חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שלטים

מאת: דרור סופרפרסום15/07/20121018 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר נהגנו להסתפק בשלט פח- פשוט, אשר שם העסק התנוסס עליו, את השלט היה נהוג להזמין על ידי בונה השלטים. כך גם שלט הארגז אשר היה נפוץ, לרוב נבנה ממסגרת מתכת ובתוכו האירו כלפי חוץ מנורות פלואורצנט.כיום, תחום השילוט מתחלק למספר נגזרות, נוכח יכולת תחום זה להעביר מסרים שיווקיים ובכך להשיג את המטרה, נעשה שימוש רב באמצעי השילוט למינהם!  ניתן להשיג יותר מהקיים בעזרת שלטים אשר מיקומם תוכנן מראש, ניתנה הדעת להיבדלות מהסביבה ונעשה שימוש אפקטיבי בתאורה.

אמצעים וחומרים בענף השלטים בהם נעשה שימוש חוץ כאמצעי למיתוג ושיווק העסק -  בשנים האחרונות חברות רבות שוקדות בכובד ראש כיצד למתג ולמנף את המותג, כיצד לספק לצרכן כבר בשניות הראשונות חווית שירות, עוד בטרם נכנס לעסק. תשובה לכך ניתן לראות בבתי עסק רבים כגון סוכנויות מכירת רכב אשר במקום שבו עמד פעם קיר שומם, לעיתים עם טיח מתפורר מותקנים היום ריבועי אלוקובונד מבריקים נוצצים ומרשימים. אלוקובונד הינו חומר אשר שימושו חדש יחסית בארץ. פלטות אלו מיוצרות מ- 3 שכבות פח-פיויסי-פח. סגולותיו של חומר זה הינם במראה הבוהק המגיע בשלל גוונים, צבועים בתנור, יכולת כיפוף לקבלת שבלונות מגוונות. כמו כן נפוץ מאוד למצוא "שערים" - כסינה מובלטת בכניסות לאולמות תצוגה, גם שערים אלו רובם הגדול נבנים מאלוקובונד. אמצעים אלו מקנים ללקוח הפוטנציאלי התרשמות חיובית מן העסק אליו הוא פונה להיכנס.

שלטי הפח הפשוטים, התחלפו עם השנים לקשת רחבה ונוצצת יותר של שלטים אשר במוקד עומדת התחרות על תשומת ליבו של הצרכן! שלטי פרספקס - הפרספקס הינו חומר המעביר אור, מראהו כזכוכית, אך משקלו נמוך יותר מזכוכית והן גמישותו גבוהה. שלטי הפרספקס נפוצים מאוד בקניונים ומראהם משדר יוקרה. אותיות תלת מימד נהוג לייצר מפרספקס, כאשר את הקימורים לאותיות מבצעים על ידי חימום הפרספקס בתנור.

אמצעים וחומרים בענף השלטים בהם נעשה שימוש פנים כאמצעי למיתוג ושיווק העסק - דגש רב ניתן לחווית הצרכן, תוך כדי הפניית תשומת ליבו, למיתוג העסק וייחוס מוניטין לחברה אותה אנו מייצגים והן להפניית תשומת ליבו למוצרים בו אנו מעוניינים שיתן את הדעת. בחברות הייטק רבות מתנוסס שלט פנים העשוי מפרספקס בו מופיע שם החברה והלוגו. כמו כן, בכדי לקבל שלט יוקרתי במיוחד ניתן לייצר שלט פרספקס עם אותיות נירוסטה אשר מקנים מראה נוצץ ובוהק.  שלט הפרספקס צחור ונוצץ ונוכחותו משרה יוקרה כאשר במרכזו מוטבע שם החברה.  אמצעי נוסף להפצת מידע הוא באמצעות רול אפים, שלטים עומדים אלו הינם בראשונה אמצעי זול והן אפקטיבי לפרסום האינפורמציה בה אנו מעוניינים לשתף את הקונה. שלטים מוארים מיוצרים מלדים כאשר חוסנם רב לאורך שנים.

 



תגיות המאמר: שלטים, שלטים מוארים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור סופר

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222863 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213701 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192469 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175881 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162439 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161963 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica