חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בטיחות בתוך חדרי ילדים

כל הורה רוצה ליצור עבור הילד שלו סביבה תומכת ואוהבת אשר תשמור עליו מפני סכנות.
אחד המקומות החשובים שבהם צריך ליצור סביבה כזו, זה חדרי ילדים. חדרי ילדים זו הסביבה שבה ילדים קטנים מבלים זמן רב כאשר הם בין כותלי הבית וחשוב לתת מעט תשומת לב לחפצים והרהיטים בחדר, על מנת שהליד שלנו יכול לבלות שם בנעימים ושלא חלילה יפצע עקב סידור לא נכון של חדרי ילדים או רהיטים רעועים. רוב התאונות שקורות בתוך חדרי ילדים יכולים להימנע באמצעות תכנון נכון של החדר ובחירת רהיטים נכונה.

בכל שנה ילדים ברחבי העולם נפצעים בזמן שהייתם בתוך כותלי חדרי ילדים. אחד הדברים החשובים ביותר שניתן לעשות זה לאבטח את הרהיטים לקיר. הצמדת רהיטים כגון: ספריות גבוהות, שידות ומדפים לקיר באמצעות ברגים, תמנע נפילה של אחד מהם במידה והילד יטפס אליהם. באופן כללי בתוך חדרי ילדים מומלץ להשתמש בריהוט נמוך עם גישה לילדים על מנת שלא ינסו לטפס.
בנוסף, ילידים שמתחילים ללכת אוהבים לתפוס ולמשוך כל דבר שעומד בדרכם, לכן בבחירת רהיטים עבור חדרי ילדים, חשוב לבחור רהיטים שלא יתהפכו בקלות ויהיו יציבים.

המנעו מתליית מסגרות כבדות או כל פריט דקורטיבי אחר כבד על קירות חדרי ילדים, בעיקר מעל מיטות ילדים, בכדי שלא חלילה יפלו בשטח החדר עקב משקלם הכבד.
נקודה חשובה היא סגירה ונעילה של חלונות בתוך חדרי ילדים על מנת שבמידה וחלילה הילד מתקרב לחלון הוא לא יוכל לפתוח אותו בקלות, ישנה גם אפשרות של הגבלת פתיחת חלון ל- 10 ס"מ.
בנוסף מומלץ להתקין גם סורגים בחלונות חדרי ילדים.

בעת בחירת רהיטים עבור חדרי ילדים יש להימנע מבחירת רהיטים בעלי פינות חדות, העלולות לפגוע בגוף הילד. ריהוט חדרי ילדים צריך להיות בטיחותי יותר מאשר כל חלקי הבית, על הרהיטים להיות נקיים משבבים או מסמרים בולטים. יחד עם זאת צריך לתת תשומת לב גם לרהיטים בשאר חלקי

פינות טלוויזיה בתוך חדרי ילדים הן נקודת תרופה. השידה שעליה מונחת הטלוויזיה חייבת להתאים לגודלה של הטלוויזיה בכדי  שלא תבלוט מהשידה. בנוסף יש לאגד את כל חוטי החשמל ביחד ולהניח את נקודת החיבור לחשמל כמה שיותר גבוה או רחוק מהישג ידם של ילדים קטנים.

ילדים אוהבים לשחק ובלות זמן רב על רצפת החדר, שטיח בחדר ילדים הוא פתרון מעולה לכך. השטיח מהווה אובייקט דקורטיבי בתוך חדרי ילדים ובנוסף מסייע מפני החלקה של הילדים, מפחית את עוצמת המכה במקרה של נפילת הילד ומונע הצימדות הילד לרצפה קרה בימי החורף.


עיצוב חדרי ילדים זו משימה כיפית וחשובה, הורים צעירים שבונים לילדם חדר עושים זאת באהבה וחום כמו שרק הורים יודעים לתת, חשוב לתת חשיבות לבטיחות הילד בסביבת החדר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרים לנד cilek | חדרי ילדים

הצטרפו עוד היום למועדון הלקוחות המרוצים שלנו!

טלפון: 03-6026090

http://www.dland.co.il/shop/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חדרי ילדים - רהיטי ילדים

מאת: חדרי ילדים - רהיטי ילדיםריהוט 28/05/131009 צפיות
עולם הילדים הוא עולם פנטזיה צבעוני שמלא בדמויות מצוירות וצעצועים אהובים. עיצוב חדרי ילדים על פי נושאים שמעניינים את הילד, הופך את החדר של הילד למקום שהוא מתחבר אליו ומרגיש בו מוגן ושייך. זה יוצר הזדהות ופיתוח דמיון, מעודד את הרצון ליצור פרטיות ומסייע בגיבוש הזהות. ההבדלים בין חדרי ילדים המאובזרים ברהיטים רגילים לבין חדרי ילדים מעוצבים עם ריהוט מיוחד לילדים הוא עצום ולא רק ברמה הויזואלית. חדרים מעוצבים יוצרים אצל הילד תחושת שייכות וחיבור טוב יותר לעולמו הפנימי.

מאת: חדרי ילדים - רהיטי ילדיםעיצוב פנים28/04/13850 צפיות
כאשר מדובר על ריהוט לחדר הילדים, חשוב לזכור שמדובר בחדר שבו שוהים הילדים במשך שעות ארוכות, ביום ובלילה. מכיוון שכך, חשוב להבטיח לילידם ריהוט איכותי, נוח לשימוש, בטוח, ואסתטי. כאשר מדובר על חדרי ילדים אסתטיים האפשרויות הם כמעט בלתי מוגבלות.

מאת: חדרי ילדים - רהיטי ילדיםריהוט 17/03/134611 צפיות
חדרי ילדים היו מאז ומעולם החדרים הצבעוניים והדינאמיים ביותר בכל בית. דינאמיות זו נובעת מהעובדה שהילד גדל במהרה תוך שהוא מעביר את שנותיו בחדר ולכן מדי כמה שנים משתנה הריהוט והעיצוב של החדר בצורה המתאימה לגילו ואופיו של הילד.

מאת: חדרי ילדים - רהיטי ילדיםריהוט 20/01/13842 צפיות
חדרים של ילדים הם חדרים מרובי תפקידים ודינאמיים. על פי רוב, חדר הילדים משמש גם כחדר השינה של הילד, גם למשחקים, גם ללמידה וגם כמיני סלון לאירוח. לכן, הריהוט בחדר הילדים הוא עשיר וממלא פונקציות רבות. חדרי ילדים בגילאים השונים הם מאד שונים זה מזה.

מאת: חדרי ילדים - רהיטי ילדיםעיצוב פנים23/12/121155 צפיות
כדי לעצב חדרי ילדים מיוחדים ומקוריים במיוחד, אנו ההורים צריכים לצאת מתוך הקופסה ולהתחיל לחשוב כמו ילדים בעצמנו. ייתכן שטרם יצא לכם לראות במו עינכם, אך ברגע שתכנסו לחנות רהיטי ילדים תופתעו לגלות שחדרי הילדים הם עולם קסום ללא גבולות לדמיון. בשונה מעיצוב חדרי הבית האחרים, האפשרויות בכל מה שקשור לחדרי הילדים, הן בלתי נדלות.

מאת: חדרי ילדים - רהיטי ילדיםעיצוב פנים23/12/12785 צפיות
יש הרבה דברים שהם לא לגמרי פשוטים וברורים בלהיות הורים, כי יש הרבה דברים שאין להם חוקים. אין חוק ליום שבו הילד צריך להתחיל לזחול, ללכת, לדבר, וככה גם אין חוק כתוב לגבי היום שבו צריך לקנות מיטת מעבר לילד. יש אנשים שקונים מיטת מעבר לילד כאשר הוא בן שנה וחצי, ויש אנשים שמעדיפים לקנות מיטת מעבר רק כאשר מלאו לילד שלוש וחצי שנים.

מאת: חדרי ילדים - רהיטי ילדיםריהוט 27/11/12928 צפיות
לגדל ילדים זה לא עניין פשוט בכלל, והאמת היא, שזה עניין מורכב אולי בגלל שאין הוראות ברורות. כל אחד יכול לעשות עם חינוך הילדים שלו מה שהוא רואה לנכון, וכמו כן, כל אחד יכול לארגן חדרי ילדים על פי הטעם האישי שלו ועל פי היכולות הכלכליות שלו.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204862 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196043 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182644 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181790 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181762 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181892 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181633 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica