים בעיקר על התקופה ההתחלתית של הבורסה בכלל, דהיינו שנות ה-20. מה שמפתיע הוא שהדברים שהיו נכונים אז, חלקם הגדול תקף גם להיום.

הלימוד הטוב ביותר הוא בכל יום תוך כדי המסחר. ניתן לשבת ליד סוחר מנוסה ולנסות ללמוד את הטכניקות שלו, ויש להבין כי קיימים מספר רב של סגנונות בכל תחום השקעה. כעבור מספר חודשים של לימוד ניתן להתחיל את המסחר, אך תוך כדי הבנה שהלימוד עצמו נמשך שנים רבות והתהליכים המתרחשים בבורסה אינם קבועים ולא תמיד ניתן לצפות אותם.

הרווחים האפשריים

סוגי הרווחים אותם ניתן להפיק ממסחר בבורסה משתנים בצורה משמעותית. השקעה במניות למשל יכולה להניב רווחים של כמה מאות אלפי שקלים ביום, כאשר מצליחים להתחקות אחר המניות אשר מבצעות את הזינוקים הגדולים ביותר.

אחד הדברים החשובים להבין בתחום המסחר בבורסה היא שהבורסה למעשה אמורה לעבוד עבור המשקיע. ניתן להגדיל הון התחלתי באופן קבוע, בלא צורך בעבודה קבועה. זהו הדבר הקורץ ביותר, אך גם מהווה את הסיכון הגדול ביותר. כאשר לא מקפידים באופן קבוע לבדוק את המניות ואת השינויים המתחוללים בהן ניתן להיות מופתעים מהפסדים גדולים אשר יכולים להתרחש מהר מאוד.

לא כדאי לקבל טיפים המבוססים על שמועות אלא להשקיע מחשבה ותכנון מעמיק בבחירת המניות, לבצע את פיזור ההון בצורה נכונה, ולהקפיד על ניתוח טכני. היכולת של סוחר מנוסה להרוויח כסף אינו תלויה כמעט בגודל ההון העצמי שיש לו.

 



תגיות המאמר: מסחר בבורסה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק שיווק באינטרנט

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/191632 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/192662 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121028 צפיות
אחת מבין המתנות המגניבות ביותר שניתן להעניק לכל אירוע - יום הולדת, מסיבה או כל דבר אחר, היא מתנה של זר מתוק המעוצב בסגנון מקורי וייחודי.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121054 צפיות
זרים מתוקים אלו זרים אשר במקום להכיל פרחים שנובלים לאחר מספר ימים, מכילים הפתעות מתוקות כמו שוקולדים מיוחדים, פרלינים איכותיים, סוכריות צבעוניות וממתקי גומי שונים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטתעשייה03/05/121515 צפיות
את סוגי הדבקים בכלל ובדגש על דבקים מבניים, ניתן למיין כיום על פי מספר רב של קטגוריות, אשר כל אחת מהן משמשת לצרכים שונים

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטאילוף בעלי חיים29/04/121221 צפיות
אילוף כלבכם עשוי להיות משימה לא פשוטה בכלל. בין אם אימצתם גור לראשונה, אימצתם חיה מבוגרת יותר, או שאתם מנוסים בגידול כלבים, ברוב המקרים, בהתחשב באופיו הייחודי של הכלב הפרטי שלכם,

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטאילוף בעלי חיים29/04/121207 צפיות
אילוף כלבכם עשוי להיות משימה לא פשוטה בכלל. בין אם אימצתם גור לראשונה, אימצתם חיה מבוגרת יותר, או שאתם מנוסים בגידול כלבים, ברוב המקרים, בהתחשב באופיו הייחודי של הכלב הפרטי שלכם,

מאמרים נוספים בנושא מסחר יומי

מאת: שלום כהןמסחר יומי13/07/161647 צפיות
רבים מאמינים כי מסחר בבורסה מבוסס על מזל בלבד, ממש כמו מילוי של טופס לוטו. עם זאת, במציאות המצב שונה בתכלית. למעשה, לפני שסוחרים בבורסה חשוב מאוד

מאת: שלום כהןמסחר יומי11/07/161457 צפיות
כיום, בעקבות התפתחות האינטרנט והטכנולוגיה, התחום של מסחר בבורסה השתנה באופן משמעותי וניכר. כיום, מסחר במניות ומסחר בבורסה בארץ ובעולם הפך להיות קל יותר מאי פעם, ואת רוב הפעולות ניתן לבצע באופן עצמאי...

מאת: שלום כהןמסחר יומי11/07/161490 צפיות
בעבר, כמעט ולא הייתה אפשרות לבצע מסחר עצמאי בבורסה, וזאת כיוון שלא הייתה נגישות למסחר והוא היה צריך להתבצע פיזית ממקומות מסוימים. עם זאת, כיום המצב שונה בתכלית. עקב התפתחות הטכנולוגיה ורשת האינטרנט, כיום ניתן לבצע...

מאת: avivroyמסחר יומי03/09/152466 צפיות
תחום האופציות הבינאריות הפך למרכזי בעולם המסחר הישראלי בשנים האחרונות. הגם שמדובר בתחום הנחשב לפשוט יותר מאשר תחומים מקבילים אחרים, הוא מציע מגוון רחב מאד של אפשרויות השקעה ומסחר

מאת: מסחר בינלאומימסחר יומי08/06/151660 צפיות
רבות דובר על שוק ההון, זהו שוק גדול ובו אפשרויות השקעה רבות וכמו כן שחקנים רבים המשתתפים בו. לדוגמה בתי השקעות, בנקים, חברות ביטוח, משקיעי פורקס ואפילו אתה שקורא כרגע שורות אלו.

מאת: רן טוביהמסחר יומי29/12/141783 צפיות
למה אינך זוכה עם הניתוח הטכני להצלחה שהובטחה לך מהמרצים שלך למסחר בשוק ההון? מדוע גם כשאתה מומחה ומיומן בניתוח - עדיין אתה חווה הרבה כישלונות? אז הנה עבורך חומר למחשבה...

מאת: רן טוביהמסחר יומי22/12/141643 צפיות
האם השימוש באוסילאטורים ואינדיקאטורים בביצוע עסקאותיך יביאו לך יתרון ויניבו עבורך הצלחה, או שמא דווקא כשתסתמך עליהם במסחר... כישלון - לשם הם יובילו אותך?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica