חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה כדאי לקנות מדפסת משולבת ולא מכשיר לכל מטרה

מאת: סלע רוחמהצרכנות01/07/2012694 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבות אני נתקלת בשאלה , למה אני צריך מדפסת משולבת גדלה אחת למשרד ? למה לא לשים מדפסת לכל עובד ?

בקצרה נעבור ישר לסיבות מדוע כדאי מדפסת מחלקתית ולא לפרוס מכשירים. כמובן כיום קיימות מגוון רחב של מדפסות משולבות לנייר בגודל A3 וגם מדפסות המתאימות רק לנייר A4 . בעוד שבעבר מדפסות עמידות המתאימות לעבודת אינטנסיבית של המשרד היו מכונות צילום A3 כיום כאשר הצורך בגודל נייר זה פוחת עד לא קיים ברב המשרדים ניתן לרכוש מדפסות משולבות A4 אשר מעניקות מהירות עבודה גבוהה יחד עם כל הפונקציות הנדרשות.

• חושבים לפני שמדפיסים – כאשר המדפסת לא נמצאת תחת ידו של כל עובד והעובד מתבקש לקום על מנת להדפיס באופן ישיר מתבצעות פחות עבודות מיותרות במשרד

• חוסכים בשטח רצפה ומדף – אין צורך לתפוס שטח בכל שולחן , להוסיף חוטים מיותרים מתחת לרגליים, לתפוס עוד ועוד מדפים. מדפסת לייזר משולבת תופסת מיקום אחד של מקסימום 65 על 65 סנטימטר , וזה הכל.

• חוסכים בחשמל – מכשיר אחד שצורך חשמל בעלות נמוכה בצורה ניכרת מאשר פריסה של מספר מכשירים

• שליחה וקבלת פקס מהמחשב – אופציה זו קיימת רק במדפסות משולבות ולא בפקס בודד. תמצא אותה כמעט בכל מדפסת סמסונג משולבת או מדפסת זירוקס משולבת. חוסכים בנייר, שומרים את כל הפקסים במחשב ולא צועדים עד המכשיר.

• עוקבים אחר הפעילות – אופציות כמו הדפסה מאובטחת, סיסמאות וקודים אישיים, הקצאת כמות פלט למשתמש ותוכנת ניהול מאפשרים לעקוב אחר כמות הפעילות של כל עובד ולהגביל את הפעילות במקרה הצורך.

• ניהול מרחוק – דרך דפדפן האינטרנט ניתן להתחבר למדפסת המשולבת ולשנות הגדרות, לתקן תקלות , לעקוב אחר פעילות משתמשים.

• סריקה מתקדמת – מדפסות משולבות מגיעות עם אפשרויות סריקה מגוונות למחשב, לרשת ואף לדואר אלקטרוני. רובם מגיעות עם מזין מקורות המאפשרות סריקה מהירה של כמות דפים גדולה בפעולה אחת. כך ניתן לנהל ארכיון אלקטרוני של המשרד, לסרוק דפים ולשלוח בדואר אלקטרוני במקום בפקס וכדומה

• שומרים על סודיות – אופציה הדפסה מאובטחת , הקיימת במגוון מדפסות זירוקס גם הקטנות בנהם. וכן במדפסות משולבות מיצרנים שונים מאפשרת שליחת הדפסה ושליפתה מהמדפסת ע"י סיסמה בפעולה פשוטה ומהירה. כך תלושי המשכורת נשארים חסויים.

• עבודה במקביל – מדפסות משולבות רבות מאפשרות שליחת פקס או סריקה במקביל להדפסה. לחסכון בזמן.

• פונקציות לחסכון בנייר – הדפסה וצילום דו צדדי, מספר עמודים בדף אחד, קבלת פקס דו צדדי וכדומה.

אנחנו בטונטק נעזור לך למצוא את המדפסת המשולבת המתאימה למשרד שלך מתוך מגוון מדפסות. במידה ואינך מעניין לרכוש את המדפסת ניתן לשכור מדפסת. אם טונטק אין מה לדאוג לפעילות המשרד השוטפת. ניתן לרכוש חבילת שירות לשירות טכנאי עד העסק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טונטק משווקת ונותנת שירות למדפסות לייזר ומדפסות לייזר משולבות של מגוון יצרנים המובילים בשוק. בנוסף קיבלה טונטק את אמון סמסונג ומשמשת כמרכז ראשי של מדפסות סמסונג באזור המרכז. נשמח לעמוד לשירותכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סלע רוחמה

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214255 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204393 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205294 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194176 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193404 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193450 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182922 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica