חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הוצאת ויזה לארה"ב - המדריך המלא

כל אזרח ישראלי המעוניין לטוס לארה"ב צריך לעבור הליך הוצאת ויזה לארה"ב לשם קבלת אשרת כניסה למדינה. מזה שנים רבות, כל בעל דרכון ישראלי או דרכון זר מאחת המדינות אשר אינן כלולות בתוכנית הפטור מויזה, נדרשים להגיע לשגרירות ארה"ב לראיון ולעבור הליך פרוצדוראלי שבסופו יוחלט האם זכאי לקבל ויזה לארה"ב או לאו.

הליך הוצאת ויזה לארצות הברית כולל מספר שלבים, כפי שיפורטו להלן.

1. שלב מילוי טופס בקשה - טופס הבקשה נקרא טופס DS-160. זהו למעשה שאלון דיגיטאלי המורכב ממספר רב של שאלות אודות מצבו המשפחתי, הכלכלי, ביטחוני ועברו הכללי של המועמד. את השאלון ניתן למלא בשפה האנגלית בלבד. השגרירות אינה מפעילה מוקד תמיכה לעזרה ועל המועמד להתמודד באופן עצמאי עם מילוי השאלון. חשוב לציין, כי השגרירות שמה דגש רב על אופן מילוי הטופס והמידע אשר הוזן בו. לא ניתן למלא את הטפסים כלאחר יד וחמור מכך, למלא מידע כוזב ומטעה. מי שמתקשה בשפה האנגלית ואינו בקיא בנהלי השגרירות וההנחיות הנוגעות לאופן מילוי הטופס - רצוי כי יסתייע בגורם מקצועי המנוסה בכך.

2. השלב השני, שלב תשלום אגרה הויזה. תשלום אגרת ויזה לארה"ב עומדת כיום על סכום של $160. לשם תשלום האגרה והמשך ההליך יש לגשת לאתר תומך של שגרירות ארה"ב בישראל המיועד אך לשם כך. שימו לב - האתר אליו תיכנסו ותמלאו את פרטיכם תלוי במיקום הראיון שלכם. אם הנכם מיועדים להתראיין בשגרירות ארה"ב בת"א, תצטרכו להיכנס לאתר של הקונסוליה בתל אביב, מאידך, אם מקום הראיון עבורכם הינו בקונסוליה בירושלים, יהיה עליכם להיכנס לאתר של השגרירות האמריקאית בירושלים. את תשלום האגרה ניתן לשלם באמצעות שובר תשלום בסניף הדואר (לאחר הדפסתו) או באמצעות כרטיס אשראי ויזה או מאסטרכראד. לא ניתן לחלק את תשלום האגרה לתשלומים.

3. קביעת מועד לראיון - לאחר תשלום האגרה, תפתח לכם גישה ללוח הזמנים של השגרירות לם קביעת מועד נוח לראיון. באפשרותכם לבחור יום ושעה נוחים מתוך מגוון האפשרויות הקיימות באותה העת. תוכלו לשנות את מועד הראיון בהתאם למועד הסופי אשר ייקבע לכם בעת אישור הפגישה.

4. השלב הסופי הינו שלב הראיון -רצוי להגיע לראיון בשגרירות ארה"ב (בירושלים או ת"א, בהתאם למיקום אשר נקבע עבורכם) כשעה לפני המועד אשר קבעתם בשל העומס והבדיקות הביטחוניות אשר נערכות בכניסה. לפגישה יש להגיע עם כל המסמכים והאישורים המתאימים בצירוף תמונת פרופיל אחת גודל 5X5. באם יוחלט כי בקשתכם התקבלה, יילקח מכם דרכונכם ויוחזר אליכם עד 5 ימי עסקים באמצעות חברת השליחויות UPS.

בהצלחה!

צוות ויזה בקליק

www.clickvisa.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צוות קליק ויזה

www.clickvisa.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות קליק ויזה www.clickvisa.co.il

מאת: צוות קליק ויזה www.clickvisa.co.ilטיולים בחו"ל04/11/121091 צפיות
הליך הגשת בקשת ויזה לארה"ב מתבצע, רובו ככולו, באופן מקוון דרך האתרים הרשמיים של שגרירות ארה"ב באינטרנט. בעקבות השינויים הנוגעים לאופן הגשת בקשה לויזה, ניתן כיום למלא את כל טפסי הבקשה, לשלם את אגרת הויזה ולקבוע מועד לראיון בשגרירות ארה"ב בלי לצאת מהבית.

מאת: צוות קליק ויזה www.clickvisa.co.ilטיולים בחו"ל12/09/121563 צפיות
ויזה לארצות ברית הינה פריט חובה לכל אדם המעוניין להיכנס לארץ האפשרויות הבלי מוגבלות בקלות וללא עיקובים מיותרים ולא נעימים.

מאת: צוות קליק ויזה www.clickvisa.co.ilלימודים בחו"ל22/07/121423 צפיות
אם גם אתם מעוניינים ללמוד בארה"ב, הרי שתצטרכו להצטייד בויזת סטודנט אשר תאפשר לכם לשהות בארה"ב לאורך כל תקופת לימודיכם ואף במקרים מסוימים, תקנה לכם אפשרות לעבוד במקביל ללימודיכם שם.

הליך הוצאת ויזה לארה"ב הינו תחת ידה וסמכותה של שגרירות ארה"ב בישראל. במאמר זה נפרט את הכל השלבים הדרושים לשם הוצאת ויזה לארה"ב.

מתכננים לנסוע לארה"ב לשם פגישה עסקית? טיול עם כל המשפחה? ירח דבש? לימודים או עבודה זמנית? כדאי שתדעו כי עבור כל מטרת נסיעה קיימת ויזה ספציפית המותאמת אליה ואשר כרוכה בתהליך פרוצדראלי שונה לשם הנפקתה על ידי שגרירות ארה"ב.

תחילתו של תהליך הוצאת ויזה לארה"ב כרוך במילוי טופס שאלון דיגיטלי בשם: טופס DS-160, אשר קישור אליו מצוי באתר הפורמלי של שגרירות ארה"ב. במאמר זה נפרט את שלבי הוצאת הויזה לארה"ב.

ויזה לארה"ב הינה אשרת כניסה לארצות הברית, המאפשרת ביקורים רבים בארצות הברית כל עוד הויזה תקפה. בדרך כלל ניתנת ויזת תייר לתקופה של עשר שנים, אך במקרים מסוימים יקצר הקונסול המעניק את הוויזה את תוקפה לזמן קצוב, לפי ראות עיניו.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205121 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205009 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195469 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195668 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196416 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182452 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica