חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כדאי לעבודה בעגלות בחו"ל


עבודה בעגלות היא מילה נרדפת לעבודה בעגלות מכירה- דהיינו דוכנים זעירים, שנקראים "עגלות" כי הרבה פעמים יש להם גלגלים בחלק התחתון וניתן להעתיק את הדוכן מקניון לקניון. העגלה ממוקמת במרכזו של קניון עמוס בחוץ לארץ ועליו מוצרים שנחשבים לפופולרים במיוחד. יש מספר תחומים מרכזיים של מוצרים שעם השנים נמצאו כרווחיים במיוחד בשיטת מכירה זו. אלו מוצרים קוסמטיקה: לפנים, מוצרי ידיים, לציפורניים בעיקר של מוצרי ים המלח (בהם יש יתרון לכך שאתם מישראל כנציגי הים המדובר), משחקים: פעמים רבים מהבהבים ועפים כך שהם מושכים את תשומת הלב הרבה של כל מי שעובר באותה ההזדמנות בקניון, כריות חימום ו"מושן פיקצ'רס" - תמונות נעות המרתקות את לקוחות העגלה. מעת לעת יש מוצר אחד שתופס מאד בעגלות, כעת למשל מוצר מכירתי מאוד הוא מחליק השיער.

אז מה בדיוק עושים?


הרעיון אינו מורכב: בעבודה בעגלות אתם המוכרים לא נמצאים מאחורי דוכן או יושבים משועממים על כיסא בחנות רגילה. אתם מתמקמים במסדרון של הקניון ושמים לב לתגובות של לקוחות הקניון. ברוב העגלות, העמידה מחוץ לעגלה כרוכה גם ב"פיץ'"- פנייה אטרקטיבית ללקוחות המסבירה על המוצר בצורה אטרקטיבית ומיוחדת. את ה"פיץ'" הינכם משננים ביום הראשון בעגלות בעל-פה ואחר כך מתרגלים פעם אחר פעם על לקוחות שחולפים בקניון. תשכחו את הביישנות בבית. כאן תרכשו ידע כיצד לפנות לכל אחד ולפתוח בשיחה כך שהוא ירצה לשמוע עוד... ניתן למצוא עגלות בהם המוצרים הם אטרקטיביים או בולטים ולכן אין הכרח ב"פיץ'" על מנת להביא את הלקוחות אך בהחלט דרוש ממך המוכר לתת הסבר הסבר מקצועי ומקיף על המוצר כשהלקוח מגיע אל העגלה.

היכן ניתן לעבוד בעגלות?


בניגוד לעבר, כיום ניתן לראות עגלות של ישראלים בכל מקום כמעט בעולם המערבי. זאת ועוד, אפילו במזרח מתחילים עגלות בקניונים. מכל המקומות באירופה בהם מעוניינים ישראלים לעבוד בעגלות, עבודה באנגליה נתפסת לפופולארית במיוחד, ולו רק מפני שעות העבודה הקצרות יחסית בקניון וריבוי האטרקציות במידינה. למעשה, ניתן לעבוד בערך בכל מדינה בעגלות, אבל קיימות ארצות שיותר מורכב מבחינה חוקית לעבוד בהם. כך לדוגמא, הרבה רוצים עבודה בארה"בורצים לעבוד בעגלות בארצות הברית אבל אלו בדרך כלל ישראלים שאין להם אשרת עבודה או אזרחות אמריקאית, וטמונה הסכנה שמשטרת ההגירה תדאג שלא יועסקו בארה"ב ואפילו לא יוכלו להימצא שם עוד.

כיצד מרוויחים כיצד?


הכל נשמע טוב ויפה, רק כיצד מרוויחים מזה כסף? הרי מסיבה זו טסנו במשך שעות לחו"ל עד לקניון המדובר. התשלום הבסיסי משתנה מחברה לחברה וממדינה למדינה אך הבסיס הוא באופן כללי זהה: אחוזים. על כל מכירה אתה מקבל אחוז כלשהו קבוע מהמחיר. מכרת מוצר יקר יותר? תרוויח יותר כסף. בהרבה חברות האחוזים גדלים ככל שאתה מוכר יותר מוצרים. ראוי לברר בצורה רצינית את כל הפרטים בטרם בוחרים לטוס רחוק לעבוד בחברה מסויימת, על אף שזו גם לא תסבוכת לעבור לחברה נוספת באיזור במידה ותקבלו החלטה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151900 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131354 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131325 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131855 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131295 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131379 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121811 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222935 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222807 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187382 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187541 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187490 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188027 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179621 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica