חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות לפריז ולרומא

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל27/06/20121211 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישראלים רבים יוצאים בטיסות לאירופה, היבשת הנפלאה הקרובה לישראל. לאירופה יש שפע של אטרקציות, נופים מרהיבים, נהרות גדולים, מקומות מיוחדים, שפע קולינארי מדהים ויינות משובחים להציע לתיירים מישראל ולכן רבים אכן בוחרים בה כיעד מושלם לחופשה השנתית.

אירופה מציעה לתיירים לבקר באתרים היסטוריים נפלאים, לראות מקרוב מבנים עם ארכיטקטורה מדהימה, לבקר במוזיאונים, לסייר בטירות וארמונות וגם ליהנות מחיי לילה סוערים. יבשת אירופה היא יבשת קלאסית, קסומה, מרתקת ומגוונת ומי שמחפש קצת תרבות קלאסית ייהנה מטיול לבירות מערב אירופה כמו פריז, רומא ומדריד. מי שמעוניין בנופים רחבי ידיים וכפרים קטנים טוב יעשה אם יגיע לצפון אירופה.

פריז – העיר הרומנטית ביותר בעולם

פריז היא עיר הבירה של צרפת והיא נחשבת לאחת מהערים הרומנטיות ביותר בעולם. מגדל האייפל הוא המגדל המפורסם בעולם והוא מהווה אחד מסמלי העיר המובהקים. פריז מפורסמת בזכות שדרות שאנז אליזה, אותן שדרות מרכזיות שהפכו לאטרקציה תיירותית ולסמל לסגנון וחיי תרבות, שער הניצחון, קתדראלת נוטרדם וכמובן מוזיאון הלובר הידוע כאחד מהמוזיאונים הנחשבים בעולם ואצל הישראלים הוא תמיד יסמל את המונה ליזה העוקבת במבטיה, ארמון ורסאי והיורו דיסני.     

פריז היא מרכז תרבותי ואומנותי חשוב ודומיננטי ויש לה גם חשיבות רבה בהיסטוריה העולמית. היא מייצגת את אנינות הטעם, בקרואסונים, במוסיקת השנסונים הצרפתיים, את הרומנטיקה שהפכה אותה ליעד מושלם להצעת נישואין, את האלגנטיות ואת החיים היפים.

טיסות לפריז

טיסות לפריז מגיעות לשני נמלי תעופה בינלאומיים מרכזיים -  שארל דה גול ואורלי המנתבים את תנועת מיליוני המבקרים בעיר המגיעים דרך האוויר. פריז היא עיר קסומה ורומנטית ואי אפשר שלא להימשך ולחוות את האווירה ברגע שמגיעים עם טיסות לפריז. טיסות לפריז מביאות גם אלפי ישראלים מידי שנה אל היעד המושלם וזאת בכל ימות השנה.

טיסות לפריז נמשכות כארבע שעות וחצי שעות והמחירים בניגוד לטיסות ליעדים אחרים באירופה, כמעט לא משתנים לאורך כל השנה משום שהביקוש עבור טיסות לפריז הוא גבוה מאוד. חברות רבות מפעילות טיסות לפריז המביאות תיירים מישראל ומכל רחבי העולם. בגלל שמחיר טיסות לפריז כמעט לא משתנה יכול כל אחד לבחור לעצמו את העונה והתקופה שבה הוא מעדיף להגיע לפריז וליהנות מכל מה שיש לה להציע.

רומא – היסטוריה בשילוב מודרניזציה

בירת איטליה שהיא עירם של רמוס ורומולוס, היא ללא ספק אחת הערים היפות והמיוחדות באירופה. רומא היא עיר ענקית המשתרעת על פני שתי גדותיו של נהר הטיבר. היא כוללת בתוכה את הוותיקן שהוא מקום מושבו של הכס הקדוש ושל האפיפיור ומשמש כמרכז הנצרות הקתולית בעולם.

אחד מסימני ההיכר הידועים שלה הן שבע הגבעות שבה. רומא היא אחת הערים העשירות בעולם באמנות, היסטוריה ודת ומשמשת ובה גם משכן הנשיא, הממשלה והפרלמנט. בעיר יש גם חלקים מודרניים ושוקקים אך רומא מזוהה יותר עם עברה ההיסטורי שהשתמר ובולט בכל פינה בעתיקות, מגדלים, קברים, כנסיות ועוד.

טיסות לרומא

חבילות נופש לרומא משלבות טיסות לרומא עם בתי מלון. הרבה מאד ישראלים המגיעים  באמצעות טיסות לרומא מעדיפים לטייל בה באופן עצמאי. טיסות לרומא מהוות התחלה גם לטיול ברחבי איטליה, ארץ המגף. חובבי אמנות רבים מזמינים טיסות לרומא על מנת לבקר בכל המקומות בהם מוצגת האמנות המיוחדת ואכן גם בכל פינה בעיר ניתן לראות ציירים המציירים את אתריה הרבים והמפורסמים. גם לאוהבי היסטוריה וארכיטקטורה טיסות לרומא מתחילות מסע לשכבות של היסטוריה הנמצאות  בכל פינה. כמעט מדי יום יוצאות טיסות לרומא מנמל התעופה בן-גוריון. טיסות לרומא נוחתות בנמלי התעופה לאונרדו דה ווינצ'י או פיומיצינו, הנמצא כ-26 ק"מ ממרכז העיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157214 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510986 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151251 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152546 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147539 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145775 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145776 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196480 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica