חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות בירושלים

מאת: מיכל גולןאטרקציות02/07/20121336 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על ירושלים נאמר, עיר שחוברה לה יחדיו, ירושלים היא עיר מגוונת מכל הבחינות. עיר שמגוונת בדתות, עיר שמגוונת בעדות, עיר שמגוונת בחתך האוכלוסייה, תוכלו למצוא בירושלים, אנשים מכל המעמדות בחברה. כמו גם השקפות דתיות שונות, החל בנטורי קרתא, וכלה בחילונים גמורים.
הכל מגוון בירושלים, וכך גם האטרקציות ואפשרויות הבילוי בעיר. אטרקציות בירושלים יש בשפע לכל הגילאים ולכל שכבות האוכלוסייה. ירושלים היא עצמה אטרקציה בגלל כל ההיסטוריה, העבר ההווה והעתיד שעוד צפון לעיר הזו. ולכן ללא ספק, ירושלים היא המקום לטייל בו.

מוזיאונים בירושלים – אטרקציה למשפחות בירושלים
ירושלים, היא עיר שיש בה מוזיאונים למכביר, מכל הסוגים, אפרט בקצרה על כמה שמומלצים בעיני. הראשון הגדול, והמפורסם שבהם, הוא מוזיאון ישראל, בו מרוכזות תערוכות שונות ומגוונות, ובנוסף במקום מתקיימות סדנאות שונות, המתאימות לילדים במיוחד בחופשות בית ספר, ובחודשי הקיץ.
ממש ליד מוזיאון ישראל, תוכלו ליהנות מאטרקציה לילדים בירושלים, והיא מוזיאון המדע, במוזיאון מוצגות תערוכות מתחלפות בנושאי מדע וטכנולוגיה. התערוכות הינן  אינטראקטיביות, ומזמינות את המבקרים גם לגעת בחלק מהמוצגים ואף להפעיל אותם. המוזיאון מציג את המדע כחלק מן התרבות המודרנית ומקשר אותו לתופעות מחיי היומיום.
מוזיאון אסירי המחתרות בו נכלאו מאות לוחמי המחתרות ה"הגנה", האצ"ל ולח"י. עד קום המדינה. המוזיאון מוקדש לתיאור מאבק אסירי המחתרות כחלק מהמאבק הכולל של המחתרות והישוב להקמת מדינת ישראל.מקום המשלב, היסטוריה חשובה להיותנו, כאן בארץ ישראל. ובחודשי הקיץ, ישנן גם הצגות, המהוות אטרקציה ועניין לילדים.
מוזיאון מגדל דוד, ה ממוקם במצודה עתיקה לפתחה של העיר העתיקה סמוך לשער יפו .מוזיאון מגדל דוד, ידוע, בגלל החיזיון האור קולי הלילי המיוחד, שמהווה אטרקציה בירושלים, וכמעט אין נופש הפוסח על האטרקציה הזו.

אטרקציות לילדים בירושלים
ילדים והוריהם, ימצאו לא מעט אטרקציות בירושלים, המותאמות לילדים, יש בדרום העיר, סמוך לתחנת הרכבת, למגיעים מהמרכז, ורוצים לשלב אטרקציה של נסיעה ברכבת עם ביקור בגן חיות, ישנו גן החיות התנכ"י, אטרקציה מקסימה לילדים ולמשפחות עם ילדים. בשנים האחרונות, גן החיות התנכ"י הפך לגן חיות אקולוגי, שמעבר להנאה במפגש עם החיות, למדים עולם נוסף, של חינוך אקולוגי. דבר שחשוב בפני עצמו. בנוסף לא רחוק משם, נמצא עין יעל, מקום המחזיר אותנו בזמן לתקופת המקרא, שם יוכלו הילדים, ללמוד כיצד מכינים יין, שמן, ולאפות פיתות. וישנה כמובן האטרקציה לילדים בירושלים הבירה, והיא מעלית הזמן, המספרת את סיפורה של העיר, באופן קסום ומעניין, בחיזיון אור קולי, ואף הכיסאות זזים תוך כדי הסרט, חוויה מקסימה לקטנים ולגדולים.

אטרקציות למבוגרים בירושלים
מלבד כל הסיורים מכל הסוגים המתקיימים בעיר, בין אם סיורים קולינריים בשוק מחנה יהודה, רכובים או רגליים, בין אם סיורים בעיר העתיקה, ובין אם סיורי סגווי בטיילת ארמון הנציב הקסומה. אבל כאשר אנחנו מדברים על אטרקציות בירושלים, מבחינתי, אנחנו מדברים על אטרקציות אקסטרים בירושלים, כי הרי במבוגרים עסקינן. ולכן אציע לכם כמה אפשרויות, יש את כל העולם הרכוב, של טיולי ג'יפים בירושלים וסביבתה, טיולי טרקטורונים בירושלים, שזה יכול להיות לכיוון המדבר, אם ניסע טיפה מזרחה 10 דק' ממרכז העיר, בכפר אדומים תוכלו למצוא את טרק טורון, ואם תיסעו טיפה דרום מערבה לשכונת גבעת משואה, הנושקת ליער ירושלים, תוכלו למצוא את טרקטורוני ירושלים, אשר מספקים לכם טיולים ממש בירושלים, עם טיולים רכובים ומהנים ביער ירושלים. וישנה עוד אפשרות והיא לאמיצים שבינכם, וכאן נכנס הסנפלינג, אשדות סנפלינג, חברה ותיקה המציעה טיולי סנפלינג, בקרבת ירושלים, תארגן עבורכם, בהתאם לרצון וליכולת, יום מהנה, חוויתי ובלתי נשכח. אז נראה לי שיש לכם מספיק רעיונות לאטרקציות בירושלים, לחופשה הבאה.

תהנו!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל גולן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל גולן

מאת: מיכל גולןתיירות ונופש - כללי02/07/12999 צפיות
ארץ הגולן, היופי הנשקף מהרמה השטוחה, והכנרת היפה. שכבר מזמן ידועים כאזורי נופש מועדפים ככלל. ולציבור הדתי בפרט. הצימרים ברמת הגולן, מגוונים, הן בסוגים השונים, הן ברמות, הן במבנים, וכמובן כמשתמע מכך, גם שונים במחירים. כשאנחנו יוצאים לחופשה, אנחנו צריכים שלמרות שאנחנו מחפשים חופשה שלווה כפרית, בצימרים. שתהיה נגישות לאטרקציות למשפחות, ולילדים. וכמובן, הצבא צועד על קיבתו: ולכן מסעדות. הם חלק בלתי נפרד מהחופשה.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195651 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192506 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181991 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172127 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica