חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפשים להזמין ניקיון משרדים?

מאת: מדריך אתריםניקיון14/05/2012760 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולם מעדיפים להתגורר במרחב נקי. הסיבה לכך פשוטה, תמיד גדלנו שסדר וניקיון חשובים, כמה שפחות לכלוך זהפחות בעיות בריאותיות, ופשוט, כשהכל נקי האוויר יותר טוב וכך האווירה כולה.

אבל העניין הוא שלרוב אנחנו לא פנויים לדאוג לניקיונות את הבית בעצמנו ואנו בוחרים לשכור אנשים שיעשו את העבודה עבורנו. אבל לא חסרים סיפורים על אנשים שהזמינו חברת ניקיון וקיבלו שירות רע, מנקים שפשוט לא הגיעו, חברות פוליש אשר הרסו רצפות בשימוש בחומר הלא מתאים, ואפילו מקרים בהם הדבר היחיד שכן עבר ניקוי היתה קופסת התכשיטים…

עוד לפני שמזמינים מומחי ניקיון מומלץ לקחת בחשבון כמה דברים.

בעלי עסק ולא רוצים לשבור את הראש עם חומרי ניקוי למיניהם? רוצים פוליש לרצפות או לנקות את הדירה אחרי שיפוץ? מחפשים להזמין ניקיון משרדים? כיצד מוצאים את מומחי הניקיון הטובים ביותר בקטגוריית של שירותי ניקיון?

- משתלם להזמין את חברת הניקיון חודש מראש, בעיקר כאשר רוצים לשפץ את הבית במהלך יולי-אוגוסט או בתקופות ראש-השנה ופסח.

- אל תסתפקו בשום הצעת מחיר לניקיון הבית אשר ניתנה בטלפון. הקפידו ודירשו מאיש המקצוע שיבוא לראות, וגם שיתן לכם הצעת מחיר על מסמך כתוב.

- אל תכנעו לפיתוי שבהצעות מחיר אטרקטיביות מדיי. ניקיון ופוליש יסודיים לדירת ארבעה חדרים ממוצעת בסכום הנמוך מ- 1,200-1,500 שקל אמור להעלות אצלכם שאלות.

- חשוב מאד לוודא שהצעת המחיר שאתם מקבלים לעבודת הנקיון כוללת שמוש בכלים מתאימים, על מנת שלא תשארו תקועים עם מקצוען שבידיו רקדלי וסמרטוט.

מחפשים שירותי ניקיון במחיר הוגן? אתם צריכים לאסוף כמה הצעות מחיר לחפש ביקורות באינטרנט, לבקש המלצות ולכתוב הכל בהסכם מסודר. שיהיה לכם יום מבריק.

 



תגיות המאמר: שירותי ניקיון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מדריך אתרים

מאת: מדריך אתריםשיעורים פרטיים20/05/128297 צפיות
קושי, יותר מוסדות לימוד, מחירים טובים וגם הסמכה שתאפשר לכם לפתוח עסק או לעבוד בתחום.

מאת: מדריך אתריםבריאות ורפואה כללי20/05/121141 צפיות
אף. בשבוע הראשון אחרי שעברתם את הניתוח על מנת לעזור בהפחתת הנפיחות והאדמומיות, מומלץ לשמור על הראש מוגבה קצת כאשר רוצים ללכת לישון ולמנוע הצטברות נוזלים באזור סביב האף.

מאת: מדריך אתריםבגידות20/05/121142 צפיות
בהנחייה מקצועית, שמכוונת לגשר על פערים. בכל מקרה טיפול לא מסוגל להציע מזור למצבים שבהם בני זוג פשוט לא מתאימים זה לזו, דבר שמתגלה פעמים רבות אחרי שמנהלים זוגיות של שנים.

מאת: מדריך אתריםבית חכם20/05/121140 צפיות
ידיעה שאין אפשרות לפרוץ למקום ללא הסכמה, להשחית או לגנוב רכוש וחלילה, לגרום אפילו לפגיעה פיזית.

מאת: מדריך אתריםשיפוצים19/05/121269 צפיות
גופי תאורה ורהיטים כמזנוני גבס שמשתלבים בטבעיות עם קיר הבית. כך הדבר גם בנוגע לצבעים, אשר עם נגישותם של שלל גוונים, סוגי החומרים ושיטות הצביעה הקיימות, באפשרותם לרענן כל חדר משעמם.

מאת: מדריך אתריםבתים משותפים19/05/121615 צפיות
בקשו מהטכנאי אם קיימות אצלו המלצות. להזכירכם שאם ברשותכם מכשיר יקר ערך, ההמלצות הן חשובות יותר.

מאת: מדריך אתריםתקליטנים19/05/121022 צפיות
מוכשר תפקידו לקרוא את קהל היעד שלו ולשלב סגנונות שונים לפי הקהל.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211492 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181264 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181315 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171804 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171960 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171651 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161610 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica