חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת איגוס הגרמנית מייצרת מחברים ייחודיים ביותר...

מאת: אבנר כהןתעשייה03/07/20122452 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אינספור תעשיינים, הן בארץ והן בעולם, 'מסגירים' בפה מלא כי מבחינת כל מה שנוגע לרכישה של מוצרי ואביזרי תעשייה נחוצים והכרחיים כמו משאבות אוויר, סנסורים, מחבר ייעודי ועוד – הם לא מתפשרים על רכישה ושימוש בכאלו אשר מאופיינים באיכות ורמה מקצועית ממוצעת, אלא בדיוק להיפך.

במילים אחרות, תעשיינים קונים אך ורק משאבות אוויר, מחבר כזה או אחר של חברת מוצרי התעשייה הגרמנית והעולמית אגוס (ובאנגלית Igus). יחד עם זאת, כתוצאה מן העובדה שרוב התעשיינים בארץ (עדיין) לא מכירים את ענקית התעשייה הגרמנית, נכתב מאמר זה – על מנת לספר על החברה, על המוצרים שהיא מפתחת, מייצרת ומוכרת וכיצד מומלץ לרכוש אותם.

מיהי חברת איגוס, אילו מוצרים היא מייצרת ועוד!

ראשית, נספר קודם כל את מה שצריך לדעת על חברת איגוס, ורק לאחר מכן נספר ונמליץ על מחברים כאלה או אחרים פרי ייצורה, תעלות להובלת כבלים מסתובבים, כבלים גמישים ועוד. ובכן, איגוס הינה יצרנית ומפיצה בינלאומית של מסבים מפלסטיק מלא, מיסבים כדוריים, כבלי ספקים, מחברים ואפילו מדריכים לינאריים מקצועיים. מבחינה היסטורית, חברה זו החלה את דרכה אי שם בשנת 1964, כאשר עשתה את הצעדים הראשונים שלה במסגרת מוסך קטן מימדים. יחד עם זאת, במשך 20 שנה לאחר מכן, החברה עשתה צעדים עצומים בדרך להפוך לאחת מן היצרניות והספקיות הגדולות ביותר של אביזרי ומוצרי תעשייה ייעודיים.

לפיכך, אין זה פלא, כי היום החברה נחשבת לאחת מן ה'שחקניות' המרכזיות והכבדות ביותר של התעשייה העולמית. בפועל, היא הצליחה לעשות זאת אך ורק באמצעות פיתוח וייצור של מחברים איכותיים וברמה הגבוהה ביותר, תעלות להובלת כבלים מסתובבת מתקדמת וברמה שאין שנייה לה ועוד. בנוסף, אחד מן המאפיינים המובהקים והגדולים ביותר של מוצרי חברת איגוס הינם תרכובת ומרקם אביזרים ייחודי, קשיח ומאסיבי ביותר, עבודה שקטה, מהירה מדויקת, יכולת הסתגלות לעבודה בסביבה בעלת טמפרטורות חום וקור קיצוניות, עמידות לאורך זמן ועוד. ובכן, עם מפרט 'מוצרי' וטכני כה ייחודי, מרשים ומתקדם, אפשר בכלל להתווכח עם כל אותם תעשיינים אשר רוכשים את ורק את מוצרי איגוס? ברור שלא!

תעשיין יקר, 'מחפש' אחר מחברים איכותיים? ובכן, מצאת!

אין ספק כי הימצאם של מחברים איכותיים, ברמה הגבוהה ביותר ובעלי עמידות גבוהה ביותר ולאורך זמן הינם 'חלומם' של אינספור תעשייתים ומערכות אוטומציה תעשייתיות. כל זאת כתוצאה מן העובדה כי מחברים הינם החלקים אשר מקשרים בין חלקי מערכות, צינורות ועוד. במילים אחרות, ללא הימצאו של מחבר איכותי (הן זכר והן נקבה), פעילות תעשייתית איכותית ואפקטיבית כלל לא יכולה לבוא לידי ביטוי.

מעבר לכך (וכתוצאה מן החשיבות הרבה של המחברים), קטגוריה זו כוללת בתוכה מחברים איכותיים ומסוגים רבים, ביניהם כאלו מהירים, מפלסטיק, בעלי ניתוק מהיר, עם או בלי שסתום, מחומרים כמו נירוסטה, ניקל ועוד. כל כולם רלוונטיים לאינספור סוגים של תעשיות, ביניהן כימיה, רפואה, מזון, סמיקונדוקטור ועוד. יחד עם זאת, כאן זה המקום לומר כי מחבר כזה או אחר רוכשים רק של חברת איגוס.

היכן רוכשים מוצרי תעשייה איכותיים מאת איגוס?

מבחינת כל מה שנוגע לשאלה ה'בוערת' והאמורה לעיל, נתחיל לענות עליה בכך שנאמר כי מבחינת כל מה שנוגע למפת הספקים של מוצרי התעשייה האיכותיים של חברת איגוס (וביניהם כמובן מחברים ייחודיים), קיימים לא מעט כאלו. יחד עם זאת, יש לרכוש מוצר או אביזר תעשייתי כזה או אחר אך ורק ממשווק מורשה, כזה אשר מנהל קשרי עבודה שוטפים ומהימנים עם נציגים של החברה בגרמניה, כזה אשר ביכולתו לייעץ ולהתאים את המוצרים בדיוק לצרכים התעשייתיים של הלקוחות, מעניק שירות מקצועי זמין במקרה של בעיה או תקלה ועוד.

 



תגיות המאמר: מחברים, איגוס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157219 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510992 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151253 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152552 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147543 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145779 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145782 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22968 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211209 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211145 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191773 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181814 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181313 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175192 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica