חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ויזה לארה"ב באינטרנט

ויזה לארה"ב באינטרנט

הליך הגשת בקשת ויזה לארה"ב מתבצע, רובו ככולו, באופן מקוון דרך האתרים הרשמיים של שגרירות ארה"ב באינטרנט. בעקבות השינויים הנוגעים לאופן הגשת בקשה לויזה, ניתן כיום למלא את כל טפסי הבקשה, לשלם את אגרת הויזה ולקבוע מועד לראיון בשגרירות ארה"ב בלי לצאת מהבית.

במאמר זה נפרט עבורכם את כל הצעדים לשם הגשת בקשת ויזה לארה"ב באינטרנט.

הצעד הראשון בתהליך הגשת בקשה לויזה לארה"ב הינו מילוי הטופס DS-160 המצוי באתר שגרירות ארה"ב. טופס זה בנוי בצורת שאלון ארוך ומכיל שאלות רבות אודות מצבכם הכלכלי, משפחתי, תעסוקתי, השכלתי, צבאי ועוד. בשאלון זה תידרשו לספק מידע עדכני ולענות על כל השאלות בכנות ובדיוק רב.

בסיום השאלון, יישלח הטופס, באופן מקוון, היישר לשגרירות. משמעות הדבר היא, כי עוד בטרם הגעתכם לראיון, באפשרות הקונסול האמריקאי בשגרירות, לעיין בטפסיכם ולגבש רושם ראשוני עליכם. משכך, יש למלא את השאלון בכובד ראש ובאופן מקצועי, בהתאם להנחיות שגרירות ארה"ב.

השלב הבא הינו שלב תשלום האגרה. אם בעבר נדרשם לגשת לסניף הדואר על מנת לשלם את אגרת ויזה ארה"ב, כיום תוכלו לעשות זאת דרך אתר האינטרנט של השגרירות. היות ושגרירות ארה"ב מכבדת רק כרטיסי אשראי מסוג ויזה או מסטרכארד, אם אין ברשותכם אחד מכרטיסי האשראי הנ"ל, יהיה עליכם להדפיס את שובר התשלום המופיע באתר האינטרנט ולגשת איתו לסניף הדואר לשם ביצוע התשלום.

לאחר תשלום האגרה מגיע שלב קביעת תור לראיון. אתר השגרירות המיועד לתשלום האגרה מיועד אף לקביעת מועד לראיון. באתר זה תוכלו לראות את לוח הזמנים של שגרירות ארה"ב ואת הימים והשעות הפנויים בהם ניתן להגיע לראיון. לידיעתכם, ככל ששעת הראיון מוקדמת יותר, כך יקטן משך זמן המתנתכם בשגרירות לקראת הראיון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צוות קליק ויזה

www.clickvisa.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות קליק ויזה www.clickvisa.co.il

מאת: צוות קליק ויזה www.clickvisa.co.ilטיולים בחו"ל12/09/121565 צפיות
ויזה לארצות ברית הינה פריט חובה לכל אדם המעוניין להיכנס לארץ האפשרויות הבלי מוגבלות בקלות וללא עיקובים מיותרים ולא נעימים.

מאת: צוות קליק ויזה www.clickvisa.co.ilלימודים בחו"ל22/07/121424 צפיות
אם גם אתם מעוניינים ללמוד בארה"ב, הרי שתצטרכו להצטייד בויזת סטודנט אשר תאפשר לכם לשהות בארה"ב לאורך כל תקופת לימודיכם ואף במקרים מסוימים, תקנה לכם אפשרות לעבוד במקביל ללימודיכם שם.

הליך הוצאת ויזה לארה"ב הינו תחת ידה וסמכותה של שגרירות ארה"ב בישראל. במאמר זה נפרט את הכל השלבים הדרושים לשם הוצאת ויזה לארה"ב.

מתכננים לנסוע לארה"ב לשם פגישה עסקית? טיול עם כל המשפחה? ירח דבש? לימודים או עבודה זמנית? כדאי שתדעו כי עבור כל מטרת נסיעה קיימת ויזה ספציפית המותאמת אליה ואשר כרוכה בתהליך פרוצדראלי שונה לשם הנפקתה על ידי שגרירות ארה"ב.

תחילתו של תהליך הוצאת ויזה לארה"ב כרוך במילוי טופס שאלון דיגיטלי בשם: טופס DS-160, אשר קישור אליו מצוי באתר הפורמלי של שגרירות ארה"ב. במאמר זה נפרט את שלבי הוצאת הויזה לארה"ב.

כל אחד אשר אי פעם התעניין בטיול לארה"ב ודאי שאל את עצמו את השאלה כיצד להוציא ויזה לארה"ב, במה כרוך ההליך וכיצד הוא מבוצע. במאמר זה מפורטים כל השלבים הכרוכים בהליך הגשת בקשה לויזה לארה"ב.

ויזה לארה"ב הינה אשרת כניסה לארצות הברית, המאפשרת ביקורים רבים בארצות הברית כל עוד הויזה תקפה. בדרך כלל ניתנת ויזת תייר לתקופה של עשר שנים, אך במקרים מסוימים יקצר הקונסול המעניק את הוויזה את תוקפה לזמן קצוב, לפי ראות עיניו.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196504 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182292 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica