חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדר ילדים אסתטי ומרהיב

כאשר מדובר על ריהוט לחדר הילדים, חשוב לזכור שמדובר בחדר שבו שוהים הילדים במשך שעות ארוכות, ביום ובלילה. מכיוון שכך, חשוב להבטיח לילידם ריהוט איכותי, נוח לשימוש, בטוח, ואסתטי. כאשר מדובר על חדרי ילדים אסתטיים האפשרויות הם כמעט בלתי מוגבלות.

אסתטיקה בחדר הילדים

כדי להעניק לילידם חדר אסתטי, אפשר לבחור באחת מבין הדרכים הבאות:

  • חדרקומפלט – ניתן כמובן לקנות ריהוט לחדר הילדים בהזדמנויות שונות, אבל אם רוציםלתת לחדר מראה אחיד והרמוני במיוחד צריך לנהוג אחרת. רכישה של חדר ילדיםקומפלט – מיטה, שידה, מדפים, כוננית, וכן שולחנות כתיבה וגם ארונות לחדרי ילדים, מאפשרות, מלבד מתן אחידות הרמונית, לדעת בין רגע שכל רהיטי הילדיםישתלבו זה בזה באופן מושלם.
  • חדרקונספט – בנייה של חדר קונספט יכולה להתבצע על ידי בחירה בחדר ילדים קומפלט,אבל גם בדרכים אחרות. לעיתים די בפריט ריהוט אחד דומיננטי, כדי להפוך חדררגיל וסטנדרטי לחדר קונספט מרהיב. חדר קונספט, כלומר כזה בעל נושא או מוטיבמרכז, יהיה תואם בדרך כלל את אופיו של הילד והעדפותיו. דוגמא לחדר קונספטתהיה ברכישה של חדר ילדים בעל מוטיבים מעולם המוזיקה, הספורט, עולם הרכבוהמוטוריקה, עיצוב מעולם הפירטים, חדר ייחודי בעיצוב לבנות ועוד.
  • משהומיוחד – מידי פעם מצליח מישהו לפתח ריהוט ייחודי לחדר ילדים שנעשה לשם דבר.דוגמא לריהוט כזה ניתן למצוא במיטת ילדים המעוצבת כמכונית מרוץ לכל דבר. חלקמהדגמים של המיטות הללו דומות כל כך למכונית בזכות הקפדה על הפרטים הקטניםכמו פנסי תאורה אמיתיים, חלונות וגלגלים.

להחליט יחד

מכיוון שחדר ילדים, כשמו כן הוא, חדר נועד לילדים, אך טבעי שברכישת ריהוט לחדר הילדים הורים רבים מתייעצים עם ילדיהם, בעיקר בענייני טעם ואסתטיקה. מרבית הילדים אינם מחשיבים שיקולים כמו איכות המוצר ומחירו, וכאן, ללא ספק, נכנסים ההורים לתמונה. חלק מן ההורים מעדיפים לנקוט עמדה גם בענייני עיצוב, מכיוון שחדר הילדים הוא חלק מן הבית, ובתור שכזה הרי שלהורים שמורה זכות המילה האחרונה. היתרון שטמון בהחלטה משותפת הוא בכך שאולי לא כולם יהיה מרוצים באותה מידה מהבחירה, אבל כולם ירגישו מעורבות ואחריות.

 



תגיות המאמר: חדרי ילדים, חדר ילדים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרים לנד cilek | חדרי ילדים

הצטרפו עוד היום למועדון הלקוחות המרוצים שלנו!

טלפון: 03-6026090

http://www.dland.co.il/shop/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חדרי ילדים - רהיטי ילדים

מאת: חדרי ילדים - רהיטי ילדיםריהוט 28/05/131008 צפיות
עולם הילדים הוא עולם פנטזיה צבעוני שמלא בדמויות מצוירות וצעצועים אהובים. עיצוב חדרי ילדים על פי נושאים שמעניינים את הילד, הופך את החדר של הילד למקום שהוא מתחבר אליו ומרגיש בו מוגן ושייך. זה יוצר הזדהות ופיתוח דמיון, מעודד את הרצון ליצור פרטיות ומסייע בגיבוש הזהות. ההבדלים בין חדרי ילדים המאובזרים ברהיטים רגילים לבין חדרי ילדים מעוצבים עם ריהוט מיוחד לילדים הוא עצום ולא רק ברמה הויזואלית. חדרים מעוצבים יוצרים אצל הילד תחושת שייכות וחיבור טוב יותר לעולמו הפנימי.

מאת: חדרי ילדים - רהיטי ילדיםריהוט 17/03/134570 צפיות
חדרי ילדים היו מאז ומעולם החדרים הצבעוניים והדינאמיים ביותר בכל בית. דינאמיות זו נובעת מהעובדה שהילד גדל במהרה תוך שהוא מעביר את שנותיו בחדר ולכן מדי כמה שנים משתנה הריהוט והעיצוב של החדר בצורה המתאימה לגילו ואופיו של הילד.

מאת: חדרי ילדים - רהיטי ילדיםריהוט 20/01/13840 צפיות
חדרים של ילדים הם חדרים מרובי תפקידים ודינאמיים. על פי רוב, חדר הילדים משמש גם כחדר השינה של הילד, גם למשחקים, גם ללמידה וגם כמיני סלון לאירוח. לכן, הריהוט בחדר הילדים הוא עשיר וממלא פונקציות רבות. חדרי ילדים בגילאים השונים הם מאד שונים זה מזה.

מאת: חדרי ילדים - רהיטי ילדיםעיצוב פנים23/12/121153 צפיות
כדי לעצב חדרי ילדים מיוחדים ומקוריים במיוחד, אנו ההורים צריכים לצאת מתוך הקופסה ולהתחיל לחשוב כמו ילדים בעצמנו. ייתכן שטרם יצא לכם לראות במו עינכם, אך ברגע שתכנסו לחנות רהיטי ילדים תופתעו לגלות שחדרי הילדים הם עולם קסום ללא גבולות לדמיון. בשונה מעיצוב חדרי הבית האחרים, האפשרויות בכל מה שקשור לחדרי הילדים, הן בלתי נדלות.

מאת: חדרי ילדים - רהיטי ילדיםעיצוב פנים23/12/12784 צפיות
יש הרבה דברים שהם לא לגמרי פשוטים וברורים בלהיות הורים, כי יש הרבה דברים שאין להם חוקים. אין חוק ליום שבו הילד צריך להתחיל לזחול, ללכת, לדבר, וככה גם אין חוק כתוב לגבי היום שבו צריך לקנות מיטת מעבר לילד. יש אנשים שקונים מיטת מעבר לילד כאשר הוא בן שנה וחצי, ויש אנשים שמעדיפים לקנות מיטת מעבר רק כאשר מלאו לילד שלוש וחצי שנים.

מאת: חדרי ילדים - רהיטי ילדיםריהוט 27/11/12928 צפיות
לגדל ילדים זה לא עניין פשוט בכלל, והאמת היא, שזה עניין מורכב אולי בגלל שאין הוראות ברורות. כל אחד יכול לעשות עם חינוך הילדים שלו מה שהוא רואה לנכון, וכמו כן, כל אחד יכול לארגן חדרי ילדים על פי הטעם האישי שלו ועל פי היכולות הכלכליות שלו.

מאת: חדרי ילדים - רהיטי ילדיםריהוט 14/11/12908 צפיות
בזכות כך שאנשים עובדים קשה מאוד ומצליחים להתפרנס בצורה מכובדת יש כיום ביקוש למגוון מרשים של רהיטי ילדים יוקרתיים. מי שידו משגת הרי שאי אפשר להאשים אותו בכך שהוא מחפש לילדיו מוצרים יוקרתיים שונים. כך הוא מרגיש שניתן ליצור סביבת גידול מיוחדת יותר עבור הילד ולהעניק לו חוויות מרתקות יותר לאורך שנות חייו הראשונות ולתקופה שבה הוא מתפתח מילד לנער.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222496 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222739 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202896 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202740 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202805 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202254 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202235 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica