חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתקנים מתנפחים-היתרונות בהפעלה זו

מאת: אפיגני ילדים15/07/20121136 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקיץ בא, החופש הגדול הגיע, המטפלת יצאה לחופש, ואת אמא יקרה יוצאת מדעתך... הילד לא מפסיק לפתוח את המקרר, להפוך את הארונות, בקיצור לבלגן לך את כל הבית.
האם ידעת שהפיתרון הרבה יותר פשוט ממה שאנו חושבים? אנו כל הזמן מנסים לחשוב על להוציא אותו לגינה(חום אימים בחוץ) אנו הולכים לג׳ימבורי בקניון(35 שקל כל סיבוב+ממתקים על הדרך...) העלויות גבוהות, העייפות מאיימת להכריע.מה עושים?

מתקנים מתנפחים למכירה-אופציה!
מתנפח אחד בבית יכול לעשות את כל העבודה, אם תחפשו מתקנים מתנפחים למכירה תמצאו שלל מתקנים בשלל צורות ובגדלים שונים המתאימים גם לסלון ולמרפסת הביתית, מתקנים מתנפחים למכירה לא עולים הרבה כסף, והרבה יותר כלכלי לקנות אותם מאשר לשכור.

רכישה מול שכירות-השוואה
בממוצע השכרת מתקנים מתנפחים עולים כ-300 ש״ח למתנפח אחד ליום, מתקנים מתנפחים למכירה מתחילים ב-1600 ש״ח, היינו, בכ-5.3 השכרות אתם מכסים את עלות המתנפח! כך שעדיף לקנות לילדים מתקן מתנפח מאשר לשכור שוב ושוב.

מתקנים מתנפחים מפתחים את הילד
מעבר לשיקול הכלכלי, תמיד יש את השיקול הבריאותי, תמיד כשנחפש לילד פעילות, נעדיף את זו עם הייתרון הרפואי או החינוכי, מתקנים מתנפחים למכירה הם בדרך כלל מתקני קפיצה, ומתקני קפיצה מתאימים לילדים כי זה מוציא מהם אנרגיות ומפתח להם את הכושר ברגליים, את הדברים הללו רואים תמיד בהמשך הגדילה והם רק טובים לילד ולא להיפך, כ״כ עקב הוצאת אנרגיות רבות הילדים מתנשפים מאד-דבר המפתח להם מאד את הריאות, זה גורם לסיבולת ריאה חזקה יותר ולהתפתחות מואצת של דרכי הנשימה, כמובן שחלה על מתקנים מתנפחים למכירה הגבלה של ילדים עם בעיות נשימה וכו׳ שלהם אסור בתכלית האיסור לקפוץ על מתקנים מתנפחים.

כללי בטיחות:

1. אין להשאיר ילד קטן על מתנפח ללא השגחה אפילו לא לרגע קט!
2. אין להעלות על מתנפח ילדים מעבר לכמות המומלצת הרשומה בהוראות ע״ג המתנפח.
3.אין להפסיק את פעילות המפוח כשיש ילדים על המתקן המתנפח-זו סכנה שהמתנפח יתקפל עליו ויכול להוביל לחנק.
4. אין להדליק את המפוח בקרבת מים!
5.אין להדליק את המפוח כשהוא עומד בצורה לא ישרה, או כשאזור האוורור ושאיבת האוויר חסומים-סכנת התלקחות!!!
אין להעלות על מתקנים מתנפחים ילדים מתחת לגיל המומלץ (בד"כ גיל מינימאלי הוא שנתיים אלא א"כ צויין אחרת ע"ג הוראות הבטיחות של המתנפח)
6. אין להציב את המתנפח ע"ג משטח לא ישר-דבר היכול לגרום להתהפכותו!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירוע מוצלח בכל מחיר!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפי

מאת: אפיימי הולדת20/05/12919 צפיות
במאמר זה נסביר את חשיבותם של מתנפחים להפעלות של קטנטנים.

מאת: אפיהפקות אירועים02/05/12838 צפיות
לפני שאתם מזמינים אטרקציות לבר/בת מצווה של הילד או הילדה, כדאי לכם לבדוק שאתם לא מקבלים מוצר נדוש, צריך מוצר שיגרום לטעם מיוחד אצל האורחים שלכם, ובשביל זה כדאי לקרוא את המאמר

מאמרים נוספים בנושא גני ילדים

מאת: נאוה סלורגני ילדים16/02/152744 צפיות
מעברים ושינויים הם תהליכים לא קלים, לא לנו המבוגרים ובטח שלא לילדים שלנו. אם אתם חוששים לקראת עלייתו של הילד לכיתה א', אם יש לך התכווצויות בבטן כשאת רק מדמיינת אותו נדרש לקרוא, ואם אתה לא לגמרי משוכנע שהוא מוכן לחוויה שכזו- יש לכם עוד מספיק זמן (כחצי שנה זה בהחלט מספיק...) עד שנת הלימודים הבאה, כדי להכין אותו כראוי לקראת הצפוי לו. לפניכם כמה דרכים שיעזרו לכם לעזור לילד להיות מוכן ובשל יותר.

מאת: נאוה סלורגני ילדים16/02/151924 צפיות
מעברים ושינויים הם תהליכים לא קלים, לא לנו המבוגרים ובטח שלא לילדים שלנו. אם אתם חוששים לקראת עלייתו של הילד לכיתה א', אם יש לך התכווצויות בבטן כשאת רק מדמיינת אותו נדרש לקרוא, ואם אתה לא לגמרי משוכנע שהוא מוכן לחוויה שכזו- יש לכם עוד מספיק זמן (כחצי שנה זה בהחלט מספיק...) עד שנת הלימודים הבאה, כדי להכין אותו כראוי לקראת הצפוי לו. לפניכם כמה דרכים שיעזרו לכם לעזור לילד להיות מוכן ובשל יותר.

מאת: רפי רזניקגני ילדים02/11/142750 צפיות
רוב שנות הילדות שלנו אנו לומדים. זה מתחיל כבר בפעוטון בו מלמדים אותנו להבדיל בין טוב לרע, בין מסוכן לחיובי, צבעים בסיסיים, קצת חיות ועוד אלמנטים חשובים הקשורים לבניית השפה.

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים07/04/132160 צפיות
פעילויות לגני ילדים חשובים מאין כמוהם הם על המולדת. גני הילדים עושים עבודה מצויינת לאורך השנה אך ניכר כי יש נתק רגשי בין נושאיי הפעילויות לגני ילדים לרגש שהם אמורות לעורר. הפעילויות לגני ילדים ליום העצמאות למשל מתהדרות בדקורציה של הגן ביום החגיגי ולא במידע הרב שהילדים הקטנים צריכים לספוג ועל התחושות שיתעוררו מתוך הציוד לגני ילדים החגיגי והפעלות לגני ילדים הנערכות.

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים31/03/131977 צפיות
פעילויות לגני ילדים שהם כמו תקליט שבור מסייעים לילדים בהבנה וקליטה. זה קורה לכל הילדים בגן בשעת המשחק בציוד לגני ילדים, הם לא מפסיקים לזמזם שיר מסוים,שכאילו נתקע להם בראש ולא עוזב.ערכתם פעילויות לגני ילדים במהלך השבוע ולעתים מדובר רק בשורה אחת שהם זוכרים מהשיר שלמדו ומרגישים צורך לא מובן לזמזם אותו שוב ושוב. בחברות המייצרות ציוד לגני ילדים בעולם כולו וכן מפעילי חוגים לילדים והפעלות לגיל הרך מנסים לבדוק מה פשר התופעה

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים21/01/138484 צפיות
ציוד לגני ילדים להפעלת פעילויות בגני ילדים הינם משפחה אחת גדולה ששמות הפריטים מתחדש שם מדי יום. בגן הילדים עלינו ללמד,לתרגל ולהביא את הילדים להישגים לימודיים ולא רק חוויתים. האם ניתן לערוך פעילות לימודית מעניינת סת'ם עם הציוד לגן ילדים שקיים ובלי להשתגע עם כלים דידקטיים דרמתיים ?

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים16/01/138671 צפיות
לאחרונה הציוד לגני ילדים הפך לחלליות מוארות וצבעוניות שכבר אי אפשר להבין האם רק מתגלשים או גם קופצים עליהם. ציוד לגני ילדים בסיסי זה כדור,חבל או רק עמוד גבוה, סביבו הילדים והגננת צריכים להקים פעילות ראויה שהיא גם לימודית,גם מלאה הומור וגם חוויתית. במאמר זה נביא הוראות ברורות כיצד להפעיל את ילדי הגן עם ציוד לגני ילדים בסיסי כמו בפעילות: "מעגל הצפרדעים" או "מרבד הקסמים".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica