חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בונים תוכנית עסקית מוצלחת?

מאת: אבנר כהןיזמות עסקית05/06/20121253 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לכם רעיון מעולה לסטארט אפ. למעשה, אתם בטוחים שזה רעיון שיוכל לתרום רבות לחברה שבה אתם חיים, ואולי אף יוכל לפרוץ את הגדר המקומית של ישראל, ויהיה משווק ברחבי העולם. אלא שעבור סטארט אפ מוצלח יש לא מעט דברים שצריך לעשות בדרך:

אתם צריכים לגבש צוות מקצועי שיעבוד אתכם. אתם צריכים כמובן למשוך משקיעים, אשר יסכימו לשים כסף עבור הרעיון שלכם, כדי שתוכלו לפתח אותו. עליכם למצוא אנשי מקצוע טובים בתחום. עליכם לקרוא ספרות מקצועית בתחום, על מנת לקבל רקע תיאורטי מוצלח. בנוסף לכל זה אתם גם צריכים תוך כדי לא להזניח מקורות אחרים שבינתיים מניבים לכם כסף, שכן אתם צריכים להמשיך ולהתפרנס.

תחום הסטארט אפ, חשוב לומר, איננו שמור רק ל"גאונים" או לאנשים שיכולים "להביא מכה". לעתים מדובר פשוט על רעיון מוצלח , שבשילוב עם ההדרכה הנכונה ועם הכלים הנכונים - יכול לחולל פלאים למי שיוזם אותו. עולה כמובן השאלה, איך אפשר לממש בכלל סטארט אפ, ואיך משיגים את הכלים הדרושים?

ללכת לתוכניות שיסייע לכם

אם יש לכם היום רעיונות לסטארט אפ, חבל שהם ישארו אך ורק בתוך הראש שלכם. מצד שני, אם אתם לא יודעים איך בונים תוכנית עסקית, לא כדאי שתנסו לקפוץ ישר לתוך המים העמוקים. העולם מלא באנשים שהיו להם רעיונות לסטארט אפ שהיו מעולים, אך עקב יישום כושל לא הצליחו להנפיק מהם רווחים.

אז מה התוכנית בעצם? איך אפשר לממש את הרעיון שלכם? ומעל לכל - איך בונים תוכנית עסקית שתוכל לסייע לכם לממש את החלום שלכם? חשוב להבין, שהיום אתם לא לבד במערכה. יש היום בתי ספר ומכללות, אשר מציעים לכם מסלולים מיוחדים מאד, שבהם תוכלו לקבל את כל התשובות, ולקבל גם את הכלים שדרושים לכם, על מנת לממש את הרעיון שלכם.

נניח לצורך הדוגמה, שיש לכם כמה רעיונות לסטארט אפ שאותו אתם מעוניינים ליישם. מה אתם יודעים על יזמות קודמת בתחום? האם יצא לכם לחשוב לעומק כמה כסף אתם צריכים על מנת ליישם אותו? והאם חשבתם בכלל איך אתם יכולים לפנות למשקיעים? דרך תוכניות מסודרות שמציגות תכנים בנושא היזמות, תוכלו לקבל מענה לכל הצרכים הללו. בתוכניות הללו יש מנחים שבעצמם נחשבים כמומחים בתחום הסטארט אפ. אותם מומחים יוכלו להסביר לכם איך בונים תוכנית עסקית אשר תניב עבורכם רווחים, צעד אחר צעד. התוכנית תהיה במספר שלבים, וגם תבוצע באופן פרסונלי לכל תלמיד. אם לדוגמה יש לכם רק רעיון לסטארט אפ ראשוני ואתם עוד פועלים לבדכם, הרי שמומחי המסלול יעזרו לכם בתהליך של גיבוש הצוות מסביבכם - גם הצוות הפיננסי, הצוות השיווקי, וכמובן הצוות שיעזור לכם לפתח את הרעיון.

איך למשוך את המשקיעים?

אפשר לומר שהבסיס עבור פיתוח רעיון לסטארט אפ, נוגע בעצם בחיפוש המשקיעים. לא פעם כשאנשים שואלים את עצמם איך בונים תוכנית עסקית, הם בעצם שואלים את עצמם בדרך עקיפה איך הם ימשכו כמה שיותר משקיעים שירצו לשים כסף על הרעיון שלהם. אם תלכו לתוכניות מסודרות בתחום היזמות, תוכלו לקבל כמובן מענה על השאלות שלכם. בתוכניות הללו יסבירו לכם איך לבנות תוכנית עסקית, כזו שתהיה משכנעת במיוחד. התוכנית חייבת להיות מפורטת עבור המשקיעים הפוטנציאלים שלכם, והיא חייבת להציג את העובדות בשטח. מצד שני, על התוכנית להציג גם חזון מוצלח, שהרי כל החוכמה של רעיונות לסטארט אפ, הוא בחזון המשכנע שלהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157219 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510992 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151254 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152552 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147543 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145779 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145782 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232317 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232352 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231568 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232437 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222816 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221319 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221373 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica