חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד להתאים קנבס לחדר עבודה?

מאת: דגנית יוסףאומנות - כללי22/06/2012967 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה השאלה? התשובה הטבעית, המתבקשת, לשאלה שבכותרת היא פשוטה בתכלית הפשטות: לפי הטעם וההעדפה שלכם. מאחר שחדר העבודה הוא מקום שבו אתם שוהים מדי יום שעות רבות וארוכות, טבעי ולגיטימי לחלוטין שתעשירו אותו בכל פרט ובכל פריט, בכל אביזר ובכל רהיט שיגרמו לכם תחושה נעימה, ביתית.

מומלץ להתאים את התמונה לאופי שלכם, לצבעים האהובים עליכם. מומלץ לבחור תמונה שמשרה רוגע, שנוגעת בה בעמוקים שבנימים האסתטיים שלכם. תמונה ש"עושה לכם את זה"- שנוגעת בלב ומחלחלת אליו. תמונה שנעים, לפעמים, לשבת ולבהות בה. לשתוק וליהנות מעצם נוכחותה בחדר.

מבחר מגוון ועשיר

אפשר לבחור רפרודוקציות קלאסיות כגון הילד הבוכה של ברוגלין או דיוקנה של הנערה עם עגיל פנינה. אפשר להגדיל תמונה משפחתית ולתלות אותה, נוסכת השראה ומחממת את הלב, על אחד מהקירות של חדר העבודה. אפשר ליצור קולאז' קנבס אשר בכל אחד מהקטעים שבו מצולמת תמונה שונה, אשר בה השלם גדול ומועצם יותר מאשר סך כל חלקיו ומרכיביו. מבחר תמונות עשיר, בלתי נדלה, זמין עבורכם באינטרנט. ניתן לבחור כל תמונה ולהפוך אותה לתמונה שתעטר את קיר חדר העבודה בביתכם.

ניתן "לשחק" עם גודל התמונה, אבל חשוב לדעת כי תמונות קטנות אינן מתאימות לחדר גדול מאחר שהם נבלעות והולכות בו לאיבוד. כמו כן- תמונה גדולה עשירה בצבע כהה עלולה ליצור תחושה של הימצאות בחדר קטן.

הדפסת הקנבס מעצימה את הרושם שהתמונה יוצרת. הוא מהווה פלטפורמה שכמוה כתיבת תהודה המעשירה במכלולי ובמצלולי הטקסטורה והצבע את התמונה. חשוב לציין, כי בשל האפקט העצמתי של הדפסת תמונה על קנבס, בעיקר במידה גדולה, התמונה עלולה להאפיל על שאר חפצי הנוי הדקורטיביים המונחים על שידות ומדפים בחדר העבודה. לשיקולכם ולטעמכם

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דגנית יוסף

מאת: דגנית יוסףבידור ופנאי - כללי01/07/122974 צפיות
כל בעל עסק מעוניין לפרסם את העסק הפרטי שלו, ובכמה שיותר מקומות. פרסום העסק יכול להיעשות באמצעות מגנטים, פליירים, פרסום באינטרנט, מודעות חוצות, שילוט בעיתון ועוד. ישנה דרך מקורית ומיוחדת לפרסום העסק, והיא באמצעות הדפסת פרסומת על בד הקנבס. בד הקנבס הוא בד הארוג בצורה גסה, מה שמקנה לו חוזק רב. פרסום על בד הקנבס יקנה עמידות לאורך זמן למודעת הפרסומת, וימנע בלאי של המודעה.

מאת: דגנית יוסףחוק ומשפט - כללי22/06/12757 צפיות
כולנו במהלך חיינו נזקקים לשירותיו של רופא. בין אם מדובר ברופא משפחה, בין אם בכירורג ובין אם באורטופד. רופאים הם גם בני אדם וטעויות יכולות לקרות. הבעיה מתחילה כאשר הטעות נעשית בעקבות זלזול של איש הרפואה, או חוסר תשומת לב לפרטים החשובים ביותר. טעות אנוש שקרתה מהסיבות הלא נכונות מכונה רשלנות, וכל טעות שגרמה לנזק גופני או לעוגמת נפש לחולה מצריכה טיפול משפטי. לשם כך אנו נעזרים בשירותיו של עורך דין רשלנות רפואית.

מאת: דגנית יוסףריהוט 17/06/123006 צפיות
אוהבים שטיחים מודרניים? רק אתם יודעים מה נחשב בעיניכם ולטעמכם כשטיח מודרני. סמיך או דליל, שטוח או עמוק, בעל צבע אחד או צבעוני. ניתן לקשט ולהדר את הבית במגוון שטיחים, לרבות שטיחי קיר, שטיח מקיר לקיר, שטיחים עגולים או מלבניים, שטיחים א-סימטריים ועוד.

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223294 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223583 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223322 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205179 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205219 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206155 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192338 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica