חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה קרה למזגנים מיושנים כיום?

ישנם כיום סוגים רבים של מזגנים מכל סוגו לכל מטרה שהיא וכמובן לכל גודל של שטח אך לא רק זה כיום יש מזגנים אשר כבר לא קיימים וכבר לא כדאי שתקנו ממספר סיבות מאוד ברורות וישנם מזגנים שתפסו את מקומם והם המובילים בתחום כיום סוגים רבים של מזגנים מרכזיים ומזגנים ריצפתים  כבר לא בעלי שימוש וחבל שתקנו אותם מזגנים אלו ירדו מהשוק בגלל מגוון רחב של סיבות כגון:

· טכנולוגיה מיושנת

· צריכה מוגברת של חשמל

· אי היכולת למצוא חלקים מתאימים

· גודל לא מתאים לבתים כיום

· חוסר ידע בתיקון אותם המזגנים

· מחירם הגבוה של מזגנים מרכזיים או ריצפתים

· ועוד...

מה קרה למזגנים מיושנים כיום?

כמו בכל תחום בחיינו גם בתחום המזגנים כיום מזגנים שצורכים רמת חשמל ואנרגיה גדולה כבר לא נעשה בהם שימוש כמו בתחום המקררים שזוללים חשמל או אפילו מכוניות שזוללות כמויות גדולות של דלק.

כיום מזגנים גדולים כמו המזגנים המרכזיים שהיו בעבר שלא היו חוסכים בחשמל או שהם גדולים היום לעומת החדרים שיש לכל אחד מאיתנו אין להם שימוש מתאים כמו שהיה בעבר. מזגן רצפתי הוחלף על ידי המזגן עילי שהוא קטן יותר ומתאים לחללים קטנים יותר משום שכיום דירת 4 חדרים זהה בגודל שלה לדירת 2 חדרים של פעם.

בנוסף מחירם של המזגנים כמו מוצרים רבים כיום ירד וכיום לשים מזגן בכל חדר בבית מה שלא היה ניתן בעבר וכיום אתם יכולים להדליק מזגן רק בחדר בו אתם נמצאים ולא מזגן גדול אחד ולחכות עד שהוא יתחיל לקרר את כל הבית.

מזגן מיני מרכזי – העתיד

אם בעבר המזגנים המרכזיים היו גאולת הכותרת בכל הקשור למיזוג אוויר ניתן לראות כי כיום מזגן מיני מרכזי הוא מתאים יותר לצרכים שלכם ומאפשרים לכם להנות ממיזוג אוויר בכל הבית מבלי לבזבז הרבה כסף, חשמל ואנרגיה. בהחלט ניתן לעבור שדרוג רק מה שצריך זה לחשוב נכון ובצורה מבוקרת מספיק כדי שתהיה משמעות רבה לשימוש במזגנים בכל שלב בחיים ולא רק בתחום המזגנים.

אז מה למדנו?

למדנו ששימוש מושכל במזגנים רגילים או במזגנים מרכזיים או מיני מרכזיים יכול לחסוך כסף רב ולהוציא אותנו מהחום הכבד שמופעל עלינו בקיץ ולחממם אותנו בחורף הקר רק חשוב לעשות זאת בצורה מושכלת וחכמה – בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הכותב הראשי

מאת: הכותב הראשיעסקים - כללי05/08/121004 צפיות
יש כיום בישראל המון חנויות אשר משווקות שמיכות פוך שונות. המחירים נעים בין 100 שקלים ולאלף ויותר. לא סתם הטווח כל כך גדול. יש הרבה מאוד סוגים של בד, סוג הנוצות או המילוי וכמובן איכות התפירה. כאשר אנו ישנים עם שמיכה איכותית בקטגוריה הבינונית ויותר מיד מרגישים את ההבדל המשמעותי במגע. שמיכות אשר עשויות מנוצות אווז בדרך כלל נעימות ורכות במיוחד.

מאת: הכותב הראשיעסקים - כללי05/08/12774 צפיות
בתקופת הקיץ יש הרבה מאוד בני נוער עשר לומדים נהיגה על כן אנו צריכים להיזהר כאשר בזמן נסיעה אנחנו רואים בכביש רכב עם סימון ומדבקת למד בצבע כחול. כל מי שיש לו רישיון נהיגה, זוכר את הימים הלא פשוטים עד לקבלת הרישיון. גם אם התהליך היה יחסית קל עדיין יש הרבה מאוד אנשים שמאוד לחוצים לא רק בזמן הטסט אלא גם בנסיעה פשוטה עם מורה נהיגה בכביש.

מאת: הכותב הראשיעסקים - כללי05/08/12809 צפיות
למרות המחאה החברתית והשינויים הכלכליים שמתרחשים במזרח התיכון, מחיר הסולר והדלק כל הזמן עולה. נכון להיום בבוקר מחיר של הבנזין הוא 7.8 שקל. המחיר של סולר אשר בדרך כלל זול יותר משמעותית מהדלק נהיה מאוד גבוה. ההשפעה של מחירים גבוהים של דלקים משפיעה על כלל התעשייה. הקבלנים משלמים יותר כסף על ההוצאות של שימוש של רכבי עבודה וביחד עם עליית מחירים של מוצרים נוספים במשק הלקוח מקבל עלות יותר גבוה של דירות.

מאת: הכותב הראשיעסקים - כללי05/08/12815 צפיות
היום יש המון מוצרים חכמים בשוק אשר ניתן לתכנת עליהם פעולות שיבוצעו באופן אוטומטי לדוגמה שערים חשמליים. אם בעבר היינו צריכים כוח עבודה רב על מנת לתחזק את המערכת אז היום הכל יותר פשוט. קונים ציוד חכם אשר עושה בשבילכם את העבודה.

מאת: הכותב הראשיעסקים - כללי05/08/12761 צפיות
ספר ממוצע מספר לפחות 10 לקוחות ביום ומצב זה דורש עבודה עם אביזרים איכותיים אשר לא מתקלקלים, לא מחלידים ויכולים לעבוד כמעט ללא הפסקה. עדיף לשלם על מוצר יותר יקר ומאשר מוצר מדבקה פשוט כי אורך החיים שלו גדול יותר ולא תצטרכו לרכוש בזמן קצר מכונה חדשה.

מאת: הכותב הראשיפרסום31/07/121007 צפיות
שימושים הרבים שיש בקיטור כיום וששומרים על הסביבה שלנו ירוקה יותר חשוב מאוד ונותן לנו את האפשרות להנות ממוצרים רבים ומגוונים שגם מאפשרים לנו להנות ממוצרים רבים שמעניקים לנו את האפשרות להנות ממוצרים רבים שמעניקים לכם חיסכון באנרגיה ומבצעים עבודות רבות.

מאת: הכותב הראשיעסקים - כללי22/07/12990 צפיות
בעידן שבו הישראלי הממוצע לא נמצא בדירה שלו מעבר לחמש שנים, שירותי הובלות הופכים להיות יותר ויותר חשובים. כשאדם מהשורה מתחיל לחפש חברת הובלות שתעזור לו במעבר הדירה, הוא מגלה המון חברות, ולכן יש צורך בבדיקה קפדנית שתעזור לסנן את נותני השירות הפחות טובים. כאן נעבור על כמה נושאים שאין להתפשר עליהם כשמחפשים חברת הובלות טובה.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222828 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223143 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211379 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211336 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211595 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211571 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211764 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica