חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל המידע שחשוב שתקבלו לפני שתחליטו האם כדאי ללמוד הוראה

כל המידע שחשוב שתקבלו לפני שתחליטו האם כדאי ללמוד הוראה
מטרתו של הלימודים של תעודת הוראה היא הכשרת תלמידים במקצועות החינוך וההוראה על מנת להכשירם לעבוד כמדריכים מוסמכים, מורים ועובדי הדרכה מקצועיים לחינוך.
תעודת ההוראה היא האישור וההסמכה שנותנת לבני-אדם לעבוד בתפקידי חינוך והוראה במסגרות חינוך שונות, אלו לימודים מרתקים שמשלבים בין ידע אקדמי ובין התנסות פרקטית תוך כדי התמקצעות במיומנויות הוראה וחינוך.

לימודי חינוך והוראה נחשבים מבוקשים באופן מיוחד וזאת על אף נתוני המשכורת הבקושי מספקים של עובדי ההוראה בארץ בתקופה האחרונה, נסיבות ההעסקה מתגמלים יותר כיום ונתוני השכר הינם בעלייה, שעות העבודה קלות ומותאמות לאנשים בעלי משפחות וילדים קטנים ומן הסתם שמי שאוהד חינוך ומעוניין להיות נתח מעיצוב דור ההמשך ראוי יותר מכול למקצוע.
על מנת לעבוד בהוראה בארץ יש לסיים סטאז' בהוראה ולקבל תעודת הוראה, ישנם קורסים לימוד רבים ושונים ועל כל אדם למצוא לו את המקצוע בו הוא רוצה לעבוד, כדאי להבחין בין לימודי חינוך ולימודי הוראה כי לימודי חינוך עוסקים יותר בייעוץ חינוכי אישי וארגוני, תכנון והערכה של מערכי לימוד והחינוך המיוחד כאשר לימודי ההוראה מתמקצעים יותר בשיטות עבודה של החינוך. אחת המכללות המלמדות לימודי חינוך היא מכללת אוהלו הנחשבת למבוקשת במיוחד.

משרד החינוך קובע כי מי שמגלה עניין להיות מורה בבית ספר חייב לאחוז בתעודת הוראה מוסמכת, רישיון הוראה ותואר ראשון אקדמי, ודאי שיש יתר על כן תקופת סטאז' שמהווה תנאי לקבלת הרישיון הוראה וההתמחות היא באחריות ובאישור משרד החינוך, כפי שנעשה כבר זמן מה אצל אוהלו העובדת על-פי התנאים הספציפיים של משרד החינוך.
בשביל מה בני-אדם מתכננים ללמוד את מקצוע ההוראה? נוסף על אותם עובדי ההוראה שנדרשים לתעודת הוראה בכדי לעבוד כמורים במסגרות בתי הספר קיימים בני-אדם שמעוניינים לגוון את היקף תעסוקתם ולחנך אוכלוסייה אחרת את מקצועות הלימוד שלהם לתואר הראשון, אלו הם אפשרויות תעסוקה חדשות ופרנסה נלווים לאותו המקצוע וזו הסיבה שבגללה מאוד רצוי לרכוש תעודת הוראה.

תנאי ההתקבלות חינוך והוראה אינם גבוהים במיוחד ברם ישנה תביעה לשקלול ממוצע ציוני הבגרות והפסיכומטרי, לעתים ציון החלק באנגלית בפסיכומטרי אינו מספיק גבוה ואז אפשר לעשות בחינה חוזרת. באופן נקודתי, תנאי הקבלה במכללת אוהלו נחשבים לגמישים ומומלץ לפנות אליהם בשביל לבחון את השינויים בתנאי הקבלה מעת לעת
בסמסטר הראשון של הלימודים למדים בעיקר אודות היסודות לגישות למידה סוציאליות ופסיכולוגיות, התפתחות חינוכית ואמוציונלית של ילדים קטנים, מבוא ללמידה ומבוא לתלמידים לקויי למידה, ייעוץ חינוכי, ארגון וושיטות לפיתוח מערכות חינוך, אופני ניהול חינוכי, יסודות החינוך וכדומה.

מסלולי הלימוד הנלמדים ותוכן הקורסים:

תוכניות הלימוד של תעודת הוראה כוללים בתוכם מסלול משולב להכשרה המעניק תעודת הוראה, מסלול הסבה להוראה לאקדמאים, מורה מוסמך ודוקטור שמחפשים בו זמנית לקבל תעודת הוראה דבר חיובי. תכנית הלימודים משתנים ממסלול לימודים אחד לשני וזה מפני שכל מסלול התמקצעות מתמקד בקבוצת גיל אחרת בשל כך צריך למיין בחכמה את המקצוע בו אתם רוצים לעבוד. תוכניות הלימוד של לימודי תעודת הוראה הם שונים ורחבים באופן מיוחד ומציעים תחומים כמו למשל היסטוריה, לימודי ארצות, ספרות עברית, יסודות האומנות, קורסי יסוד בפסיכולוגיה, לימודי העשרה במגוון עצום של תחומים, שיטות שונות של הוראה, דרכי חשיבה, לימודי התמקצעות והתנסות מעשית בעקבות המקצועות בהם בחרו הסטודנטים, למידה וכן הלאה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151900 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131354 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131325 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131856 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131295 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131379 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121811 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214010 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204859 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191912 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182259 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181743 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181663 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181532 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica