חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיר בהפתעה – מתנה מקורית, ייחודית ומרגשת

מאת: SEOnetoמוסיקה24/09/2009725 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ימי הולדת, ימי נישואים וחגים נוספים גורמים לכולנו לאבד את הראש ואת הפוקוס, להתחיל לחשוב על מתנות מקוריות אשר יביעו בצורה הטובה ביותר את הרגש האמיתי שאנו רוצים להעביר במסר אחד קטן בעל עטיפה אחת גדולה.

קדמת התרבות בארץ הביאה את עולם המתנות מספיק רחוק בשביל לצרף את עולם הבידור לעניין המתנות, אם עד היום התרגלנו לקנות לאהובינו סלסלי שוקולדים ומוצרי חשמל הגיע הזמן שנכיר גם קצת יותר בפן האישי. אולי פרח יכול להגיד הרבה דברים במשלוח אבל שיר אשר מוקדש בהתאמה אישית לבני הזוג שלנו, שיר בעל מילים עם חשיבות מאוד גדולה לבני זוג שלנו יכול לעשות פלאים במסגרת המתנות והיחסים.

שיר בהפתעה יכול לגרום לבני הזוג להבין שמדובר בהשקעה ולא רק בזבוז כסף בקניון המסחרי למען טבעית חדשה או בושם חדש לגבר, שיר בהפתעה יכול להזיז את הלב למקום הרומנטי החשוך שמדליקים אותו רק פעם באירוע. לקבל שיר במתנה ידוע כמחווה אמיתית של מחשבה עמוקה וייחודיות שנשארת לזמן ארוך ומהנה.

בעזרת פלייבקים של אומן שאנו אוהבים אנו שרים את המילים האהובות על אהובינו ומקדישים אותו בכל מלוא היחס והאהבה בעזרת אפילו מילים מאולתרות לקדם את השיר למטרת הזדהות וקרבה לבני הזוג המאזינים. פלייבקים אשר מנחים את השיר וגורמים לו להיות מקצועי ככל הניתן, פלייבק שעשוי בצורה מקצועית יכול לגרום לשיר להיות מקורי עד מאוד לא משנה כמה העתק הוא לשיר קיים.

מלבד עבודת קריוקי שיר בהפתעה הוא שיר באהבה אשר יכול להגיע בצורות שונות ומגוונות, שירי רוק משנות ה70,80,90 וכמובן שירי רוק ישראלי וותיק, הרעיון הוא לבחור את הפלייבק שהכי נוגע בלב הבן זוג, בין אם זה שיר משותף ישן ולבין שיר מוכר ואהוב.
שיר בהפתעה יכול גם להיכתב בעזרת מלחינים וכותבים מקצועיים בתחום המוזיקה, חברות לרוב נותנות את האפשרות לבחור שירים הכתובים ע"י מנוסים בתחום, שיר אשר נוגע למטרה בעזרת הכוונה של בן הזוג, שיר בהפתעה יכול גם להיות מלווה בזמרי רקע או אפילו סולן במקום הבן זוג המקדיש, מה שאומר שהשיר יהיה מוקדש באישיות אך בעזרת סולן אשר כנראה יעביר את המסר בצורה פחות זייפנית מאיתנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoהדברה25/12/131084 צפיות
בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131221 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131248 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131132 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131235 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131132 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131066 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204866 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205340 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205343 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195992 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193587 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193543 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193819 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica