חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ד"ר פוליש - מהו פוליש והאם גם לכם כדאי לעשותו?

מאת: דוקטור פולישניקיון25/06/20121024 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו שמענו את הביטוי פוליש, ואנחנו יודעים כי מדוברבטיפול מיוחד למרצפות הבית, אולם מה אנחנו באמת יודעים על פוליש? כיצד הואמתבצע ומה צריך לדעת לפני שבוחרים חברה שתבצע פוליש אצלכם?

מאת: ד"ר פוליש

מהו פוליש בכלל?

ליטוש, או פוליש כפי שנקלט הביטוי בשפת הדיבור מאנגלית, הואטיפול לרצפה המעניק לרצפה מראה חדש לגמרי, מבריק ורענן. אולם לא מדובר רקבעניין קוסמטי, מדובר בעניין משמעותי ביותר: הפוליש מספק הגנה למרצפותושומר על האבן. סוגים שונים של פוליש מותאמים לסוגים שונים של מרצפותומספקים תוצאות שונות. כאשר אתם פונים אל חברה לצורך ביצוע פוליש, החברהכבר תדע להציע לכם את הטיפול המתאים ביותר לרצפה שלכם.

אם אתם רוצים לחדש את הרצפה שלכם, ולא רוצים להיכנס לשיפוץרחב היקף הכולל את החלפת המרצפות, הרי שפוליש הוא פתרון מעולה בשבילכם.באמצעות פוליש תוכלו לחדש את מראה הרצפה ללא צורך בשיפוץ גדול, אלא ביוםאחד או כמה ימי עבודה.

איך עושים פוליש?דוקטור פוליש

התהליך של פוליש הוא פשוט: ראשית, יש לבדוק את הרצפה ולהתאיםאת סוג הטיפול לרצפה. שנית, יש לנקות היטב את המקום, לשפשף וללטש את השכבההעליונה של המשטח, עד שהבליטות והשטח המחוספס מתפוגג לחלוטין. לאחר מכן, ישלהתיז או למרוח חומרים שחודרים אל הרצפה ומחזקים אותה. לאחר שני שלביםאלה, יש להבריק את הרצפה באמצעות מכונת הפוליש, אשר נותנת לרצפה את הגימורהמבריק והמרענן שכולנו מכירים של הפוליש.

סוגי פוליש קיימים

ישנם שלושה סוגים עיקריים של פוליש, הנבדלים אלה מאלה בחומריםהמשמשים לצורך הטיפול: פוליש ווקס: הנעשה באמצעות חומרי שעוונה אותםמורחים על האריחים; פוליש קריסטל – טיפול באמצעות חומר מיוחד המעניק מראהמרשים (רטוב) לרצפה (אל חשש, אין סכנת החלקה); ופוליש אקרילי: טיפול לרצפהבאמצעות חומר אטום ועמיד, המאריך את חיי הרצפה ועמיד במיוחד.


המאמר הובא ע"י - דוקטור פוליש

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניקיון הבית היא מלאכה חשובה מאין כמוהה. אף אחד מאיתנו לא רוצה לחיותבמקום שלא נעים להיכנס אליו בגלל ריח רע או בגלל אינספור חפצים שמצאו אתמקומם במקום לא להם. ואף על פי כן, אנו, דוקטור פוליש יודעים כי הניקיון עלול לגזול מאיתנו לא מעט זמן ולבוא על חשבון הפעילויות הנוספות שלהן עלינו להקדיש זמן אחרי יום העבודה.
1800393930 - ד"ר פוליש תמיד לשירותכם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוקטור פוליש

מאת: דוקטור פולישניקיון13/03/13982 צפיות
כמו כל דבר בבית שאנו מתעסקים בו עם הידיים, גם המקלדת לא שונה וקולטת הרבה לכלוך וחיידקים. כדי לשמור על פעילות תקינה שלה חייבים לנקות אותה.

מאת: דוקטור פולישניקיון27/02/13827 צפיות
מגש קוביות הקרח נוטה להתלכלך ולספוג ריחות לא נעימים. חשוב לנקות אותו ולשמור כי קוביות הקרח אותם תמזגו לתוך כוס המשקה הקל שלכם לא יפגמו בשתייה.

מאת: דוקטור פולישניקיון06/01/13995 צפיות
מדובר בעולם רחב ומגוון של ניקיון שלעולם לא נגמר. במאמר הזה, נרחיב על עוד 10 טיפים שימושיים עבורכם לניקיון.

מאת: דוקטור פולישניקיון24/12/121022 צפיות
פעולות ניקוי בבית מתבצעות מתוך שגרה יומיומית מבלי לשים לב אפילו. לעתים בשגרה הזו, אנו מפספסים כתמים ישנים, ריכוזי אבק ולא מצליחים למצות את הניקוי. מומלץ להתעכב מספר רגעים ולנסות וללמוד מספר טיפים שיסייעו להפוך את ניקיון הבית לאפקטיבי יותר.

מאת: דוקטור פולישניקיון19/12/12958 צפיות
חנוכה לקראת סיום ולאחר שהדלקנו במשך שמונה ימים את נרות החנוכה, כעת צריך להתמודד עם סוגיה חשובה – כיצד מנקים את החנוכייה לפני שמאפסנים אותה עד לשנה הבאה.

מאת: דוקטור פולישניקיון17/12/12904 צפיות
כעת בחורף רובנו מוציאים את השטיח כדי שיהיה קצת יותר נעים בבית אך כמו כל דבר גם השטיח צובר כתמים ולכלוך ולעתים אף קשה לנקות אותו יותר מהרצפה. לפניכם כמה עצות לניקוי השטיח.

מאת: דוקטור פולישמשפחה וזוגיות - כללי05/12/12885 צפיות
בחנוכה אנו מארחים את החברים והמשפחה לאכילת סופגניות ולביבות, אך מה קורה כשאנו נאלצים לנקות את המטבח ? לפניכם כמה עצות לעבודה מהירה ונקייה.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181256 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181307 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171794 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171950 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171642 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161602 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica