חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לשפר ציוני בגרויות בבית?

מאת: חיים קסלרבגרויות04/06/20121036 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם כדאי ללמוד לשיפור ציוני בגרות בבית או שמא כדאי להיעזר בקורס מסודר? השאלה החשובה הזו מופיעה בכלל האתרים ובפורומים המוקדשים ללימודים כאלו ואחרים. נראה כי תלמידי ישראל של שנת 2012 מתקשים לקבל החלטה ברורה.

ציוני בגרות הם אולי הסנן הראשון של המכללות כמו גם של האוניברסיטאות בארץ. ציוני בגרות מהווים את כרטיס הכניסה הראשוני לכלל מוסדות ההשכלה הגבוהים. כדי להתקבל למוסד אקדמי רף הציונים כאמור גבוה. ריבי המכללות בארץ במיוחד בשנים האחרונות מחייבים את התלמיד הממוצע להגיע עם ציון בגרות מסוים כמו גם עם ציון מתאים של מבחן פסיכומטרי. הרעיון הוא השקלול שביניהם – שקלול טוב הוא לא בהכרח גבוה אלא כזה שמאפשר לתלמיד להיכנס לפקולטה שאותו הוא בחר.

אבל מה קורה עם תלמיד שמגיע עם ממוצע בגרות נמוך וציון גבוה ב-מבחן פסיכומטרי גבוה? במקרה שכזה עדיין כדאי מאוד לשפר את ציוני ה-בגרות. לטענת מספר מדריכים שאיתם שוחחנו משלימי בגרות למיניהם אשר לומדים בביתם עדיין מתקשים לעמוד מול כמות החומר ואינם מבינים הלכה למעשה את הסוגיות השונות כמו חבריהם בקורס.

תלמידים אחרים אשר משלבים לימוד ל-מבחן פסיכומטרי עם השלמת בגרות כזו או אחרת ושיפור הציון לבד בבית ציינו בפנינו שדווקא לשם שיפור הציון כדאי מאוד להיעזר במורה חיצוני. קורס או מורה פרטי, אמרה לנו צעירה שזה מכבר סיימה את שירותה הצבאי, זה ממש לא משנה. לתלמיד שמעוניין לשפר את ציון ה-בגרות שלו אין שום סיכוי אחרי כל כך הרבה שנים להצליח לבד.

בתוך כך ישנם לא מעט תלמידים שניסו את מזלם וניסו לשלב את לימודים ל-מבחן פסיכומטרי עם חומרים אישים ללימוד בבית. במקרה זה מדובר בטעות של ממש. מבחן פסיכומטרי שונה במהותו ממבחני בגרות, השיטה שונה והפתרונות בנויים על זמן מסוים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים קסלר

מאת: חיים קסלרביטוח נסיעות09/02/148207 צפיות
ביטוח בריאות בעת נסיעה לחו"ל ובייחוד נסיעה ממושכת כגון שליחות, או רילוקיישן לחו"ל, הוא אחד הדברים החשובים שתדרשו לבצע לפני הנסיעה לחו"ל. החשיבות שלו נובעת בשל הצורך להתמודד עם מערכת בריאות במדינה זרה ובשפה זרה. השירות של DavidCard הוא מהיר, יעיל ופשוט- DavidCard הינו כרטיס מגנטי שניתן לשלם באמצעותו עבור שירותים רפואיים בעת השהייה בחו"ל.

מאת: חיים קסלרלימודי שפות29/10/137739 צפיות
באופן כללי, מבחן אמיר ומבחן אמירם נועדו לאפשר למועמדים ללימודים אקדמיים להשיג פטור מאנגלית, או הפחתה במספר קורסי ההשלמה בהם יידרשו. אמנם קיימים הבדלים מהותיים בין שני המבחנים, כמו היותו של מבחן אמירם ממוחשב ואדפטיבי, אך בהחלט קיימים גם קווי דמיון רבים. לכן, ההמלצות הבאות יסייעו לכם להגיע להישגים טובים יותר בשניהם

מאת: חיים קסלרלימודים אקדמאיים29/10/131171 צפיות
חינת הבגרות בפסיכולוגיה מהווה חלק מהבגרות במדעי החברה, ומקיפה לרוב 2 יחידות לימוד מתוך 5 יחידות מורחבות בתחום. הבחינה מורכבת משני פרקים עיקריים, כאשר הראשון כולל שתי שאלות רחבות בנות 25 כל אחת, ואילו החלק השני מחמש שאלות מקוצרות בנות 10 נקודות.

מאת: חיים קסלרקורסים וסדנאות08/10/131965 צפיות
בהגיעכם לגיל שש עשרה ובעודכם שוקדים על בחינות בגרות, נוחת עליכם הצו הראשון הדורש אף הוא הכנה לקראת מבחנים שונים. מדובר במבחנים פסיכוטכניים המבוצעים בתחנות שונות במהלך יום ארוך זה, אשר עוסקים במספר תחומים וביניהם גם אוצר המילים, או בכינויו המוכר צו ראשון מילים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132232 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133087 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלראבטחת הבית23/09/131397 צפיות
גלאי עשן הינם מכשירים מיוחדים לגילוי וזיהוי שריפות בבתים פרטיים, עסקים ומוסדות. חשוב לדעת כי קיימים בשוק מספר סוגים של גלאים העובדים בטכניקות ייחודיות וגם נדרשים בהוראות התקנה שונות. בדרך כלל יותקנו הגלאים באזורים רגישים בבית, כמו המטבח המועד לשריפות או בחדרי השינה, על מנת להתריע את הישנים מוקדם ככל הניתן אודות השריפה.

מאמרים נוספים בנושא בגרויות

מאת: בגרויות31/01/214076 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בגרויות31/01/214024 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173110 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: בוגי אונלבגרויות06/01/149555 צפיות
בגרויות במתמטיקה דורשת הכנה יסודית, אין כל מקום להסחת דעת. ריכוז נחוץ לפתירת התרגילים המורכבים והתמדה לאורך זמן. אחת לשעה כדאי יהיה לקום, להתרענן ולחלץ עצמות. פינת הלימוד הזו תשמש אתכם להכנת שיעורי בית, תרגול אישי, שינון נוסחאות וחיזוק התחומים החלשים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132232 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרבגרויות27/08/131918 צפיות
בגרות במתמטיקה מתקיימת במועדי חורף בין החודשים ינואר לפברואר, ובמועדי קיץ בין החודשים מאי ליולי. על מנת להצליח בבגרות זו הנחשבת בעיני רבים לקשה מכולן, חשוב להגיע מוכנים, ועדיף בעזרת קורס הכנה המתחיל כארבעה חודשים לפני הבגרות.

מאת: ליטל כץבגרויות18/08/131874 צפיות
מחירי ההשכלה הגבוהה ותנאי הקבלה הנוקשים גורמים לישראלים רבים לחפש תוכניות לימודים בארצות אחרות. בעיקר בתחומי ההיי טק, רפואה ומקצועות יוקרתיים נוספים קיים מספר קטן של מקומות ולכן לימודים בחו"ל הם פתרון יעיל, ולעתים אף זול יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica