חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלצות על הדברת הבית

מאת: רון בן אישהדברה10/06/20121249 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרגישים חרקים בכל מקום בבית? יש מסיבת ג'וקים בסלון עטלפים שורצים לכם בארגז הרוח יש נחשים בחצר צריך להזמין הדברה ברחובות!

ריסוס עשבים זה אחד השירותים ההכרחיים, כי לא זאת בלבד שמעופפים וזוחלים למיניהם מהווים מטרד ואינם נעימים לעין, ריבוי מזיקים כגון ג'וקים ופרעושים, למשל, מזיק לבריאות.

מספר פרטים על ריסוס נגד טרמיטים:

- איש הדברה מקצועי ומנוסה, העושה שימוש בחומרים יעילים ותקניים נוהג להציע אחריות על העבודה, כדי שתדעו שבכל מקרה אתם מכוסים ושלא יהיה ביקור חוזר של המזיקים ''האהובים'' עליכם זמן קצר לאחר התשלום.

- בנוסף, בקשו מהמומחה שיציג בפניכם את תעודת המדביר שלו, כדי שתוכלו להיות בטוחים שהאיש אכן מוסמך לעבוד בתחום ההדברה.

- אחרי ריסוס הבית או הדירה מותר ורצוי לנקות את הרצפות והמשטחים בסמרטוט לח בלבד, אבל בשום אופן לא לשפוך מים ולעשות שטיפה כללית, כדי שלא להפחית את יעילות פעילות החומרים.

- אם יש בעלי חיים בבית, וודאו כמה זמן לאחר הריסוס אפשר יהיה להכניס אותן הביתה. נוסף על כך, ליתר בטחון וודאו אם ישנה האופציה לעשות שימוש בחומרים שאינם מסוכנים להן.

- בכל הקשור ליונים ומכרסמים, ריסוס אינו הומאני ואינו מועיל, לכן יש ללכוד אותם ולשחרר בטבע בקרבת מקום. חולדות, לשם הדגמה, מסוגלות לזהות רעל ממרחק רב ולכן בעלי חיים אלה פשוט נמנעים מלהתקרב לרעל. יונים עלולות להתקע במקומות כמו גגות, למות מהחומרים הרעילים ולגרום למפגע ריחני ובריאותי, שקשה מאוד לטהר.

אך בכלליות, סילוק של בעלי החיים הללו משטח הבית מוביל להפרה של האיזון האקולוגי במקום, ולבסוף לריבוי במזיקים אחרים, כגון נחשים, עקרבים ונדלים, שפשוט יתפסו את מקומם בשרשרת.

- הקפידו להזמין מדביר בתקופות קבועות, כדאי בתחילת כל קיץ, כדי לשמור על הדירה ממזיקים לתקופה ממושכת.

והנה לכם עוד טיפ- איך מעלימים נמלים בבית? מחפשים, ענפי רוזמרין. מכניסים אותם לסיר מכוסה עם הרבה מים ומרתיחים על הגז אחרי שטמפרטורת המים יורדת. מסננים את המים מהתבלין ושופכים את המים איפה שיש נמלים והן לא יפריעו לכם עוד זה יכול להיות מעניין להכין דוחה זוחלים ירוק.

 



תגיות המאמר: הדברה ברחובות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון בן איש

מאת: רון בן איששיפוצים10/06/121338 צפיות
מבטיח איכות ברמה גבוהה, בזמן תהליך התכנון מבחר החומרים והעיצובים כמעט בלתי מוגבל, אבל זוהי הוצאה גדולה בהרבה.

מאת: רון בן אישקייטרינג10/06/121277 צפיות
המוזמנים באירוע, ולכן כשבוחרים קייטרינג ביתי, מלבד הטעם הטוב על כמה דברים נוספים יש לחשוב.

מאת: רון בן איששיפוצים10/06/121731 צפיות
נוספים, בעלי תכונות ועלויות שונות, המאפשרים לכל בעל בית להזמין את החומר שתואם את טעמו האישי.

מאת: רון בן איששיפוצים10/06/121362 צפיות
הנכון עבורם. עם זאת, יש להיכנס לתהליך בעיניים פקוחות וזאת בשביל להימנע מבעיות במהלך השיפוץ.

מאת: רון בן אישבריאות ילדים10/06/121286 צפיות
היא לא להפוך ולהיות למין גירסה תאומות של כוכבי הקולנוע, פשוט בגלל הרצון לתקן את המראה שהטבע נתן להם.

מאת: רון בן איששיעורים פרטיים10/06/128523 צפיות
באנגלית. זה בולט במיוחד באינטרנט, שבו שמונים אחוזים מבין אתרי האינטרנט מתנהלים באנגלית.

מאת: רון בן אישניקיון10/06/121114 צפיות
שירותי פוליש שהרסו את הרצפה בשימוש בחומרים זולים, וגם סיפורים שבהם הדבר היחיד שכן עבר ניקיון הייתה תכולת הבית…

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191740 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181643 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181248 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181370 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181375 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181351 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181268 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica