חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הנדסאים – טיפים ללימודים

מאת: מיכל הרץמוסדות לימוד04/10/20091257 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הנדסאי הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר כיום כתעסוקה. הענפים הפופולאריים ביותר הם הנדסאי חשמל, הנדסת אלקטרוניקה, הנדסאי מחשבים, הנדסאי תעשייה והנדסאי כימיה. השאלה הנשאלת היא מדוע מקצוע זה כל כך פופולארי? איזה סוג של אנשים המקצוע מושך? ואילו אפשרויות קיימות למסיימים בית ספר להנדסאים?

הסיבות העיקריות הן החדשנות והמשאבים. נעשים באוניברסיטאות בעולם מחקרים רבים שממומנים ע"י התעשייה והממשל, לכן כל תלמיד מקבל את האינפורמציה החדשנית ביותר בתחום המחשבים, החשמל, התעשייה והכימיה.


התנאים להגשת מועמדות ללימודי הנדסאים:

  • בעלי תעודת בגרות מלאה מאושרת על ידי משרד החינוךוהתרבות, הכוללת את  מקצוע המתמטיקה ברמה של 3 יחידות לימוד לפחות עםציון חיובי .
  • מועמדים בעלי תעודת בגרות חלקית חייבים ב- 3מקצועות, כלהלן:
    מתמטיקה - 3 יח"ל
    אנגלית - 3 יח"ל
    הבעה עברית - 2 יח"ל
  • בוגרי המכינה הטכנולוגית להנדסאים, שעברו בהצלחהאת הבחינות החיצוניות  של מה"ט.
  • בעלי תעודת בגרות מחו"ל מוכרת כשוות ערךלדרישות הקבלה. בנוסף, חייבים אישור על סיום אולפן (א+ב).
  • בוגר מכינה אקדמית או מכינה אוניברסיטאית ממוסדמוכר בישראל. על פי החלטת מה"ט, החל משנת הלימודים תשס"ב כלהסטודנטים הנרשמים ללימודי הנדסאים בעלי תעודות בגרות מחו"ל, חייביםלקבל אישור ממנהלת היחידה לאישור השכלה תיכונית במשרד החינוך.
    את התעודות יש לשלוח לאישור משרד החינוך על פי הכתובת:
    לכבוד כרמית מיכאלי - מנהלת היח' לאישור השכלה תיכונית במשרד החינוך
    רחוב כנפי נשרים 22, ירושלים. טל:5601371- 02.
  • בעלי תעודות אקדמיות מחו"ל יפנו למחלקת תאריםודיפלומות במשרד החינוך, כל אחד במחוז מגוריו.
  • ראיון קבלה עם ראש המגמה ושליחת מכתב על קבלה /דחיה ללימודים.
    למרות האמור לעיל, ועדת קבלה בכל מגמה בראשות ראש המגמה רשאית לקבועקריטריונים נוספים בתנאי הקבלה למגמה, לפי הנחיות ראש המגמה.
  • בוגרי קורס טכנאים בעלי דיפלומה (יתקבלו לשנה ב'על סמך הישגיהם לימודי טכנאים וראיון אישי).
  • מועמד בן 35 ומעלה , בעל השכלה של 12 שנות לימוד,פטור מתנאי קבלה.

תהליך ההרשמה:

התהליך מתחיל בהחלטת התחום לבחור ללימודים. התחילו ברשימה ארוכה של המקצועות והתחילו לדלל עפ"י מקום, תחום התעניינות, מחירוכד'. ההרשמה נעשית ישירות לכן בידקו את אתרי בתי הספר המובילים בתחום, וקבלו את המידע הנחוץ. הדרך הטובה ביותר כדי לדעת אם התכנית מתאימה לכם הוא לבדוק את הקורסים, צוות ההוראה ומוניטין בית הספר, להחליט על היעדים שלכם ולראות איזה קורס הכי מתאים ליעד הנכסף.

יש בארץ מחסור אדיר של בוגרי בית ספר להנדסאים, בכל תחומי התעשייה. תחום ההנדסאים פורח. וכל אחד יכול למצוא היום עבודה בתחום הנ"ל עם משכורות נאות ותנאים טובים כמו ביטוח פנסיוני מקיף, מימון לימודים ותמיכה בעלויות גני ילדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל צימרים קופונופש ופורטל צימרים יוקרתיים שאפו מקודמים ע"י אקטיביטק קידום אתרים מקצועי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל הרץ

מאת: מיכל הרץרפואה17/10/10989 צפיות
בימינו תהליך הלידה מלווה בעלויות רבות הכרוכות בבדיקות שונות. לא קל לזוג הורים לעמוד בכל ההוצאות הכרוכות בתהליך הלידה וגם בשלבים לאחריו. לכן כל הוצאה נוספת הופכת לשיקול של כדאיות כלכלית. אחת מהדילמות הניצבות בפני הורים היא האם לשמר דם טבורי

מאת: מיכל הרץעסקים - כללי19/08/101107 צפיות
ישנן כיום מגוון של חברות הובלות המציעות מלבד שירותי הובלה בכל רחבי הארץ, גם שירותים נלווים, כדוגמת: אריזה של הציוד ופירוק רהיטים והרכבתם מחדש. עם זאת, תחום ההובלות בארץ איננו נמצא תחת פיקוח, ומסיבה זו, ניתן למצוא הבדלים רבים בין חברות הובלות שונות, הן מבחינת עלויות של הובלות והן מבחינת השירות והמקצועיות.

מאת: מיכל הרץתחבורה ורכב - כללי05/08/10930 צפיות
מחירי הובלות נעים בטווח מאד רחב. עלויות של הובלות הן נגזרת של מספר פרמטרים שכל חברת הובלות משקללת אותם במסגרת הצעת המחיר שהיא נותנת ללקוחותיה הפוטנציאלים. חשוב להדגיש שאין עלות קבועה עבור הובלות. אם אתם מבצעים סקר שוק בענף ההובלות תגלו שעבור תכולת הדירה שלכם תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות לחלוטין בין חברה וחברה. שוק ההובלות הוא שוק פרוץ בו פועלים מספר גדול של שחקנים מתחרים. חלק מחברות ההובלה הן חברות שפועלות ללא תעודות מקצועיות.

מאת: מיכל הרץעסקים - כללי21/05/101176 צפיות
אם אתם מתכננים לעבור דירה או משרד, אתם עומדים מול צעד משמעותי ואולי אף מרגש. עם זאת אולי תחושות דאגה מסתננות אל ליבכם. אנשים רבים מחזיקים בדירה או בעסק בתכולה יקרת ערך, בין אם ערך רגשי או כספי, והמחשבה על נזקים שיכולים להיגרם במהלך הובלה מלווה במתח וחשש. כדי לעבור למשכן חדש באופן מוצלח ובראש שקט עליכם לבחור בחברת הובלות אמינה ולמלא את חלקיכם בתהליך המעבר. הסוד להובלות מוצלחות הוא תיאום ושיתוף פעולה בין חברת הובלות מקצועית ובין הלקוח העובר למשכנו החדש.

מאת: מיכל הרץעסקים - כללי01/12/091156 צפיות
לאחרונה עברה הדוגמנית בר רפאלי להתגורר במגדלי YOUהיוקרתיים. בר תשתמש במחסן הפרטי שלה ותשלם עבור שטח האיחסון כחלק מהשכירות בכל חודש. גם אתה יכול....

מאת: מיכל הרץלימודים אקדמאיים29/11/091162 צפיות
האם ניתן לדמיין את עולמנו ללא פלסטיק? האם התפתחותו של העולם המודרני הייתה מגיעה לאן שהגיעה ללא פלסטיק? התשובות לשאלות אלו הן בוודאות "לא". הפלסטיק נמצא בכל מקום בחיינו – במקלדת המחשב, במטבח ואפילו בבגדים. הקלות היחסית בעיבודו ובעיצובו של הפלסטיק תרמה להפצתו והוא משמש היום למגוון רחב של יישומים. קלות ייצורו ועיצובו, משקלו הנמוך ומחירו הזול גרמו לתפוצתו הרחבה ולהתבססות העולם המודרנית על חומר מיוחד זה. בפשטות ניתן לומר שכיום אין כמעט מוצר שלא מכיל פלסטיק. עם השנים חלה האצה בהתפתחות התחום "הנדסת פלסטיקה" ובאופן ישיר - לימודי הנדסת פלסטיקה נעשו למבוקשים יותר.

מאת: מיכל הרץלימודי תעודה ומקצוע25/11/091172 צפיות
תחום אדריכלות עיצוב פנים הוא תחום התמחות בעולם האדריכלות המתמקד בחלוקת החללים הפנימיים במבנה. בעוד אדריכל שלמד לימודי אדריכלות כללית עוסק בתכנון המבנה כגוף כוללני וכיצד הוא מתממשק עם הסביבה, זה שלמד אדריכלות עיצוב פנים עוסק בתכנון החלקים הפנימיים של המבנה, כיצד הם מתקשרים זה לזה וכיצד הם צריכים להראות. אדריכלות עיצוב פנים מתאפיינת בשילוב בין הסתכלות רחבה על התמונה הגדולה - ארגון החללים בתוך הדירה/משרד – לבין ירידה לפרטים הקטנים ביותר כגון סגנון הריהוט, עיצוב התאורה והגימור.

מאמרים נוספים בנושא מוסדות לימוד

מאת: ליאורמוסדות לימוד13/09/182491 צפיות
הנדסאי מכונות עם ניסיון, מסוגל להשתלב היטב, בשוק העבודה הישראלי. הנדסאים לומדים בבתי ספר להנדסאים, שמפוזרים ברחבי הארץ.

מאת: ליאורמוסדות לימוד19/08/182682 צפיות
הנדסאי בניין במרכז, יכול לעבוד בתחום ההנדסה האזרחית. במרכז הארץ, מתקיימים כל העת, פרויקטים של בנייה ותשתיות. הנדסאי הבניין, לומד במכללה טכנולוגית. ישנן מכללות טכנולוגיות ללימודי הנדסאים, בכל מיני ערים ברחבי מדינת ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד23/07/182717 צפיות
הנדסאי תעשייה וניהול, משתלב בתעשייה הישראלית. הוא לומד, במכללה טכנולוגית ללימודי הנדסאים. מומלץ ללמוד במכללה טכנולוגית, ללימודי הנדסאים, אשר קבלתם עליה המלצות.

מאת: ליאורמוסדות לימוד01/04/182101 צפיות
בית ספר להנדסאים עם יחס אישי, הוא מקום שכדאי ללמוד בו. בבתי הספר להנדסאים, מוכשרים הנדסאי העתיד של ישראל. ההנדסאים תורמים לרמה הטכנולוגית הגבוהה, של ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד04/03/181759 צפיות
הנדסאים חרוצים, משתלבים בתפקידים שונים, בתעשייה המסורתית, ותעשיית הטכנולוגיה המתקדמת. ההנדסאים לומדים, במכללות טכנולוגיות (בתי ספר להנדסאים).

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181729 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: דוד דרומרמוסדות לימוד07/03/173028 צפיות
לבני נוער (בנים) גילאי 14-16 תושבי נתניה, חדרה, אור עקיבא, פרדס חנה, כרכור, קדימה והמושבים של המועצה האזורית עמק חפר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica