חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבותו של ציוד למסעדות להצלחת המסעדה

מאת: הכותב הראשייזמות עסקית22/07/20121082 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המסעדות הפכו זה מכבר לזירת בילויים מרכזית בישראל. עם זאת, הרבה מהן לא מושכות את הלקוח בזכות מנות מיוחדות, שכן יש תפריט די "קבוע" שנצפה לראות בכל בית קפה או מסעדה מהשורה. מה אם כן מבדיל בין מסעדה למסעדה? כאן נכנס לתמונה נושא הציוד למסעדות.

ציוד למסעדות – כלי מטבח

כשאנו מגיעים למסעדה, אנו רוצים להתפנק לא רק על האוכל, אלא גם על החוויה וכלי מטבח מיוחדים הם בהחלט חלק חשוב ביצירת החוויה המיוחדת. כל למשל, הגשה על צלחת מרובעת תיחשב למיוחדת יותר מאשר הגשה על צלחת לבנה ועגולה כמו בבית. הסכו"ם צריך להתאים למנות המוגשות, אחרת הדבר יעצבן את האורחים ויהרוס את החוויה כמכלול. לדוגמה, אם הלקוח הזמין סטייק, הוא צריך לקבל אותו עם סכין המתאימה לחיתוך בשר ולא סכין האוכל הרגילה. גם מפות ומפיות משחקות תפקיד חשוב, שכן מפות ומפיות מבד הם סימן ההיכר של מסעדות יוקרה.

ריהוט מקצועי ואיכותי

כמובן גם לריהוט יש השפעה מכרעת על מראה המסעדה ונוחותה. כיסאות נוחים ומרווחים יאפשרו ליהנות יותר מהאוכל, וישאירו את הסועדים זמן רב יותר במקום. ככל שיותר זמן הלקוחות יבלו במסעדה, כן יזמינו יותר דברים מהתפריט. לעומת זאת, כיסאות לא נוחים יזרזו את האורחים לסיים את האוכל כמה שיותר מהר וללכת. נוחות הישיבה, ואווירה נחמדה בכלל, משפיעים במידה רבה על ההחלטה של הלקוח האם לחזור למקום מסוים.

בנוסף, ריהוט מיוחד יכול לתרום רבות לייחודיות של המסעדה. שולחנות, כיסאות וספות בריפוד מצבע וממרקם מיוחד ימשכו את העין וישתלבו היטב עם עיצוב הקירות והאביזרים הנוספים במקום, והמכלול של כל הדברים הללו יוצר את האווירה במסעדה. מסיבה זו חשוב ביותר להשקיע בציוד למסעדות.

ציוד למסעדות – מטבח נוח

שום עיצוב ושום כלי מטבח לא שווים הרבה אם האוכל במסעדה לא מוגש אל השולחנות בתוך זמן סביר. מטבח המסעדה צריך להיות מאובזר בציוד נוח לשימוש, מאיכות מעולה, ומעבר לכל, בטיחותי. בנוסף, חשוב במיוחד לסדר את כל הציוד למסעדות בצורה ארגונומית נכונה, שכן יש לחסוך בכל תנועה מיותרת של השף והטבחים שלו. מטבח המאובזר בכל הציוד למסעדות שדרוש לשף יאפשר לו להוציא את המנות מהר יותר, ותכונה זו מוערכת מאוד על ידי הלקוחות.

חשוב ביותר לתת את הדעת לבחירת הציוד עצמו, כגון בחירת תנורים, כיריים וכיורים. לצורף העניין אפשר להתייעץ עם אנשי מכירות שונים, אך הדרך הטובה ביותר היא לשאול את השף עצמו באיזה ציוד למסעדה נוח לו יותר להשתמש.

מסעדות הן ללא ספק אחד מהדברים החשובים ביותר בתרבות הפנאי בכל מדינה, וכמובן גם בישראל. עם זאת, האוכל הוא לא הנתון היחיד שקובע, שכן גם האווירה במסעדה תשפיע רבות על הלקוחות. מסיבה זו חשוב ביותר להשקיע בציוד למסעדות את כל המחשבה הדרושה, וגם תקציב לא מבוטל.

למגוון רחב של מוצרים או ייעוץ מקצועי כנסו כבר עכשיו לחברת קרניטל http://www.karnital.co.il ואנחנו נשמח מאוד לעזור.

 



תגיות המאמר: ציוד למסעדות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הכותב הראשי

מאת: הכותב הראשיעסקים - כללי05/08/12998 צפיות
יש כיום בישראל המון חנויות אשר משווקות שמיכות פוך שונות. המחירים נעים בין 100 שקלים ולאלף ויותר. לא סתם הטווח כל כך גדול. יש הרבה מאוד סוגים של בד, סוג הנוצות או המילוי וכמובן איכות התפירה. כאשר אנו ישנים עם שמיכה איכותית בקטגוריה הבינונית ויותר מיד מרגישים את ההבדל המשמעותי במגע. שמיכות אשר עשויות מנוצות אווז בדרך כלל נעימות ורכות במיוחד.

מאת: הכותב הראשיעסקים - כללי05/08/12771 צפיות
בתקופת הקיץ יש הרבה מאוד בני נוער עשר לומדים נהיגה על כן אנו צריכים להיזהר כאשר בזמן נסיעה אנחנו רואים בכביש רכב עם סימון ומדבקת למד בצבע כחול. כל מי שיש לו רישיון נהיגה, זוכר את הימים הלא פשוטים עד לקבלת הרישיון. גם אם התהליך היה יחסית קל עדיין יש הרבה מאוד אנשים שמאוד לחוצים לא רק בזמן הטסט אלא גם בנסיעה פשוטה עם מורה נהיגה בכביש.

מאת: הכותב הראשיעסקים - כללי05/08/12805 צפיות
למרות המחאה החברתית והשינויים הכלכליים שמתרחשים במזרח התיכון, מחיר הסולר והדלק כל הזמן עולה. נכון להיום בבוקר מחיר של הבנזין הוא 7.8 שקל. המחיר של סולר אשר בדרך כלל זול יותר משמעותית מהדלק נהיה מאוד גבוה. ההשפעה של מחירים גבוהים של דלקים משפיעה על כלל התעשייה. הקבלנים משלמים יותר כסף על ההוצאות של שימוש של רכבי עבודה וביחד עם עליית מחירים של מוצרים נוספים במשק הלקוח מקבל עלות יותר גבוה של דירות.

מאת: הכותב הראשיעסקים - כללי05/08/12812 צפיות
היום יש המון מוצרים חכמים בשוק אשר ניתן לתכנת עליהם פעולות שיבוצעו באופן אוטומטי לדוגמה שערים חשמליים. אם בעבר היינו צריכים כוח עבודה רב על מנת לתחזק את המערכת אז היום הכל יותר פשוט. קונים ציוד חכם אשר עושה בשבילכם את העבודה.

מאת: הכותב הראשיעסקים - כללי05/08/12758 צפיות
ספר ממוצע מספר לפחות 10 לקוחות ביום ומצב זה דורש עבודה עם אביזרים איכותיים אשר לא מתקלקלים, לא מחלידים ויכולים לעבוד כמעט ללא הפסקה. עדיף לשלם על מוצר יותר יקר ומאשר מוצר מדבקה פשוט כי אורך החיים שלו גדול יותר ולא תצטרכו לרכוש בזמן קצר מכונה חדשה.

מאת: הכותב הראשיפרסום31/07/121003 צפיות
שימושים הרבים שיש בקיטור כיום וששומרים על הסביבה שלנו ירוקה יותר חשוב מאוד ונותן לנו את האפשרות להנות ממוצרים רבים ומגוונים שגם מאפשרים לנו להנות ממוצרים רבים שמעניקים לנו את האפשרות להנות ממוצרים רבים שמעניקים לכם חיסכון באנרגיה ומבצעים עבודות רבות.

מאת: הכותב הראשיבניין ואחזקה - כללי24/07/12977 צפיות
ישנם כיום סוגים רבים של מזגנים מכל סוגו לכל מטרה שהיא וכמובן לכל גודל של שטח אך לא רק זה כיום יש מזגנים אשר כבר לא קיימים וכבר לא כדאי שתקנו ממספר סיבות מאוד ברורות וישנם מזגנים שתפסו את מקומם והם המובילים בתחום כיום סוגים רבים של מזגנים מרכזיים ומזגנים ריצפתים

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232278 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232303 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231538 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232404 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222781 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221313 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221366 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica