חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לחג

מאת: ליאור נחשוןצרכנות11/07/20121116 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במשפחות רבות נוהגים לתת מתנות לחגים,כמו למשל: ראש השנה, פסח ולעיתים גם בחגים נוספים. אם בעבר היינו צריכיםלצאת מהבית, לחפש חנייה ולהתחיל לכתת רגליים מחנות אחת אל חנות אחרת, הרישכיום המצב שונה לחלוטין. כיום ניתן לשבת בנחת עם כוס קפה ביד ולחפש מתנהנהדרת ליקירינו ברשת האינטרנט.

מתנות נהדרות לחגים

אזאיזו מתנה קונים לחג? ובכן, התשובה היא, מן הסתם, איננה תשובה חד משמעית.מתנה לחג איננה דומה למתנה ליום ההולדת ומתנה זו תלויה למי מעניקים אותה,מה יחסינו עם מקבל המתנה, האם לחג יש עבורנו משמעות מיוחדת וכן הלאה. כמוכן, חשוב לזכור האם במהלך בחירת המתנה אנו מעוניינים להעביר איזשהו מסרבאמצעות המתנה?

פעמים רבות מתנות לחגיםמאפשרות לנו בעצם להודות לאדם יקר שעזר לנו במשך השנה האחרונה. במידהומדובר במקבל מתנה שנמצא לפני לימודים, לפני צבא, נסיעה לחוץ לארץ או כלדבר משמעותי אחר, ניתן להתאים את המתנה לאותו עניין. דבר זה יכול להראות עלמקוריות וכן גם על תשומת לב שהושקעה במהלך בחירת המתנה.

מתנה לבן משפחה

כאשראנו רוצים לקנות מתנה לבן משפחה, העניין משתנה לחלוטין. בבני משפחתנועלינו להשקיע מחשבה ולרכוש עבורם מתנה מכל הלב. במהלך רכישת המתנה עלינולנסות להיזכר האם מישהו מהם הזכיר דבר אותו הוא היה רוצה כמתנה לחג? חשובלעצור רגע לפני הרכישה ולחשוב על התחביבים של בני המשפחה ועל פי זה לרכושמתנה.

אםמדובר על מתנה לבן זוג, בהחלט מדובר בדילמה קשה ולכן עלינו לחפש משהוייחודי. חשוב לזכור שלא תמיד צריך להשתולל עם המחיר על מנת להצליח למצואמתנה מוצלחת. לעיתים על ידי מתנה צנועה עם ברכה מרגשת ניתן להגיע אל המתנההאידיאלית. חשוב לזכור - תשומת הלב היא המפתח.

חשובמאוד, לאחר שבחרנו מתנה כלשהי, יש לבצע סקר שוק והשוואות מחירים. באמצעותסקר שוק והשוואת מחירים ניתן למצוא את אותה המתנה בכל מיני חנויות ובעצםלדעת האם אל מתנה זו מתווספים דברים נוספים (חלוק רחצה או חלוק רחצה עםאפשרות הדפסה וכן הלאה) וכמובן האם המחיר שחנות אחת דורשת על המתנה יקר אוזול יותר מחנות אחרת בה שקלנו לרכוש את המתנה לחג.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתנות מקוריות | מתנה מקורית

picapic.co.il

039517621

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור נחשון

מאת: ליאור נחשוןצרכנות31/01/13830 צפיות
מי מאיתנו לא חיפש ומחפש להיות זה שתמיד מביא את המתנות המיוחדות ומפתיע בגדול? ולחילופין, מי לא רוצה להיות מופתע ולקבל לאירוע שלו ובשאר החגיגות המשמחות האחרות מתנות מיוחדות. מתנות שהשקיעו עליהן מחשבה

מאת: ליאור נחשוןצרכנות31/01/13799 צפיות
איך לבחור מתנות מקוריות ואת התמנות שישולבו בה?

מאת: ליאור נחשוןצרכנות29/01/13833 צפיות
אם לבחור מתנות רגילות זה לא תמיד פשוט, הרי שבחירת מתנות רומנטיות היא קשה פי כמה. איך להיות רומנטיים ולא קיצ'יים, איך להראות רגשי אהבה אך לשמור גם על מעט חוש הומור במתנה? כול אחד זקוק לכמה רעיונות נחמדים של מתנות רומנטיות קטנות ולא יומרניות. הקסם של מתנות רומנטיות הוא לאו דווקא הערך הכספי שלהן אלא המסר שהן מעבירות למקבל המתנה. מתנות שמראות חיבה קרבה ורגש. מה שחשוב בנתינת מתנות רומנטיות הוא הרעיון שעומד בבסיס המתנה ולאו דווקא עלותה בכסף זה נכון ומתאים אם גם אתם בשלב במערכת יחסים בו אתם עסוקים בלפ

מאת: ליאור נחשוןצרכנות29/01/13814 צפיות
חגיגת יום הנישואין הינה חגיגה של יום הולדת ושל הרבה שמחה – רק שהיא שייכת לשני אנשים. את יום הנישואין בדרך כלל נהוג שמציינים שני בני הזוג וגם כל המשפחה ביחד חוגגת. כמו בכל מסיבה ויום מאושר, גם ביום חג זה מתחילות לרוץ מחשבות. כמו מה נביא להם, מה נקנה לזוג, איזו מתנה.

מאת: ליאור נחשוןצרכנות26/08/12883 צפיות
אם אתם מעוניינים להעניק מתנה לחבר או חברה קרובים או שאתם מעוניינים לפנק את עצמכם במתנה ייחודית שתשמור את הקרובים שלכם קרוב מאוד אליכם, כיסויים לגאלקסי עם תמונה הם הפתרון המושלם עבורם, הפתרון אשר יעניק לכם את המענה הטוב ביותר לכך.

מאת: ליאור נחשוןצרכנות26/08/12891 צפיות
כחלק מעבודת התארגנות לחגים אין ספק כי חלק חשוב במיוחד הוא החלק של מתנות לחגים. המתנות יכולות להיות מוענקות לבן או בת הזוג, למשפחה אצלם מתארחים בחג או לאנשים קרובים אחרים, לכן, לפני החגים רבים מתלבטים ולא יודעים באיזו מתנה לבחור וכיצד להתאים את המתנה בצורה הטובה ביותר לזה שמקבל אותה

מאת: ליאור נחשוןקניות 26/08/12823 צפיות
אנשים רבים אשר עומדים במצב בו הם מחפשים מתנות מקוריות וייחודיות לאנשים אותם הם אוהבים לא יודעים כלל במה לבחור וכיצד לבחור מתנה מקורית וייחודית בצורה הטובה ביותר. אמנם, כיום יש מגוון עצום של מתנות כאלה ואחרות אך לעיתים רבות המגוון הרחב רק מבלבל ופעמים רבות אנשים נמצאים במצב בו אין להם מושג במה לבחור וכיצד לפנק את האדם האהוב עליהם בצורה הטובה ביותר.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214210 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204348 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205250 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194163 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193392 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193436 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182909 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica