חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים חברת צילום אירועים?

אתם עורכים אירוע גדול, מסיבה מיוחדת. זו יכולה להיות חתונה, בר מצווה או בת מצווה, אולי סתם מסיבת יום הולדת גדולה, השקה או כל מסיבה אחרת. אתם משקיעים המון האירוע שלכם, רוצים שהוא ייצא מושלם מכל הבחינות. אתם בוודאי יודעים, שאחרי האירוע, אתם עלולים לשכוח את הפרטים היפים והמרגשים שהרכיבו אותו. המזכרת היחידה שלכם מן הדקות היפות שחוויתם היא התמונות שתקבלו בסיום האירוע. כדי שתקבלו תמונות יפות, אתם זקוקים לצלם טוב, או לחברת צילום אירועים.

איך בוחרים חברת צילום אירועים?

אתם מחפשים חברת צילום אירועים בחדרה, אך אינכם יודעים באיזו חברה לבחור. המבחר גדול מאד, וההיצע מבלבל. צילום אירועים חדרה – איך מחליטים מיהו הטוב ביותר, המתאים ביותר, האיכותי ביותר? הנה מספר טיפים.

קבלו המלצות

כדי שתהיו בטוחים שאתם בוחרים בחברת צילום אירועים חדרה הטובה ביותר, חפשו המלצות על החברה. שאלו חברים, קרובים ומכרים, ופנו לחברה שעליה קבלתם המלצות רבות ככל האפשר.

בדקו את אתר האינטרנט של החברה

אתר האינטרנט של החברה יכול לתת לכם מושג כלשהו על איכות החברה ועל איכות התמונות. חברת צילום אירועים גדולה וטובה תשקיע גם באתר איכותי, מה שלא יקרה אצל חובבנים. אם האתר מוצא חן בעיניכם, אתם יכולים לקבוע פגישה.

פגישה ראשונה

חשוב שתהיה כימיה ביניכם ובין הצלם שמציעה לכם חברת הצילום. הכימיה תסייע לכם לכוון את הצלם במהלך האירוע לדברים שחשובים לכם, ולקבל תמונות טובות באמת. בקשו לראות דוגמאות של אלבומים שאותם צילם הצלם. אל תסתפקו בתמונות בודדות – בקשו מגוון רחב או אלבום שלם, על מנת שתוכלו להתרשם מאיכות הצילום של הצלם.

מה החברה מציעה?

בקשו מהחברה הצעת מחיר, ובדקו מה כוללת הצעת המחיר הזו – כמה צלמים? כמה תמונות? כמה אלבומים, ומאיזה סוג? ישנם אלבומי תמונות רגילים, ישנם אלבומים מעוצבים פשוטים וישנם אלבומים דיגיטליים, שמודפסים במעבדה מיוחדת על נייר צילום. בקשו לראות דוגמאות של אלבומים מוכנים – לא כל צלם יודע להתעסק עם אלבומים מורכבים כאלה, וכדאי שתבדקו את התוצאות ולא תתאכזבו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ארתור איפראימוב
מנהל שיווק Mdvd צילום אירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ארתור איפראימוב

מאת: ארתור איפראימובצילום אירועים01/10/12915 צפיות
כל אירוע שאתם עורכים הוא אירוע מיוחד עבורכם. בין אם זו חתונה, בר מצווה, תערוכה, השקה ומה לא, בעצם – אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה יחיד במינו, ואתם טורחים ומשקיעים רבות לשם כך. אתם גם בוודאי יודעים, כי לאחר שהאירוע מסתיים, רבים הסיכויים שפשוט תשכחו אותו. אך האירוע שלכם הוא קרוב לליבכם, ואתם רוצים לזכור אותו תמיד.

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181662 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181614 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181267 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171411 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171646 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171907 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172191 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica