חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בריכות שחיה

מאת: יהודה לויספא29/05/2012951 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין מקום כמו הבית... ואם בבית ישנה גם בריכת שחיה, אמרנו הכל... בימינו, עוד ועוד אנשים מחליטים להביא את הפינוקים הביתה, ובצדק. צמיחת שוק בריכות שחיה פרטיות עלו בזינוק קיצוני בשנים האחרונות. בימי קיץ שרביים כמו שלנו, אין ספק שטבילה קצרה או ממושכת יורידו לנו את כל טמפרטורת הגוף  ויחליפו את הזיעה בחגיגת קיץ מושלמת. עם בריכת שחיה ביתית, נוכל לצבור חוויות וזכרונות עם כל המשפחה והחברים. אז לפני שאנו צוללים מתוך הבריכה הפרטית שלכם, בואו נעשה חושבים.

אילו סוגי בריכות שחיה פרטיות ישנם?

אנו נתמקד בבריכות לגינה ולחצר, בריכות שחיה הקנויות ומצורפות מעל פני השטח שלנו בגינה או בגג שכבר קיים, שהן הרבה יותר פרקטיות , העלויות שלהן הן סבירות במיוחד ושוות לכל נפש, ועונות על כל הצרכים שלנו כשאנו בוחרים אותן נכון. אז בחשיבה על סוגי בריכות שימו לב לצרכים שלכם:

האם הבריכה מיועדת למסיבה גדולה?

האם אנו רוצים בריכה לאינטימיות זוגית ומשפחתית?

האם הבריכה מיועדת לילדים?

והאם אנחנו רוצים להוסיף פינת מסג' ומקומות ישיבה?

לכל אלו הצעות מחושבות בדיוק לשם כך בחנויות ויש להיוועץ עם המוכרים, היועצים ועם המומחים לכך. כמובן שאפשר לשאול חברים שבבעלותם בריכת שחיה פרטית.

תכנון נכון של בריכת שחיה

מיקום- ראשית כל יש לבחון את המיקום הטוב ביותר לבריכה. ניתן להשתמש בשירטוטי הבית שלוקחים בחשבון את גודל הגינה בממ"ר,  ואת מיקומי העצים בגינה ואם יש חניה, אז גם אותה.

"חישובי שמש וצל"-  כדאי לבדוק מראש באיזה מקום בגינה ישנה שמש וכך להתאים את מיקום הבריכה, כדי שלא נשב בבריכתנו בצל... אפשר כמובן לבחור מיקום בו יש קצת מהשניים ולהנאות משתי האפשרויות גם יחד.

גישה למשאבי הבריכה- לבריכה השחיה מצורפים מכונות כמו: פילטר, משאבה, וצינורות המזרימים את המים, וגם חיבורי לברז. כל אלה צריכים להיות במרחק מסויים מהבריכה כדי יהיה לנו מרווח ונעים אך מצד שני שיהיו קרובים מספיק על מנת לבצע את תפקידם. כמובן שיש להתייעץ עם מומחים לבריכות שחיה ועם החברה המתקינה את הבריכה.

כשאנו חושבים לקנות ולהוסיף לביתנו בריכת שחיה, האפשרויות מגוונות ויש להתחשב בגורמים רבים. אך צריך לזכור- זהו חלום בר מימוש ושווה כל מאמץ ושקל, ישנן גם בריכות לגינה במגוון סגנונות רק צריך לבחור.

יש מקומות ששם ניתן למצוא בריכות שחיה וטיפולי ספא שונים מרכז הבריכה והספא הוא אחד מן המקומות הללו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יהודה לוי

מאת: יהודה לויספא29/05/12923 צפיות
כולנו מפנטזים על ג'קוזי כמו בסרטים, שהמים בהם חמים ומבעבעים שבני זוגינו יושבים איתנו בתוכם ושותים כוס שמפנייה... או לחזור מיום עבודה ולטבול במים ולשחרר מתחים. גם ילידנו יכולים להנות ממנו בדיוק כמונו וזו יכולה להיות חוויה משפחתית נהדרת. ג'קוזי נשמע כמו משהו קשה להשגה, אבל בגדלים שונים ובצורות שונות הוא יכול להתאים בחדר אמבטיה רגיל, על גג, בגינה ובמקומות יצירתיים נוספים. כשאנו בוחרים צימר לדוגמה- אין ספק שזה הדבר הראשון שאנו מחפשים שיהיה בו. אז, מהם השיקולים בקניית ג'קוזי טוב?

מאת: יהודה לוידיאטה23/02/12791 צפיות
יועצי תזונה הם אנשי מקצוע בתחום התזונה. יועצי תזונה מדריכים אנשים כיצד לשמור על תזונה נכונה ואיך לקיים הרגלי אכילה בריאים. יועצי תזונה נקראים גם דיאטנים, אך למעשה יועצי תזונה הוא שם מתאים יותר מפני ש

מאת: יהודה לויבעלי חיים - כללי28/11/111470 צפיות
דולפינים הם יונקים אשר מבלים את מרבית זמנם מתחת למים במימיהם של אוקיינוסים וימים שונים בעולם. דולפינים נחשבים לחיה חכמה מאוד בשל מספר סיבות שונות.

מאמרים נוספים בנושא ספא

מאת: ניב אבןספא09/06/161662 צפיות
מעבר לקרבה שמייצרת רמת נוחיות נהדרת חשוב לאתר את סוג העיסוי שמיועד ספציפית שלחרור של שרירים תפוסים, בפרט אם אתם מהאנשים שאוהבים להתעסק בענף ספורט בצורה תדירה. אל תתפתו אל עיסויים שלא בהכרח קשורים אל המצה הפיזי שלכם וחפשו אחר מקומות שיודעים לבצע עיסויים עם התמחויות מגוונות להתאמה מירבית.

מאת: ravivorספא24/02/152816 צפיות
מגע אנושי משפיע לטובה על מגוון רחב של תופעות ובעיות פיזיולוגיות - החל מהורדת לחץ הדם וכלה בעיסויים המשפרים משמעותית את בריאות המטופל.

מאת: דוד כהןספא26/04/146412 צפיות
ככה חוגגים היום יום הולדת מפנק יחד עם בן הזוג בחבילת ספא מפנק בצפון.

מאת: מיכאל רומנסקיספא07/01/148661 צפיות
אורח החיים הנוכחי אינו פשוט עבור אף אחד. אנחנו נמצאים בלחצים, לא נותנים לגופנו מנוחה ומתעלמים מהכאבים שכן מופיעים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, בהקשר הזה, הוא עיסוי על ידי גורם מקצועי. אלא שבישראל יש לא מעט מעסים מקצועיים, או לפחות אנשים המתיימרים להיות כאלה. כיצד תמצאו את המעסה הטוב ביותר באזור המגורים שלכם?

מאת: שמואל עטיהספא01/12/138564 צפיות
מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

מאת: אלעד אוחנהספא18/08/131805 צפיות
ביקור זוגי בספא הוא בילוי רומנטי במיוחד. לא חייבים לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק כדי להנות מבילוי שקט, רגוע ואינטימי בספא טוב.

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131874 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica