חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה בשישי

מאת: lee-kalחתונות19/07/2012946 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצים להתחתן אבל לעשות זאת קצת שונה – תנסו את זה באור. יום שישי הפך לאחרונה כיום מועדף להיכנס לברית הנישואים בקרב זוגות רבים.  יום שישי הוא יום מיוחד, תמיד יש אוירה של "חג" באוויר,  אוירה מיוחדת  - אוירה של קודש (ובנינו מה מתאים יותר מאווירה של קודש לאירוע כה מרגש וחשוב בחיינו). יום שישי פותח את סוף השבוע שלנו, יש תחושה אחרת ואתה יודע שמחר בבוקר יש יום שלם של מנוחה שמאפשר לך לפנות את כל כולך לאירוע.  ביום שישי אתה מגיע לאחר שסיימת את כל המטלות שלך... יום שישי הוא יום עם שיש כיף בלב והוא באמת יום שכיף בו לחגוג אירוע עם האנשים החשובים לנו.

לאחר שהחלטתם שאתם רוצים חתונה עם אווירת שישי....עליכם להחליט חתונה ארוכה שעוברת את כניסת השבת או מסתיימת לפניה. יש שני סוגי חתונות ביום שישי – האחת של זוגות שרוצים חתונה שאינה כשרה ושהריקודים ימשכו עד חצות. והשנייה היא של זוגות שהדת כן חשובה להם והם מעוניינים להתחתן על פי חוקי הרבנות ובצאת שבת כבר לנוח בביתם.

לאחר שהחלטתם איזו חתונה אתם תרצו בדקו מספר לוקיישנים - יש אולמות וגני אירועים  שמוכנים לערוך אירוע ביום שישי ללא הגבלת זמן גם כעבור כניסת השבת, אך לעומת זאת יש מקומות שמחייבים סגירת אירוע כשעתיים לפני כניסת שבת (על מנת שכל העובדים יוכלו לחזור לביתם בשלום בזמן). עליכם לברר זאת עם המקום בו בחרתם.

לאחר שמצאתם מקום שמוכן לערוך אירוע ביום שישי, חיפשו רב שמוכן לחתן אתכם בשישי – רצוי שהרב יגור בקרבת מקום על מנת שלא יהווה עבורו גורם לחץ (שיספיק להגיע בזמן להתכונן לשבת).

במידה ויש לכם אורחים שומרי מסורת כדי שתתחילו את החתונה מוקדם על מנת שיספיקו ליהנות ולקיים את המצווה לשמח חתן וכלה....

אז מה נותר לנו לאחל למתחתנים שיהיה במזל ושבת שלום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתחתנים ? חוגגים אירוע? תנו לנו לעזור לכם להרכיב אירוע מוצלח!
פורטל גן ואולם הוקם על מנת לתת לכם, החוגגים אירוע, את המענה המתאים ביותר לאחת השאלות החשבות שבה זוגות רבים מתלבטים, היכן כדאי להתחתן? בפורטל תוכלו למצוא מגוון גדול של מקומות לחתונה גני אירועים, אולם אירועים, מסעדות, מקומות קטנים ומקומות מיוחדים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת lee-kal

מאת: lee-kalאירועים וחתונות – כללי26/10/12942 צפיות
רוב הזוגות מעוניינים להתחתן בקיץ... מורידים את הסיכוי שירד גשם בחתונה שלהם (למרות שאומרים שגשם זה ברכה), אפשר לערוך את קבלת הפנים והחופה בחוץ או אפילו להתחתן בגן אירועים בטבע ולא באולם. אין גשם, אין מטריות, אין מעילים והכלה יכולה ללבוש שמלה קייצית וקליקה... עם כל היתרונות שיש בחתונת קיץ ישנו גם חסרון והוא החום הכבד שיש בעונה זו. על מנת שגם לכם וגם לאורחים שלכם יהיה נעים ועל מנת שתוכלו לרקוד בלי להזיע יש לדאוג לפתרונות שיצננו ויקררו את המוזמנים, לפניכם מספר פתרונות חלקים קלים לביצוע וזולים לכי

מאת: lee-kalחתונות26/10/12751 צפיות
הדור של היום חי ע"פ טרנדים שהולכים, חוזרים ומשתנים מידי פעם.... אם כולם נוסעים לתאילנד, או להודו, טיול אחרי צבא אז גם אני רוצה. אם לכולם יש אוטו בצבע אדום סביר להניח שגם אנחנו נרצה ואם הוחלט שעונת הקיץ היא העונה לחגיגת חתונה – בטח שגם אנחנו נרצה... זכרו לא כל מה שכולם עושים הוא דווקא הנכון והטוב עבורנו. אומנם יש המון יתרונות לאירוע קיץ וזוגות המתחתנים בחודשים החמים, אבל יש לא מעט יתרונות לחגוג חתונה בחורף.

מאת: lee-kalאירועים וחתונות – כללי16/10/121311 צפיות
אתם מתחתנים, עושים אירוע גדול וגרנדיוזי, ההתרגשות והמתח כבר מורגשים באויר – החלטתם ביחד שאתם רוצים לתת לאורחים שלכם מזכרת או מתנה מהיום המיוחד שלכם – אז מה נותנים? רעיונות חדשים? מקוריים? רעיונות למתחתנים – מתנות לאורחים:

מאת: lee-kalחתונות16/10/12919 צפיות
מאז שאתה זוכר את עצמך אתה צמחוני, מנסה להסביר לכל הסובבים מדוע כדי להם "להתנזר" מבשר. קשה לך עם כל התעשייה הזאת ואתה פשוט נגד. מה תגיש לאורחים בחתונה שלך? האם תגיש את המזון שנוגד את כל הקרונות בהם אתה מאמין? או שדווקא תהיה מיוחד ותגיש אוכל צמחוני? מה עושים? איך מתחתנים? באיזה אולם? איזה קטרינג? מה יאכלו האורחים?

מאת: lee-kalאירועים וחתונות – כללי16/10/12882 צפיות
הגיע הזמן להכין הזמנה לחתונה... קיבלתם כבר כרטיס חתונה מרובע, נפתח, חד צדדי, דו צדדי, דף לבן, מבריק, מט, כהה, וההזמנה האחרונה הייתה אפילו צבעונית – איך אפשר לעשות הזמנה קצת שונה? הכנו לכם מספר רעיונות להזמנות שונות ומשונות בנאליות, פשוטות ומורכבות כל אחד ע"פ טעמו ותקציבו – העיקר תהיה חתונה נפלאה! שיהיה במזל לכל המתחתנים!

מאת: lee-kalאירועים עסקיים16/10/121041 צפיות
החלטתם שזה הרגע המתאים לערוך "אירוע עסקי" לעובדי החברה, החלטתם שהעובדים שלכם התאמצו, השקיעו ומגיע להם גם להינות מעט. אתם מבחינתכם אנשי עסקים דגולים, עשיתם דבר או שניים בחיים, מנהלי חברה אולי שתיים – אבל למרות כל הכישורים אתם עדיין לא יודעים איך להפיק ארוע עסקי, בשביל זה אנחנו פה, מפיקי הארועים העסקיים.

מאת: lee-kalבר ובת מצווה16/10/12823 צפיות
"בן שלוש עשרה למצוות" (מתוך המשנה אבות ה, כה.( ביהדות יום הולדת 13 לילד הוא מעמד חשוב ומרגש ומסמל את המעבר מילדות לבגרות. מגיל המצווה הילד מקבל על עצמו לא רק את הזכויות אלא גם את החובות ובכך הופך לנער בוגר בעל אחריות . בשנים האחרונות יותר ויותר נפוץ לחגוג את אירוע בר המצווה בחגיגה נוספת מלבד העלייה לתורה בבית הכנסת. כל ילד רוצה את אירוע בר המצווה החגיגי השווה ובעיקר המדובר....

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182895 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181367 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181503 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181581 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172056 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172175 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172104 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica