חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כפרי נופש בהולנד ובבלגיה

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל27/06/20121030 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמעט בכל מדינה ניתן למצוא כפרי נופש שמאפשרים לאורחיהם ליהנות מחדרים איכותיים, שירות ברמה גבוהה ומגוון אטרקציות. כפרי נופש באירופה, במיוחד בהולנד, בצרפת או בלגיה מאופיינים בכך שכמעט בכולם אפשר למצוא בתים או בקתות בגדלים שונים שמיועדות בעיקר למשפחות. ניתן לחיות שם ממש כמו בבית פרטי ויש אפשרות לבשל או לאכול במסעדות המקומיות של הכפר.

בכל כפרי הנופש ישנן אינספור פעילויות לילדים בכל הגילאים, יש מרחבים עצומים ואין תנועה של מכוניות בתוך הכפר. כפרי הנופש יפים עם עצים, פארקים, בריכות שחייה ועשרות מתקנים שונים.

כפרי נופש בכל מקום בחו"ל, הם המקום המתאים כדי לחזור מרוצים מהחופשה. לפני היציאה לכפרי נופש שונים בכל מדינה חשוב לבדוק אילו אטרקציות יש בכפר הנופש עצמו וסביבו, אילו חדרים מוצעים בכפר הנופש והאם המחיר סביר ומשתלם.

הולנד – מידע כללי

הולנד היא מדינה של טחנות רוח ופרחי צבעונים. ההולנדים הם עם ידידותי ונוח לבריות, היודע איך ליהנות מהחיים. הולנד נחשבת ליעד אידיאלי לאוהבי פעילויות כמו רכיבה על אופניים. הולנד  ברובה שפלה וחלק גדול מהמדינה נמצא מתחת לפני הים. שטחים גדולים נוספים הם שטחי אדמה המוקפים בסכרים ויש בה שנים עשר מחוזות.  להולנד תרבות עשירה, אומנות ונוף והיא מזוהה עם ליברליות וחופש אינסופי. להולנד אמנים דגולים ידועים כמו רמברנדט וואן גוך ופילוסופים גדולים כמו שפינוזה ודקארט. אמסטרדם היא עיר הבירה והאג מהווה את מרכז המדינה.

כפרי נופש בהולנד – נופש מרגיע ואיכותי

ישנם עשרות כפרי נופש בהולנד המהווים יעד להרבה מאוד מטיילים מהעולם בכלל ומישראל בפרט. היעד הפך לפופולארי בקרב הישראלים  בעיקר לתיירים צעירים המגיעים לאמסטרדם. כפרי נופש בהולנד מפוזרים בדרך כלל בתוך או ליד יער או צמוד לים או לאגם.  בישראל מוכרים חבילות של כפרי נופש בהולנד הכוללות טיסות ושהייה וכשמגיעים לשם מגלים כפרי נופש בהולנד כמקום נפלא לחופשה בקיץ. בילוי חופשה באזור כפרי נופש בהולנד הוא שילוב של אזורי טבע מרהיבים עם אווירה מרגיעה ומפנקת. ברוב כפרי הנופש בהולנד ישנם מגרשי משחקים ואטרקציות מיוחדות לילדים, אטרקציות ימיות כמו בריכות, מגלשות מים, טיפולי בריאות כמו סאונה ומסאז'ים, טיולי אופניים, רכיבה על סוסים ועוד.

בלגיה – מידע כללי

בלגיה היא פדרציה המורכבת משלושה מחוזות - פלנדריה, ולוניה ובריסל (עיר הבירה). ראש המדינה הוא המלך אלברט השני. השפות המדוברות והרשמיות בבלגיה הן הולנדית, צרפתית וגרמנית. בלגיה מציעה לתיירים אוכל מצוין במסעדות גורמה יוקרתיות ופאבים תוססים, יין מאיכות גבוהה ושוקולד משובח. ייחודה של בלגיה הוא בשוקולד המריר הנפלא שלה הנמס בפה ששמו ידוע בכל העולם ובירה נהדרת וגם ערים עתיקות יפיפיות, מוזיאונים מצוינים, אתרי טבע נהדרים, נופים פסטורליים, אטרקציות לכל המשפחה ושפע של אטרקציות לילדים.

כפרי נופש בבלגיה

אירופה גדושה בכפרי נופש ואפשר למצוא כפרי נופש בבלגיה כמו בעוד הרבה מקומות אחרים בה. בלגיה מעניקה חוויה מיוחדת במינה ומהווה חופשת נופש משפחתית נפלאה אותה זוכרים לאורך זמן. כפרי נופש בבלגיה מציעים לנופשים מגוון פעילויות שהופכים את החופשה למושלמת. בלגיה היא מדינה שמקבלת תיירים בברכה ואפשר ליהנות בה משלל פעילויות ולהתנתק מהשגרה למשך כמה ימים או שבועות.

כפרי נופש בבלגיה פזורים באזורים בעלי נוף מרהיב של  יערות ואגמים. מי שמגיע לחופשה בהולנד ובחר כפרי נופש בבלגיה יכול גם ליהנות מ טיולי "כוכב"  בכפרי נופש נוספים וכך לזכות בחוויה מהנה כפולה. כפרי נופש בבלגיה מבטיחים חופשה נוחה ללא דאגות בוילות המחולקות לפי רמת האבזור שלהן. כל אחד יכול להחליט אם הוא רוצה להכין את הארוחות שלו בעצמו או לחילופין להזמין שהות בתנאי מלון עם מיטות מסודרות וארוחת בוקר מוכנה.קיימת גם אפשרות להזמין מצרכים מראש על מנת לעשות ברביקיו במרפסת הפרטית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157220 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510993 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151255 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152554 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147544 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145780 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145783 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196520 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182296 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181480 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181546 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181430 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171420 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171413 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica